Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 26 registros  inicioanterior17 - 26  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
17.
137 p, 5.4 MB CRM-Web Gestión comercial / Torres Casas, Jordi ; Talló Sendra, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Creación de un gestor de incidencias donde el área técnica pueda gestionar los posibles problemas que los productos / servicios hardware o software implantados en el cliente pudieran ocasionar, así como un gestor de oportunidades y ofertas donde la parte comercial pueda ofrecer los productos / servicios hardware o software mencionados a los clientes que lo necesiten. [...]
Creació d'un gestor d'incidències on l'àrea tècnica pugui gestionar els possibles problemes que els productes / serveis hardware o software implantats en el client puguin ocasionar, així com un gestor d'oportunitats i ofertes on la part comercial pugui oferir els productes / serveis hardware o software mencionats als clients que els necessitin. [...]

2011  
18.
99 p, 2.8 MB Gestor d'incidències per a un despatx tècnic / Riba Salas, Francesc ; Blabia Girau, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aplicació web que pretén donar solució a les necessitats de caràcter organitzatiu d'un despatx tècnic d'una empresa. L'objectiu principal és el de crear una eina capaç d'automatitzar el seguiment de les incidències obertes en el despatx. [...]
Aplicación web que pretende dar solución a las necesidades de carácter organizativo de un despacho técnico de una empresa. El objetivo principal es crear una herramienta capaz de automatizar el seguimiento de las incidencias abiertas en el despacho. [...]

2011  
19.
59 p, 1.1 MB Gestió Documental Open Source per Agresso CRM / Foguet Puig, Ricard ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Estudi i integració d'una aplicació Open Source especialitzada en la gestió documental amb Agresso CRM. L'objectiu d'aquesta aplicació és oferir nova funcionalitat a la gestió documental inicial i augmentar-ne les seves capacitats. [...]
Estudio e integración de una aplicación Open Source especializada en la gestión documental con Agresso CRM. El objetivo de esta aplicación es ofrecer nueva funcionalidad a la gestión documental inicial y aumentar sus capacidades. [...]

2011  
20.
86 p, 1.9 MB GPI - Gestor de projectes i incidències / Palma Hervás, José ; Pedret Ferré, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La finalitat d'aquest projecte és realitzar una aplicació corporativa que gestioni les incidències i/o peticions interdepartamentals i les seves resolucions, alhora que gestioni els diferents projectes propis del departament. [...]
La finalidad de este proyecto es realizar una aplicación corporativa que gestione las incidencias y/o peticiones interdepartamentales y sus resoluciones, al tiempo que gestione los distintos proyectos propios del departamento. [...]

2011  
21.
84 p, 1.3 MB Ad-Pay : Programa de control de bons d'hores / Alarcón Ochoa, Rafael ; Cubillo Alonso, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Sistema de fidelització de clients mitjançant bons d'hores que el client anirà recarregant i del que se li descomptaran les feines que se li vagin fent. També ha d'ajudar a assegurar-se el cobrament de les feines realitzades. [...]
Sistema de fidelización de clientes a través de bonos de horas que el cliente irá recargando y del que se le descontarán los trabajos que se vayan realizando. También debe ayudar a asegurarse el cobro de los encargos realizados. [...]

2010  
22.
91 p, 1.8 MB Diseño e implementación de un portal web para una empresa de sistemas de control de iluminación / Alsina Morillo, Joan ; Cortés Fité, Rafael ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El objetivo del proyecto es facilitar a los clientes de la empresa el acceso a las actualizaciones de software y a los modelos de funcionamiento a través de un portal WEB. Además, se desea mejorar la imagen de empresa que se ofrece a los clientes y futuros clientes incluyendo información relacionada con la empresa y sus productos. [...]
L'objectiu del projecte és facilitar als clients de l'empresa l'accés a les actualitzacions de software i als models de funcionament a través d'un portal web. També es pretén millorar la imatge de l'empresa que s'ofereix als clients i als clients potencials tot incloent informació relacionada amb l'empresa i amb els seus productes. [...]

2010  
23.
91 p, 1.2 MB Estudi, disseny i implementació d'un portal WEB per a una empresa d'informàtica / Armengol Barrabés, Carles ; Cortés Fité, Rafael ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Creació d'un portal web per a una petita empresa informàtica. Utilitzarem un gestor de continguts com a eina principal per la implementació, i posarem en funcionament el portal. Aquest tindrà un usuari administrador de continguts, que s'encarregarà d'actualitzar, ampliar i gestionar tots els continguts de la web, adaptant-los a les necessitats de l'empresa. [...]
Creación de un portal web para una pequeña empresa informática. Usaremos un gestor de contenidos como herramienta principal para la implementación y pondremos en funcionamiento el portal. Éste tendrá un usuario administrador de contenidos que se encargará de actualizar, ampliar y gestionar todos los contenidos del web, adaptándolos a las necesidades de la empresa. [...]

2010  
24.
87 p, 8.5 MB SalesForce.com : Implantació CRM / Del Moral Farrarons, Francesc ; Cubillo Alonso, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Durant el present document s'expliquen totes les passes dutes a terme per tal de parametritzar un software CRM per a una empresa que es dedica a la docència en cursos de màster i postgraus. Amb el desenvolupament d'aquest projecte es pretén organitzar molt millor la informació i facilitar l'accés a la informació relacionada amb els alumnes potencials, els alumnes, els professors, les empreses col·laboradores, els programes oferts, etc. [...]
En este documento se explican todos los pasos realizados para parametrizar un software CRM para una empresa que se dedica a la docencia en cursos de máster y postgrados. Con el desarrollo de este proyecto se pretende organizar mucho mejor la información y facilitar el acceso a la información relacionada con los alumnos potenciales, los actuales, los profesores, las empresas colaboradoras, los programas ofrecidos, etc. [...]

2011  
25.
104 p, 2.2 MB SGCE : Sistema de Gestió i Control d'Equips / Bermejo Mena, Alberto ; Serrano García, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte es presenta com una solució al problema aparegut per la implantació de l'estació clínica de treball, e-CAP, en els centres d'atenció primària del servei d'atenció primària de la població de l'Hospitalet del Llobregat. [...]
Este proyecto se presenta como una solución al problema aparecido por la implantación de la estación clínica de trabajo, e-CAP, en los centros de atención primaria del servicio de atención primaria de la población de l'Hospitalet del Llobregat. [...]
This project appears like a solution to the problem appeared by the implantation of the clinical station of work, and-CAP, in the centres of primary attention of the service of primary attention of the population of l' Hospitalet del Llobregat. [...]

2007  
26.
127 p, 3.9 MB Oracle teleservice / Cubiles Raya, Lorena ; Alcántara Cano, Salvador ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte es basa en la implantació del mòdul Oracle Service del producte de CRM d'Oracle. Aquest mòdul ens proporciona la funcionalitat necessària per gestionar tot allò relacionat amb el Servei d'Atenció a l'Usuari. [...]
Este proyecto se basa en la implantación del módulo Oracle Service del producto de CRM de Oracle. Este módulo nos proporciona la funcionalidad necesaria para gestionar todo lo que se refiere a Servicios de Atención al Usuario. [...]
This project is based in the implantation of Oracle Service module for CRM product of Oracle. This module gives us the functionality required to managing all about customer service. We try to offer a wide vision of CRM concept, and give all the clues for success, also how important is the organization and the restructure managerial involved. [...]

2007  

Documentos de investigación : Encontrados 26 registros   inicioanterior17 - 26  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.