Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 234 registros  inicioanterior225 - 234  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
225.
133 p, 8.6 MB Molecular modelling of transition metal complexes with QM/MM methods : structure and reactivity / Ujaque Pérez, Gregori (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Lledós, Agustí, (Lledós i Falcó), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Maseras Cuní, Feliu, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
El trabajo presentado en esta tesis consiste principalmente en la aplicación del método IMOMM (un método que combina la mecánica cuántica y la mecánica molecular) al estudio de sistemas químicos donde se ven involucrados complejos de metales de transición. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
2 documentos
226.
183 p, 499.9 KB Obstacles en l'aprenentatge matemàtic: la diversitat d'interpretacions de la norma / Planas, Núria (Planas i Raig) ; Gorgorió Solà, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals)
La recerca que presentem, Obstacles comunicatius en l'aprenentatge matemàtic: la diversitat d'interpretacions de la norma, es desenvolupa en aules amb grups culturals de risc i pretén contribuir a l'estudi de les oportunitats d'aprenentatge dels alumnes minoritaris i, més en general, aportar elements que serveixin per a millorar la comprensió de les condicions d'aprenentatge matemàtic de tots els alumnes. [...]
This work reports on some exploratory research with a single class of students. They were given the opportunity to express their views on a variety of teacher strategies used in whole class interactions. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2001
4 documentos
227.
151 p, 1014.4 KB Problemas de módulos para una clase de foliaciones holomorfas / Marín Pérez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Nicolau i Reig, Marcel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Loray, Frank, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques
Mireu els arxius en Acrobat: "resumen_castellano. pdf" i "resumen_ingles. pdf".
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2001
3 documentos
228.
295 p, 5.8 MB El Proceso de aprendizaje de los conceptos de función y extremo en estudiantes de economía : análisis de una innovación didáctica / Cuesta Borges, Abraham ; Deulofeu Piquet, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La investigación es un acercamiento, desde la didáctica de las matemáticas, a la problemática que plantea la enseñanza y aprendizaje en el ámbito de la enseñanza universitaria. Toma como referencia teórica las principales aportaciones teóricas de la línea de investigación conocida como Pensamiento Matemático Avanzado. [...]
The investigation is an approach, from the Didactics of the mathematics, to the problematic one that it raises education and learning in the scope of university education. Taking like theoretical reference the main theoretical contributions of the line of well-known investigation like Advanced Mathematical Thought. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  
229.
534 p, 5.5 MB Quantificació de traces d'ús en instruments lítics mitjançant imatges digitalitzades : Resultats d'experiments amb xarxes neurals i estadística / Pijoan López, Jordi ; Barceló, Juan A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Vila i Mitjà, Assumpció, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria)
El treball, com a acció física que és, modifica la matèria. Aquest és el principi bàsic de les anàlisis de traces d'ús. La modificació de la matèria a partir del treball basteix a la societat dels productes necessaris per a la seva reproducció social. [...]
Work, as physical action, modifies matter. This is the basic principle of use-wear analysis. Changes on matter by work give society those products needed for social reproduction. Lithic tools are part of these. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  
230.
90 p, 608.1 KB Resolució de problemes de matemàtiques : identificació, origen i formació dels sistemes de creences en l'alumnat : alguns efectes sobre l'abordatge dels problemes / Vila Corts, Antoni ; Deulofeu Piquet, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Callejo de la Vega, Mª Luz, dir. (Universidad de Alicante. Departamento de Innovación y Formación Didáctica)
El present estudi es desenvolupa sobre alumnat de 1r d'ESO i té com a objectius: identificar elements del sistema de creences (SC) entorn a l'activitat de resolució de problemes (RP), analitzar la relació entre aquells i les accions desenvolupades durant l'abordatge en la RP no estàndard i identificar aspectes que incideixin en l'origen i formació dels SC. [...]
The present study was conducted on twelve-year-old students. Its general targets are: identifying elements from belief systems (BS) about problem solving, analysing the relationship between such BS and the actions developed during the tackling of non-standard problems, and finally, identifying aspects relevant to the origins and formation of BS. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2001
10 documentos
231.
178 p, 1.6 MB Robust control through robustness enhancement : control configurations and two-step design approaches / Pedret Ferré, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Vilanova i Arbós, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes)
En aquesta Tesi es proposa una nova estructura de control amb l'objectiu de solucionar el conflicte entre rendiment i robustesa en l'esquema de realimentació tradicional. La teoria matemàtica de la factorització coprimera permet proposar un configuració de control basada en observador. [...]
In this Thesis, we shall propose a new controller architecture to try to completely overcome the conflict between performance and robustness in the traditional feedback framework. The proposed control configuration comes from the coprime factorization approach and, in such a context, a somewhat uncommon observer-based control configuration is derived. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004  
232.
18 p, 270.0 KB Segmentation, classification and modelization of textures by means of multiresolution decomposition techniques / Lumbreras Ruiz, Felipe (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Serrat Gual, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
El análisis de texturas es un área de estudio interesante con suficiente peso específico dentro de los diferentes campos que componen la visión por ordenador. En este trabajo hemos desarrollado métodos específicos para resolver aspectos importantes de dicha área. [...]
An interesting problem in computer vision is the analysis of texture images. In this work, we have developed specific methods to solve important aspects of this problem. The first approach involves segmentation of a specific type of textures, i. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
10 documentos
233.
120 p, 638.1 KB Singularitats evitables per a funcions quasiregulars del pla / Clop, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Mateu Bennassar, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Orobitg i Huguet, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques)
Vegeu acpresum1de1. pdf.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
2 documentos
234.
621 p, 7.7 MB Utilización de material didáctico con recursos de ajedrez para la enseñanza de las matemáticas : estudio de sus efectos sobre una muestra de alumnos de 2º de Primaria / Fernández Amigo, Joaquín ; Gairín Sallán, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
En esta tesis se plantea la propuesta de introducción de materiales didácticos lúdico manipulativos, con recursos de ajedrez, para la enseñanza de las matemáticas y su aplicación durante un curso escolar a tres aulas de niños de segundo del Ciclo Inicial de Educación Primaria. [...]
This thesis raises the proposal of introducing didactic, recreational and manipulative material using chess resources in order to teach maths and its application during a school year to three classrooms of 2nd Cycle in Primary Education. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  

Documentos de investigación : Encontrados 234 registros   inicioanterior225 - 234  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.