Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 213 registros  inicioanterior158 - 167siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
158.
381 p, 4.9 MB Models de dades dels SIG a Internet. Aspectes teòrics i aplicats / Maso, Joan (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Pons, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia
Existeix abundant literatura científica sobre els estàndards d'informació geogràfica, i particularment relacionats amb les infraestructures de dades espacials. Malgrat això, pocs treballs descriuen les implicacions de la seva implementació, així com les dificultats d'aquesta i del seu desplegament en l'àmbit de la cartografia i de la teledetecció. [...]
There is abundant scientific literature on geographical information standards, particularly in relation to spatial data infrastructures. However, there are only a few studies on the implications of implementing them and the difficulties involved, or on their use in cartography and the remote sensing fields. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  
159.
64 p, 15.0 MB Planificació, creació i posada en funcionament d'un pla de comunicació digital per a Frosting Barcelona / Vigueras Bohigas, Clàudia ; Coromina, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal d'aquest projecte de fi de grau ha estat el de crear i posar en funcionament un pla de comunicació digital per la marca Frosting Barcelona. La metodologia de treball s'ha dividit en tres etapes cronològiques, totes adequadament documentades en aquest document, que mostra tots els passos que s'han seguit per la realització d'aquest pla. [...]
El objetivo principal de este proyecto de fin de grado ha sido el de crear y poner en funcionamiento un plan de comunicación digital para la marca Frosting Barcelona. La metodología de trabajo se ha dividido en tres etapas cronológicas, todas adecuadamente documentadas en este documento, que muestra todos los pasos que se han seguido para la realización de este plan. [...]
The main objective of this draft final project was to create and implement a plan of digital communication for brand Frosting Barcelona. The working methodology is divided into three chronological stages, all properly documented herein, showing all the steps that were followed to carry out this plan. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
160.
88 p, 2.1 MB Del yo al nosotros : análisis y diagnóstico de la economía colaborativa / Shedden Casanovas, Sara ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau explica i analitza el fenomen de l'economia col·laborativa, tenint en compte l'explicació del concepte i dels motors que han impulsat l'economia col·laborativa, que són principalment econòmics, tecnològics, socials i polítics, com ara la cultura d'Internet i la crisi econòmica i de valors i la transició de la propietat a l'accés als productes i serveis que ha provocat la xarxa. [...]
Este trabajo de fin de grado explica y analiza el fenómeno de la economía colaborativa, teniendo en cuenta la explicación del concepto y de los motores que han impulsado la economía colaborativa, que son principalmente económicos, tecnológicos, sociales y políticos, como la cultura de Internet y la crisis económica y de valores y la transición de la propiedad al acceso a los productos y servicios que ha provocado la red. [...]
This final degree academic work explains and analises the phenomenon of the collaborative economy, explaining the concept and the engines that have driven the collaborative economy, which are mainly economic, technological, social and political, as Internet culture and the economic and values crisis and the transition from ownership to access to products and services the network caused. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
161.
112 p, 1.2 MB La gestió de la reputació online : Estudi del cas UOC / Ortiz Fort, Laia ; Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La reputació corporativa és un actiu intangible que esdevé un avantatge competitiu per a les organitzacions. Perquè generi valor, però, cal gestionar-la proactivament. L'auge d'Internet i dels mitjans socials obliga les empreses i institucions a adaptar la seva comunicació corporativa i actuació a l'entorn digital. [...]
La reputación corporativa es un activo intangible que se convierte en una ventaja competitiva para las organizaciones. Para que genere valor, no obstante, debe ser gestionada proactivamente. El auge de Internet y de los medios sociales obliga a las empresas e instituciones a adaptar su comunicación corporativa y actuación al entorno digital. [...]
Corporative reputation is an intangible asset that becomes a competitive advantage for organizations. However, it must be managed proactively to generate value. Internet and social media boom forces enterprises and institutions to adapt their corporative communication and their action to the digital environment. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
162.
150 p, 2.3 MB The Great Firewall of China: A case analysis on how foreign media view the online censorship in China / Torner Blancafort, Judith ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest estudi és entendre, comparar i analitzar com els mitjans internacionals tracten la censura en línia a la Xina en diaris americans i espanyols i comparar els resultats amb les opinions dels ciutadans xinesos sobre la Gran Muralla de Foc Xina, venint de la hipòtesis que la censura d'Internet a la Xina és impossible de superar i que restringeix a la població xinesa a més de malmetre els mitjans i les companyies internacionals.
El objetivo de éste estudio es entender, comparar y analizar cómo los medios internacionales tratan la censura en línea en China en periódicos americanos y españoles y comparar los resultados con las opiniones de ciudadanos chinos sobre la Gran Muralla de Fuego China, viniendo de la hipótesis que la censura de Internet en China es imposible de superar y de que restringe a la población China además de dañar los medios y compañías internacionales.
The purpose of this study is to understand, compare and analyze how international media treat the online censorship in China in both Spanish and American media and compare the results with what Chinese citizens believe about the Chinese Firewall, coming from the hypothesis that the Internet censorship in China is impossible to overpower and that it restricts the Chinese population as well as damages foreign media and companies.

2014
Grau en Periodisme [971]  
163.
90 p, 6.2 MB Creació i anàlisi de viabilitat d'un canal de televisió per Internet a Sant Boi de Llobregat: "Sant Boi Televisió" / Suñé Pardo, Andrea ; Mateo, Rosario de, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball recull l'elaboració d'un pla d'empresa per a la implantació d'un canal de televisió per Internet - Internet Protocol Television (IPTV)- de titularitat privada a la localitat de Sant Boi de Llobregat (Barcelona). [...]
El presente trabajo recoge la elaboración de un plan de empresa para la implantación de un canal de televisión por Internet - Internet Protocol Television (IPTV) - de titularidad privada en la localidad de Sant Boi de Llobregat (Barcelona). [...]
The present work collects the elaboration of a business plan for the establishment of an Internet TV channel - Internet Protocol Television (IPTV) - with a private ownership in the town of Sant Boi de Llobregat (Barcelona). [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
164.
92 p, 1.7 MB La irrupció d'Internet a la Ràdio i la nova relació amb l'audiència : el cas de Catalunya Ràdio / Pérez Guitart, Oriol ; Guimerà Orts, Josep Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball Final de Grau consisteix en una investigació inductiva qualitativa sobre els canvis que estan patint 10 programes de Catalunya Ràdio per l'impacte d'Internet en termes de producció i distribució. [...]
Este Trabajo Final de Grado consiste en una investigación inductiva cualitativa sobre los cambios que están viviendo 10 programas de Catalunya Ràdio por el impacto de Internet en términos de producción y distribución. [...]
This Degree Final Project consists of an inductive qualitative research about the changes that 10 programs from Catalunya Ràdio have been implementing in terms of production and distribution for Internet. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
165.
180 p, 10.2 MB Estratègies i usos de la comunicació corporativa sobre el cinema a les xarxes socials. Identificació i anàlisi de les accions comunicatives de les distribuïdores cinematogràfiques a Facebook / Aymà Crespo, Martí ; Blanco, Josep Ma., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén descobrir els usos i les estratègies que duen a terme les distribuïdores de cinema a l'utilitzar les xarxes socials com a eina de difusió dels seus missatges. En una primera fase exploratòria s'exposen les teories existents relacionades amb l'objecte d'estudi: la comunicació corporativa i les xarxes socials. [...]
Este trabajo pretende descubrir los usos y las estrategias que llevan a cabo las distribuidoras de cine al utilizar las redes sociales cono herramienta de difusión de sus mensajes. En una primera fase exploratoria se exponen las teorías existentes relacionadas con el objeto de estudio: la comunicación corporativa y las redes sociales. [...]
This dissertation aims to discover the uses and strategies that the cinema distributors perform when they use the social network as a tool to spread their messages. In a first exploratory phase the existing theories related to the study (corporate communications and social netwol1<s) are discussed. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
166.
74 p, 1.8 MB Taller de periodisme per a joves de la societat de la informació. Una proposta / Dabén Florit, Maria ; Marín, Enric, 1956- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'educació mediàtica ha estat tradicionalment menyspreada en el currículum escolar. En les següents pàgines es presenta el full de ruta d'un taller per a joves a partir dels 14 anys que estiguin interessants en aprendre sobre el món de la comunicació. [...]
La educación mediática ha sido tradicionalmente menospreciada en el currículum escolar. En las siguientes páginas se presenta la hoja de ruta de un taller para jóvenes a partir de 14 años que estén interesados en aprender sobre el mundo de la comunicación. [...]
Media educations have traditionally been underestimated in the school. In the following pages, the reader can find a roadmap of a course for young from 14 who are interested in learning about the world of communication. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
167.
87 p, 7.8 MB La publicidad pornográfica online : Estudio sobre las motivaciones y los rechazos en relación con su consumo por parte de los jóvenes / Blanco Torres, Àngel ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta recerca té com a objectiu conèixer què motivacions i barreres tenen els joves en visualitzar un anunci pornogràfic en una pàgina web de contingut adult. Per tant, estudia quins elements dels anuncis (text, imatges, informació brindada, etc. [...]
Esta investigación tiene como objetivo conocer qué motivaciones y barreras muestran los jóvenes al visualizar un anuncio pornográfico en una página web de contenido adulto. Estudia, por tanto, qué elementos de los anuncios (texto, imágenes, información brindada, etc. [...]
This research's objective is to know which barriers and motivations have young people when viewing a pornographic ad in an adult website. So, it studies which ad's elements (text, images, information etc. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documentos de investigación : Encontrados 213 registros   inicioanterior158 - 167siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.