Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 229 registros  inicioanterior159 - 168siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
159.
24 p, 810.9 KB Validesa de la resposta electrodermal com a mesura fisiològica d'avaluació de la sinestèsia : evidència d'un estudi d'entrenament intensiu d'associació sinestèsica amb no sinestèsics / Mas Casadesús, Anna ; Guillazo i Blanch, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Amb l'objectiu de corroborar la validesa del test de condicionament sinestèsic de la resposta electrodermal (RED) com a mesura d'avaluació de la sinestèsia, s'ha realitzat un entrenament intensiu d'associació sinestèsica (lletres->colors) d'entre 60-70 minuts amb 10 persones no sinestèsiques i posteriorment s'han avaluat les seves respostes comportamentals (test d'Stroop sinestèsic) i fisiològiques (test de condicionament sinestèsic RED) (i comparat amb grup control anàleg). [...]
Synaesthesia is a sensory neurological condition characterised by the fact that the attribute of a stimulus triggers inevitably the conscious experience of an additional attribute (e. g. , the letter A is seen as red). [...]

2014
Grau en Psicologia [954]  
160.
1 p, 10.9 MB Comparació de dues metodologies d'avaluació d'eficàcia d'àrees protegides i la seva aplicació. L'avaluació de les Àrees Protegides de Catalunya (2002-2003) i de la Comunitat de Madrid (2011) / Sánchez Morales, Marc ; Rodà, Ferran, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2014
Grau en Biologia Ambiental [813]  
161.
10 p, 1.5 MB Desarrollo de un selector de imágenes según su nitidez / Vázquez Treveset, Joan Gabriel ; Sánchez Pujadas, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte consisteix en el desenvolupament d'un selector d'imatges amb l'objectiu d'automatitzar, simplificar i accelerar la selecció d'imatges segons la seva nitidesa. Concretament estem estudiant el cas de diverses imatges de la mateixa escena i enquadrament. [...]
Este proyecto consiste en el desarrollo de un selector de imágenes con el objetivo de automatizar, simplificar y acelerar la selección de imágenes según su nitidez. Concretamente estamos estudiando el caso de varias imágenes de la misma escena y con el mismo encuadre. [...]
This project consists of the development of an application that will automate, simplify and speed-up the image-selection process by measuring and comparing image sharpness. If given a set of digital photographic images of the same scene and with the same framing are taken, an application written in C++ is implemented using QT and libTIFF libraries targeting desktop computers. [...]

2014-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
162.
171 p, 1.9 MB Informe final de resultats : avaluació del Programa de Formació per a l'Ensenyament de les Matemàtiques en pràctica reflexiva / Pineda i Herrero, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Belvis Pons, Esther ; Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Lozano, Verónica
Aquest estudi presenta els resultats de l'avaluació d'un nou programa de formació per a l'ensenyament de les matemàtiques basat en la pràctica reflexiva i dut a terme per la Subdirecció General de Formació Permanent i Recursos Pedagògics del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya. [...]
2008  
163.
171 p, 3.3 MB Validació d'una entrevista estructurada sobre el bon i mal ús de l'arma de foc en un col·lectiu de policies locals de Catalunya / Vilardell Molas, Jordi ; Bulbena Vilarrasa, Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal
Aquesta tesi versa sobre l'entrevista estructurada aplicada en les avaluacions que es realitzen per valorar les condicions psicològiques per dur un arma de foc en les policies locals de Catalunya. Aquesta té la finalitat d'ajudar i contribuir a la detecció i prevenció d'usos inapropiats de l'arma de foc en aquest col·lectiu de seguretat. [...]
This thesis deals with the structured interview applied to the performed evaluations to assess psychological conditions to carry a firearm in the local police of Catalonia. This aims to help and contribute to the detection and prevention of inappropriate uses of firearms in this security force. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
164.
100 p, 1.8 MB Proyecto de creación de un sistema de evaluación de la formación del profesorado en la Comunidad Foral de Navarra : Informe de resultados, Julio 2008 / Pineda i Herrero, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Belvis Pons, Esther
El presente estudio responde a la petición de asesoramiento, por parte de los responsables de la formación permanente del profesorado en la Comunidad Foral de Navarra, para la creación de un sistema de evaluación de la formación del profesorado completo, que permita detectar los resultados de la misma en términos de aplicación y que aporte información relevante para mejorar la formación. [...]
2008
3 documentos
165.
99 p, 1.3 MB Evaluación de la calidad de la formación continua en el sector de la Educación Infantil / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Belvis Pons, Esther ; Álvarez Cánovas, Isabel 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Garrido Riquenes, Vilma ; Vilaplana, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Forés i Miravalles, Anna ; Roig, Sònia
El presente estudio pretende evaluar la formación continua en el sector de la educación infantil, identificar sus fortalezas y debilidades, y, por último, emitir propuestas que permitan optimizarla.
2006
9 documentos
166.
112 p, 660.4 KB Avaluació de la Formació per a l'ús racional del medicament : Informe de resultats juliol 2008 / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El present estudi s'emmarca dins del Pla de la Unió Consorci de Formació (UCF) de Formació en Matèria d'Utilització de Medicaments (PFM) i en concret en la fase d'Avaluació dels Resultats de la Formació. [...]
2008
3 documentos
167.
105 p, 1.3 MB Evaluación de la eficacia de la formación en la administración publica española -ETAPE- : el modelo FET / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Espona Barcons, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ciraso Calí, Anna ; García Castaño, Natalia
Desde hace tiempo, la formación continua de los trabajadores/as es un tema prioritario para las administraciones públicas, pues necesitan profesionales capaces de adaptarse a las nuevas circunstancias rápida y eficazmente. [...]
2012  
168.
463 p, 4.6 MB Eficacia del programa de enseñanza media técnica profesional de administración, desde la inserción laboral, en la V Región de Chile : evaluación de contenidos, inserción laboral y educación permanente / Soto Kemp, Maritza Mabeth ; Montané Capdevila, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
La evaluación del programa de formación técnica en administración, además de rendir cuentas sobre sus fines, pretende aportar mejoras en relación a las competencias del perfil profesional y la incidencia de la formación en la inserción laboral y continuidad de estudios de sus alumnos. [...]
The assessment of the program for technical education in clerical work, besides appraising the program's purposes, aims at providing a way to improve the professional profile skills and how education affects the students' insertion into labour world as well as their continuity as students. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  

Documentos de investigación : Encontrados 229 registros   inicioanterior159 - 168siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.