Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 18 registros  anterior11 - 18  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
11.
122 p, 8.3 MB Anàlisi mediàtic del cas Herrira / Ripollès Rotellar, Sergi ; Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
'Anàlisi mediàtica del cas Herrira' pretén mostrar la visió de quatre diaris (dos espanyols i dos bascos) sobre l'operació policial del 30 de setembre de 2013, que va suposar la detenció de 18 membres de la plataforma Herrira i la seva desarticulació.
'Análisis mediático del caso Herrira' pretende mostrar la visión de cuatro diarios (dos españoles y dos vascos) sobre la operación policial del 30 de septiembre de 2013, que supuso la detención de 18 miembros de la plataforma Herrira y su desarticulación.
'Media analysis of the Herrira case' tries to show the vision of four newspapers (two Spanish and two Basque) on the police operation on 30th September 2013, which resulted in the arrest of 18 members of Herrira platform and its disarticulation.

2014
Grau en Periodisme [971]  
12.
53 p, 43.7 MB Pla de comunicació de l'empresa Domaine des Huards / Fusalba Roselló, Sofia ; Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG és un projecte audiovisual, concretament un pla de comunicació per a la empresa vitícola Domaine des Huards, localitzada a França. El treball s'ha basat en la recerca sobre com es desenvolupa un pla de comunicació i com hauria de ser una web corporativa. [...]
Este TFG es un proyecto audiovisual, concretamente un plan de comunicación para la empresa vitícola Domaine des Huards, localizada en Francia. El trabajo se ha basado en la investigación sobre cómo se desarrolla un plan de comunicación y cómo debería ser una web corporativa. [...]
This TFG is an audiovisual project, specifically a communication plan for the Domaine des Huards, a winemaking business located in France. The paper is based on research about how a communication plan is developed and how a business web page should be. [...]

2014
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
13.
83 p, 1.9 MB Televisió i cultura: el cas de la CCMA / Lopez Rodriguez, Imanol ; Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Quan es nombra televisió i cultura a la mateixa frase, molts ja tremolen. Alguns per desconfiança, altres per desencís i alguns se n'escapen per pura indiferència. Sembla que sigui impossible encabir una programació cultural en una televisió per a tothom, o en un canal generalista. [...]
Cuándo se nombra televisión y cultura en la misma frase, muchos ya tiemblan. Algunos por desconfianza, otros por desencanto y algunos se escapan por pura indiferencia. Parece que sea imposible hacer caber una programación cultural en una televisión para todos, o en un canal generalista. [...]
When television and culture are named in the same sentence, a lot of people start trembling. Some of them for distrust, some others for disenchantment and some others more escape for pure indifference. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
14.
145 p, 8.0 MB L'evolució del gènere infoshow en la cadena Telecinco (2000-2003) : estudi comparatiu dels programes Gran Hermano i La Voz / Nogués Monzó, Laura ; Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza el gènere infoshow dins del panorama televisiu espanyol, profunditzant especialment en la seva evolució dins la cadena Telecinco. L'infoshow és un gènere que ha proliferat en els últims vint anys dins l'àmbit televisiu, i la cadena Telecinco ha estat pionera en incloure'l en la seva graella. [...]
Este trabajo analiza el género del infoshow dentro del panorama televisivo español, centrando la atención en su evolución en la cadena Telecinco. El infoshow es un género que ha proliferado en los últimos veinte años dentro del ámbito televisivo, y la cadena Telecinco ha sido pionera en introducirlo en su parrilla. [...]
This study analyzes the infoshow genre inside Spanish television, focused on its evolution in the TV channel Telecinco. The infoshow is a genre that has grown in the last twenty years in the TV field, and Telecinco has been one of the first TVs in introducing it at his programming. [...]

2014
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
15.
66 p, 4.9 MB Low Cost - Fan falta un parell (d'ales) per volar / Mascarell Sérvulo, Eva ; Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb el present treball Final de Grau de Comunicació Audiovisual es mostra el procés de realització d'un curtmetratge d'animació amb rotoscòpia. Inclou totes les fases, des de la producció, la realització, la postproducció i les possibles formes d'explotació. [...]
En el presente trabajo de final de de Grado de Comunicación Audiovisual se muestra el proceso de realización de un cortometraje de animación con rotoscopia. Incluye todas las fases, desde la producción, la realización, la post-producción i las posibles formas de explotación. [...]
The aim of this final project of Audio-visual Communication is to show the making-off of an animated short-film with rotoscophy. It includes all the phases of production, direction, post -production and its possible applications. [...]

2014
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
16.
57 p, 2.4 MB Endemol's Impact on European Television : Myth or Reality? / Bretón Castells, Aitana ; Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Des de la seva fundació l'any 1994, Endemol s'ha convertit en una de les més exitoses productores de televisió, és la productora independent més important del món. Els formats que distribueix són molt variats, des de reality shows i docudrames a programes esportius i comèdies. [...]
Desde su fundación en 1994, Endemol se ha convertido en una de las más exitosas productoras de televisión, es la productora de televisión independiente más importante del mundo. Los formatos distribuidos por Endemol, son muy variados, desde reality shows y docudramas hasta programas deportivos y comedias. [...]
Since its foundation in 1994 Endemol has become one of the most successful TV production firms, it is the largest independent television and digital mediaproduction company. The genres and formats distributed by Endemol are very varied, from reality TV, docudramas or game shows to sports and comedy. [...]

2014
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
17.
174 p, 1.7 MB Media transparency through journalists' interpretations : research in Ukraine / Grynko, Anastasiia ; Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Kvit, Serhiy, dir. (National University of Kyiv-Mohyla Academy) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Amb arrels en l'ètica normativa, el concepte de transparència dels mitjans es defineix generalment com un dels requisits clau per a les pràctiques dels mitjans de comunicació creïbles, que tenen com a base la confiança entre mitjans i les seves audiències (Tsetsura i Kruckeberg, 2009). [...]
Rooted in normative ethics, the concept of media transparency is generally defined as one of the key requisites for credible media practices that are based on trust between the media representatives and their audiences (Tsetsura & Kruckeberg, 2009). [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
18.
85 p, 277.2 KB Concentración de empresas de comunicación y el pluralismo : la acción de la UE / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El objeto de estudio de esta tesis se centra en la política europea sobre el pluralismo informativo durante la última década del siglo XX. La metodología está basada en una revisión bibliográfica y hemerográfica completada con un conjunto de entrevistas personales a expertos y funcionarios comunitarios. [...]
The study object of this thesis is the European policy about media pluralism in the last ten years. The methodology used is a check of selected bibliography with personal interviews of EU member staff. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
7 documentos

Documentos de investigación : Encontrados 18 registros   anterior11 - 18  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.