Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 26 registros  inicioanterior17 - 26  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
17.
72 p, 18.9 MB Realitat virtual cinematogràfica : proposta de definició i classificació / Martínez Pérez, Júlia ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els cineastes s'han interessat també per la Realitat Virtual. Alguns ho veuen com el futur del cinema; d'altres creuen que és una nova manera d'explicar històries. Sigui com sigui, no es pot negar l'existència d'una nova forma d'art: la Realitat Virtual Cinematogràfica és més que una pel·lícula en 360 graus. [...]
Los cineastas se han interesado también por la Realidad Virtual. Algunos lo ven como el futuro del cine; otros creen que es una nueva manera de contar historias. De un modo u otro, no se puede negar la existencia de una nueva forma de arte: la Realidad Virtual Cinematográfica es más que una película en 360 grados. [...]
Virtual Reality has finally caught the attention of filmmakers. Some believe it is the future of cinema; others think it is a new way to tell stories. One way or the other, the existence of a new art form cannot be denied: Cinematic Virtual Reality is more than a film in 360 degrees. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
18.
190 p, 2.7 MB Pla de comunicació del Festival Internacional de Blues de Cerdanyola del Vallès / Llopis Baldero, Helena ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta a continuació és un pla de comunicació del Festival Internacional de Blues de Cerdanyola del Vallès. En primer lloc es realitza un estudi del festival en sí i de la seva comunicació, així com de la seva competència, per poder detectar els punts forts i els punts dèbils que té. [...]
El proyecto que se presenta a continuación es un plan de comunicación del Festival Internacional de Blues de Cerdanyola del Vallès. En primer lugar se realiza un estudio del festival en si y de su comunicación, así como de su competencia, para poder detectar los puntos fuertes y débiles que tiene. [...]
The project introduced is a communication plan for the Festival Internacional de Blues de Cerdanyola del Vallès. First of all, a study concerning the festival itself and its communication will be carried out, together with its competition, in order to identify its strengths and weaknesses. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
19.
330 p, 2.2 MB El Tratamiento informativo de la inmigración marroquí en la televisión: el caso de Salt / Codinach Fossas, Mariona ; Lorite, Nicolàs, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Esta investigación tiene como objetivo principal evaluar la calidad ético-normativa de las informaciones emitidas en cinco televisiones, en base a los criterios establecidos en las Recomendaciones del Consell de l'Audiovisual de Catalunya sobre el tratamiento informativo de la inmigración (2002) y, complementariamente, en la Guía del llenguatge inclusiu (2013) de la Mesa per a la Diversitat en l'Audiovisual (MDA). [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
20.
144 p, 829.3 KB Haute autorite de la communication audiovisuelle au Maroc : une étude de cas sur la réforme audiovisuelle dans un contexte de rénovation autoritaire / Codinach Fossas, Mariona ; Gobe, Eric (dir.) ; Université d'Aix-Marseille III. Institut d'Études Politiques
Desde la década de 1980 Marruecos entró en la lógica de la globalización, con la introducción de la nueva tecnología de la información y las comunicaciones y también la liberalización de los sectores clave de la economía nacional, como el audiovisual. [...]
Des de la dècada de 1980 el Marroc va entrar en la lògica de la globalització, amb la introducció de les noves tecnologies de la informació i les comunicacions i també la liberalització dels sectors clau de l'economia nacional, com l'audiovisual. [...]
From the decade of 1980 Morocco went into the logic of the globalisation, with the introduction of the new technology of information and communications and also the liberalisation of the key sectors of the national economy, like the audiovisual sector. [...]

2007  
21.
129 p, 3.5 MB La comunicació de crisi com a eina de transformació de la imatge institucional : el Cas Palau / Bellot Sáez, Adrià ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball s'estructura a partir del procés comunicatiu emprat pel Departament de Comunicació del Palau de la Música per tal de pal·liar la seva crisi institucional iniciada l'estiu del 2009, arran del greu cas de corrupció denominat 'Cas Palau'. [...]
El presente trabajo se estructura a partir del proceso comunicativo efectuado por el Departamento de Comunicación del Palau de la Música para afrontar su crisis institucional iniciada en 2009, como consecuencia del grave caso de corrupción denominado "Caso Palau". [...]
This work is based in the communicative process executed by the Palau de la Música Department of Communication to trace its institutional crisis that began in 2009 as a consequence of a serious corruption case called "The Palau issue". [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
22.
142 p, 3.2 MB La representació de gènere i origen en les sèries de ficció televisives. Un estudi comparatiu: La Que Se Avecina i Modern Family / Veciana Grau, Núria ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball investiga la representació que tenen els personatges en les sèries de ficció televisives segons el seu gènere i origen. L'anàlisi pren forma d'estudi comparatiu entre dues sèries d'humor exitoses a nivell nacional i internacional, La Que Se Avecina i Modern Family, durant la temporada 2013-14. [...]
El presente trabajo investiga la representación que tienen los personajes en las series de ficción televisivas según su género y origen. El análisis toma forma de estudio comparativo entre dos series de humor exitosas a nivel nacional e internacional, La Que Se Avecina y Modern Family, durante la temporada 2013-14. [...]
This project investigates the representation that characters have in fiction television series according to their gender and origin. The analysis takes form of a comparative study between two national and international successful series of humour, La Que Se Avecina and Modern Family, during 2013-14 season. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
23.
96 p, 2.8 MB El rol de la dona en els dibuixos animats. Anàlisis de tres sèries de ficció: Mia and me, Monster High i Misha, la gata violeta. / Serrano López, Sandra ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Parteixo de la base que la perspectiva de gènere és una mirada indispensable en els mitjans de comunicació i que la infància és l'etapa de la socialització en la qual es configura amb major força l'imaginari social. [...]
Parto de la base de que la perspectiva de género es una mirada indispensable en los medios de comunicación y de que la infancia es la etapa de la socialización en la que se configura con mayor fuerza el imaginario social. [...]
I consider that the prospect of gender is an indispensable look in the media and that the infancy is the stage of the socialisation in which configures with elder forces the imaginary social. Like this, it appears the need to know how are represented the protagonists of the childish channels to see if it exists a representation balanced of gender in the protagonists of the drawings encouraged.

2015
Grau en Periodisme [971]  
24.
97 p, 1.8 MB En pie de guerra / Ortega Flores, Alba ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'Estat Espanyol, en els últims anys, ha estat prenent directrius de caire autoritari, fomentant una legislació cada vegada més repressiva, limitant l'accés als serveis públics bàsics i corrompent les seves estructures internes. [...]
El Estado Español, en los últimos años, ha estado tomando directrices de índole autoritarias, fomentando una legislación cada vez más represiva, limitando el acceso a los servicios públicos básicos y corrompiendo sus estructuras internas. [...]
The Spanish State , within the last years, has been taking authoritarian guidelines, fostering an increasingly repressive legislation, limiting the access to basic public services and corrupting their internal structures. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
25.
56 p, 4.9 MB Creació d'un catàleg promocional per Artiscle Creacions / Turon Ordóñez, Mireia ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La situació actual econòmica i social que està vivint Espanya ha portat a molts emprenedors a crear els seus propis negocis i a trobar una forma d'explotar el seu potencial. D'aquesta mateixa idea neix Artiscle Creacions, una empresa familiar, casolana i propera. [...]
La situación actual económica y social que está viviendo España ha llevado a muchos emprendedores a crear sus propios negocios y a encontrar una forma de explotar su potencial. De esta misma idea nace Artiscle Creacions, una empresa familiar, casera y cercana. [...]
Due to the Spanish social and economic contemporary situation, lots of entrepreneurs are starting to create their own business while they find a way to make capital out of them. Artiscle Creacions, a homely local family business, was born from this idea. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
26.
51 p, 3.2 MB Projecte per l'elaboració d'un vídeo corporatiu per promocionar l'empresa Hempel / Cubillo Pareja, Úrsula ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en la realització d'un vídeo corporatiu que serveixi com a presentació de l'empresa HEMPEL. HEMPEL és una empresa multinacional danesa que produeix, comercialitza i distribueix pintures dins dels mercats de decoració, industrial, marina, contenidor i embarcacions esportives. [...]
El proyecto consiste en la realización de un video corporativo que sirva como presentación de la empresa HEMPEL. HEMPEL es una empresa multinacional danesa que produce, comercializa y distribuye pinturas en los mercados industrial, marina, contenedor y embarcaciones deportivas. [...]
The project consists on the realization of a corporate movie which can be used as general presentation for Hempel. Hempel is a Danish multinational company which produces, sells and distributes industrial paints in segments of protective, marine, container and yachts. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documentos de investigación : Encontrados 26 registros   inicioanterior17 - 26  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.