Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 1,760 registros  inicioanterior1184 - 1193siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1184.
211 p, 21.0 MB Análisis de la cobertura de tres momentos históricos de ETA en las portadas de tres diarios españoles / Castellano Aguilera, Celia ; Giró, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Este trabajo analiza la cobertura mediática de ETA tras el atentado de Hipercor de 1987, el 'caso Miguel Ángel Blanco' de 1997, y la declaración de alto al fuego de 2006, en las portadas de los diarios El País, El Mundo, y La Vanguardia. [...]
Aquest treball analitza la cobertura mediàtica d'ETA després de l'atemptat d'Hipercor de 1987, el 'cas Miguel Ángel Blanco', el 1997, i la declaració d'alt al foc de 2006, a les portades dels diaris El País, El Mundo, i La Vanguardia. [...]
This paper analyzes media coverage of ETA after Hipercor's attempt in1987, the "Miguel Angel Blanco case ' in 1997, and the declaration of ceasefire in 2006, on the covers of the daily El País, El Mundo and La Vanguardia. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
1185.
66 p, 1.1 MB La influència de les tertúlies audiovisuals en la societat / Barretina Balastegui, Joan ; Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El nombre de tertúlies que inclouen les graelles audiovisuals actuals ha crescut molt en els últims anys. Molts àmbits de la societat (esport, economia, política) són debatuts a la televisió i la ràdio. [...]
El número de tertulias que incliuyen las parrillas audiovisuales actuales ha crecido mucho en los últimos años. Muchos ámbitos de la sociedad (deporte, economía, política) son debatidis en la televisión y en la radio. [...]
The number of audiovisual gatherings which are included on present programming is high. A lot of society's scopes (sports, economy, statecraft) are debated on television and radio. Wich is its influence on society?.

2015
Grau en Periodisme [971]  
1186.
123 p, 2.6 MB Evolució de l'advocacy en la Comunicació per al Desenvolupament: Anàlisi de la definició i les pràctiques d'advocacy d'Intermón Oxfam / Bancells Rosell, Elisenda ; Fernández Viso, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de la present investigació és atendre a l'evolució de la proposta d'advocacy per part d'Intermón Oxfam, des que va integrar aquesta estratègia comunicativa dins l'el·laboració de les seves campanyes a partir de la dècada dels 80, fins a dia d'avui. [...]
El objetivo de la presente investigación es atender a la evolución de la propuesta de advocacy por parte de Intermón Oxfam, desde que integró esta estrategia comunicativa en la elaboración de sus campañas a partir de la década de los 80, hasta día de hoy. [...]
The objective of this research is understand the evolution for the advocacy suggestion by the part of Oxfam Intermon, it makes up the communicative strategy in the elaboration of their campaign since the 80's decade up today. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
1187.
117 p, 2.3 MB El tractament de la memòria històrica de les víctimes de la Guerra Civil espanyola i del Franquisme en els reportatges d'Informe Semanal (RTVE) / Arroyo Cárdenas, Ester ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball és un estudi del tractament que realitza la televisió pública d'Espanya (Televisión Española) de la memòria històrica de les víctimes de la Guerra Civil i del Franquisme. S'han analitzat reportatges del programa Informe Semanal. [...]
Este trabajo es un estudio del tratamiento que realiza la televisión pública de España (Televisión Española) de la memoria histórica de las víctimas de la Guerra Civil y del Franquismo. Para ello, se han analizado reportajes del programa Informe Semanal. [...]
This work is a study of the treatment of Spanish public television (Televisión Española) about the historical memory of the Civil War and Francoism's victims. I have analized the reports of Informe Semanal about this topic. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
1188.
38 p, 374.1 KB Les Col·leccions de Cromos / Bellatriu Guillen, Albert ; Bardina i Simorra, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
En aquest treball considerarem el problema del Col·leccionista de Cromos: quants cromos hem de comprar per completar una col·lecció? Presentarem diferents mètodes per calcular el temps d'espera per completar-la. [...]
2015
Grau en Estadística Aplicada [973]  
1189.
333 p, 10.3 MB La última carta : ideació, creació, disseny, planificació, viabilitat i pre-producció d'un curtmetratge de ficció basat en les relacions matrimonials / Alba Foz, Carlota ; Almazán Barrada, Enrique ; Serra Mir, Adriana ; Gómez, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte és un recull de tots els documents i processos previs al rodatge d'un curtmetratge de ficció. Inclou des de la idea i el guió literari, fins els documents de direcció, el disseny visual, artístic i sonor, i tots els documents de producció necessaris per a dur a terme el seu rodatge. [...]
Este proyecto engloba todos los documentos y procesos previos al rodaje de un cortometraje de ficción. Incluye desde la idea y el guion literario, hasta los documentos de dirección, el diseño visual, artístico y sonoro, y todos los documentos de producción necesarios para llevar a cabo su rodaje. [...]
This project is a compilation of all documents and processes previous to the shooting of a fictional short film. From the idea and the script, the direction documents, the visual, artistic and sound design, and all the production documents needed to carry out the shooting. [...]

2015
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
1190.
43 p, 2.1 MB El WOM com a eina de comunicació per a impulsar les vendes : cas focalitzat en les cremes antiage / González Mascaraque, Tatiana ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El WOM és actualment una eina incipient que comença a desenvolupar-se dins d'un pla de marketing, no obstant això, moltes marques continuen sent escèptiques al WOM i continuen apostant per mitjans i vies convencionals. [...]
El WOM es actualmente una herramienta incipiente que empieza a desarrollarse en un plan de marketing, sin embargo muchas marcas siguen siendo escépticas al WOM y continúan apostando por medios y vías convencionales. [...]
WOM is nowadays an emerging tool that begins to develop a marketing plan, however many brands remain skeptical and are continuing doing campaigns in conventional media. In this study we define and interpret Word of Mouth as a viable media to include in whatever communication plan.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
1191.
114 p, 17.1 MB Victoria's secret ja no defineix la bellesa : evolució dels trets físics femenins en les campanyes publicitàries online del sector de la llenceria / Sistaré Toldrà, Laia ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball d'investigació analitza el trets físics de les dones que quatre marques del sector de la llenceria mostren en les fotografies de les campanyes online que publiquen als seus perfils oficials de Facebook. [...]
Este trabajo de investigación analiza los rasgos físicos de las mujeres que cuatro marcas del sector de la lencería muestran en las fotografías de las campañas online que publican en sus perfiles oficiales de Facebook. [...]
This research analyses the women's physical characteristics that four brands of the lingerie sector show in their online campaigns photographies that are published in their Facebook official profiles. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
1192.
98 p, 3.2 MB Branding, packaging o sabor? Relació entre el reconeixement de la marca de les begudes, el packaging i la percepció del sabor / Sánchez Ortega, Kevin ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els cinc sentits, presents a l'ésser humà des del naixement, tenen funcions úniques que altres sentits no poden suplir. La vista, el gust i l'olfacte, sentits estudiats en aquesta investigació, son fonamentals per la publicitat, i més pel sector dels aliments i les begudes. [...]
Los cinco sentidos, presentes en el ser humano desde el nacimiento, tienen funciones únicas que otros sentidos no pueden suplir. La vista, el gusto y el olfato, sentidos estudiados en esta investigación, son fundamentales para la publicidad, y más para el sector de los alimentos y las bebidas. [...]
The five senses, presents in human's body since we are born, have unique functions that other senses can not do. Sight, taste and smell, senses studied in this research, are essentials for advertising, specially for food and drinks market. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
1193.
125 p, 1.2 MB One Direction : las claves del éxito de una boy band / Pardo Calvo, Sheila ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les boy bands compleixen una fórmula o patró que garanteix el seu èxit entre les adolescents des de finals dels 80. A partir de l'anàlisi d'aquesta fórmula i de la realització d'entrevistes i enquestes a fans de One Direction s'han identificat els punts d'aquesta que són imprescindibles i també aquells que ja no funcionen actualment. [...]
Las boy bands cumplen una fórmula o patrón que garantiza su éxito entre las adolescentes desde finales de los 80. A partir del análisis de esta fórmula y de la realización de entrevistas y encuestas a fans de One Direction se han identificado los puntos de ésta que son imprescindibles y también aquellos que ya no funcionan en la actualidad. [...]
Boy bands play a classic formula or pattern that ensures its success among teenagers since the late 80's. From the analysis of this formula and conducting interviews and surveys to One Direction fans, essential formula points have been identified. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documentos de investigación : Encontrados 1,760 registros   inicioanterior1184 - 1193siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.