Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 16 registros  anterior11 - 16  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
11.
92 p, 3.4 MB Estrategias de embarque en un Airbus 380-800 / Perelló Llompart, Núria ; Juan, Ángel A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Se realiza una revisión de la literatura y se profundiza en términos teóricos sobre el embarque de pasajeros, después se analiza qué estrategias de seis estudiadas (random, front to back, back to front, alternating rows, by block y optimization) son las más eficientes en un embarque de un avión Airbus 380-800, el cual contiene doble cubierta y doble pasillo. [...]
Es realitza una revisió de la literatura i s'aprofundeix en termes teòrics sobre l'embarcament de passatgers, després s'analitza quines estratègies de sis estudiades (random, front to back, back to front, alternating rows, by block i optimization) són les més eficients en un embarcament d'un avió Airbus 380-800, el qual conté doble coberta i doble passadís. [...]

2013
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
12.
127 p, 3.9 MB ¿Son las low-cost menos seguras que las aerolíneas tradicionales? / Casagualda Clapés, Marc ; Garcia Espelt, Alexis ; Juan, Ángel A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El siguiente proyecto ha sido realizado con el objetivo de dar respuesta a la pregunta de si las aerolíneas de bajo coste son menos seguras que aquellas denominadas tradicionales. Las low-cost están creciendo de manera rápida y cada vez tienen más presencia en el transporte aéreo de pasajeros. [...]
2013
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
13.
174 p, 3.1 MB Optimització del procés d'embarcament d'aeronaus atenent a les característiques individuals dels passatgers / Carmona Budesca, Gerard ; Juan, Ángel A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La optimització del procés d'embarcament de passatgers en aeronaus és una de les vies a través de la qual les companyies aèries poden reduir el temps d'escala als aeroports i maximitzar la utilització dels seus avions. [...]
La optimización del proceso de embarque de pasajeros en aeronaves es una de las vías a través de la cual las compañías aéreas pueden reducir el tiempo de escala en los aeropuertos y maximizar la utilización de sus aviones. [...]
The aircraft boarding process is one of the ways in which airlines can reduce the turnaround time at the airport in order to maximize the utilization rate of their fleet. In this project, the aircraft boarding problem is studied with the aim of designing a boarding strategy that results in a reduction of the total boarding time taking into account the passenger's individual traits as well as the underlying relationships among them.

2013
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
14.
80 p, 1.7 MB Programació dinàmica de vols atenent a demandes estocàstiques / Carmona Budesca, Armand ; Juan, Ángel A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La programació de vols és una de les principals activitats de planificació que es duen a terme en una companyia aèria; el resultat d'aquesta tasca té implicacions que transgredeixen l'àmbit operacional i esdevé un factor determinant de cara a millorar la competitivitat en el sector del transport aeri. [...]
2013
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
15.
73 p, 2.4 MB Optimització del temps total d'escala d'aeronaus comercials / Silverio Pons, Iris ; Juan, Ángel A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte és analitzar com optimitzar el temps total d'escala d'una aeronau comercial, per tal de reduir els costos que suposa que l'aeronau estigui en terra. L'anàlisi es realitza a partir de conèixer quines són les operacions mínimes necessàries que cal dur a terme durant el tumaround i en quin ordre convé realitzar- les perquè el temps total sigui mínim. [...]
El objetivo de este proyecto es analizar cómo optimizar el tiempo total de la escala de una aeronave comercial, con el fin de reducir los costes derivados que la aeronave esté en tierra. El análisis se realiza a partir de conocer cuáles son las operaciones mínimas necesarias que hay que llevar a cabo durante el tumaround y en qué orden conviene realizarlas para que el tiempo total sea mínimo. [...]

2013
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
16.
21 p, 394.0 KB A parameter-free approach for solving combinatorial optimization problems through biased randomization of efficient heuristics / Ionescu, Dragos ; Juan, Ángel A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Faulin, Javier ; Ferrer i Biosca, Albert ; Centre de Recerca Matemàtica
This paper discusses the use of probabilistic or randomized algorithms for solving combinatorial optimization problems. Our approach employs non-uniform probability distributions to add a biased random behavior to classical heuristics so a large set of alternative good solutions can be quickly obtained in a natural way and without complex con guration processes. [...]
Centre de Recerca Matemàtica 2010 (Prepublicacions del Centre de Recerca Matemàtica ; 991)  

Documentos de investigación : Encontrados 16 registros   anterior11 - 16  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
2 Juan, A.
1 Juan, Ana
10 Juan, Ángel A
20 Juan, Ángel A.
20 Juan, Ángel A.
14 Juan, Ángel A.,
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.