Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 342 registros  inicioanterior261 - 270siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
261.
82 p, 3.1 MB "La mujer en la publicidad televisiva franquista de 1960's" : análisis de caso cualitativo de la marca Soberano / Pujante Crespo, Patricia ; Ramajo Hernández, Nati, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de cas qualitativa de dos anuncis de la marca de conyac Soberano. La finalitat és observar el paper atribuït a la dona en la publicitat televisiva espanyola de la segona etapa de la dictadura, així com analitzar si es tractava d'un reflex de la societat.
Análisis de caso cualitativo de dos anuncios de la marca de coñac Soberano. La finalidad es observar el papel atribuido a la mujer en la publicidad televisiva española de la segunda etapa de la dictadura, así como analizar si se trataba de un reflejo de la sociedad.
Qualitative case analysis of two ads by Soberano cognac brand. The purpose is to observe the role attributed to women in the Spanish television advertising for the second time of the dictatorship, and to determine if this was a reflection of society.

2014
Grau en Periodisme [971]  
262.
92 p, 1.7 MB La irrupció d'Internet a la Ràdio i la nova relació amb l'audiència : el cas de Catalunya Ràdio / Pérez Guitart, Oriol ; Guimerà Orts, Josep Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball Final de Grau consisteix en una investigació inductiva qualitativa sobre els canvis que estan patint 10 programes de Catalunya Ràdio per l'impacte d'Internet en termes de producció i distribució. [...]
Este Trabajo Final de Grado consiste en una investigación inductiva cualitativa sobre los cambios que están viviendo 10 programas de Catalunya Ràdio por el impacto de Internet en términos de producción y distribución. [...]
This Degree Final Project consists of an inductive qualitative research about the changes that 10 programs from Catalunya Ràdio have been implementing in terms of production and distribution for Internet. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
263.
66 p, 1.3 MB Implantació de la televisió al Cicle Superior de l'Escola Annexa de Girona / Milans Costa, Anna ; Niqui, Cinto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La implantació de la televisió al Cicle Superior de l'Escola Annexa de Girona és una proposta educativa que pretén utilitzar la televisió per a millorar determinats aspectes educatius en alumnes de 6è de primària com el treball en equip, l'expressió oral i escrita o l'ús de les noves tecnologies.
La implantación de la televisión al Ciclo Superior de la Escuela Annexa de Girona es una propuesta educativa que pretende utilizar la televisión para mejorar determinados aspectos educativos en alumnos de sexto de primaria como el trabajo en equipo, la expresión oral y escrita o el uso de las nuevas tecnologías.
The implantation of the television to the Upper Cycle of the Annexa school of Girona is an educational proposal that pretends to use the television to improve some educational aspects in students of 6th of primary, for example: how the work in team, the oral expression and written or the use of the new technologies.

2014
Grau en Periodisme [971]  
264.
83 p, 1.9 MB Televisió i cultura: el cas de la CCMA / Lopez Rodriguez, Imanol ; Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Quan es nombra televisió i cultura a la mateixa frase, molts ja tremolen. Alguns per desconfiança, altres per desencís i alguns se n'escapen per pura indiferència. Sembla que sigui impossible encabir una programació cultural en una televisió per a tothom, o en un canal generalista. [...]
Cuándo se nombra televisión y cultura en la misma frase, muchos ya tiemblan. Algunos por desconfianza, otros por desencanto y algunos se escapan por pura indiferencia. Parece que sea imposible hacer caber una programación cultural en una televisión para todos, o en un canal generalista. [...]
When television and culture are named in the same sentence, a lot of people start trembling. Some of them for distrust, some others for disenchantment and some others more escape for pure indifference. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
265.
90 p, 2.7 MB Projecte de televisió esportiva online : 'Canal Deporte' / Huguet Ramon, Carles ; Marco Alonso, Esther ; Ramírez Monfort, Martí ; Ràfols Cabrisses, Rafael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
'Canal Deporte' és un projecte de televisió esportiva en línia Aquest consta de dues parts. La primera, que és la teòrica, està formada per un pla d'empresa on s'expliquen els aspectes necessaris per la creació d'aquest mitjà de comunicació esportiu a Internet. [...]
'Canal Deporte' es un proyecto de televisión deportiva en línea. Consta de dos partes. La primera, la teórica, está formada por un plan de empresa donde se explican los aspectos necesarios para la creación de este medio de comunicación deportivo en Internet. [...]
'Canal Deporte' is an online sports TV project. It's divided into two parts. The first part is based on theory. Here you will find a business plan where the main points for the creation of this sport online communication media. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
266.
115 p, 1.6 MB Les televisions locals a la corda fluixa. Anàlisi dels continguts de les graelles de les televisions de proximitat de l'Empordà / Gràcia Bell-lloch, Mireia ; Soriano Clemente, Jaume, 1965- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest treball és comprovar a través de l'estudi de cas de les tres televisions de les comarques de l'Alt i Baix Empordà -Canal 10 Empordà, Empordà Televisió i Televisió Costa Brava- si els continguts que emeten aquestes emissores responen al concepte teòric de continguts de proximitat. [...]
El objetivo de este trabajo es comprobar mediante el estudio de caso de las tres televisiones de las comarcas del Alt y el Baix Empordà -Canal 10 Empordà, Empordà Televisió y Televisió Costa Brava- si los contenidos que emiten estas emisoras responden al concepto teórico de contenidos de proximidad. [...]
The aim of this research is to prove through the case study of the three televisions in the region of the Alt and Baix Empordà -Canal 10 Empordà, Empordà Televisió and Televisió Costa Brava-, if the contents that these stations broadcast match with the theorical concept of proximity contents. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
267.
145 p, 8.0 MB L'evolució del gènere infoshow en la cadena Telecinco (2000-2003) : estudi comparatiu dels programes Gran Hermano i La Voz / Nogués Monzó, Laura ; Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza el gènere infoshow dins del panorama televisiu espanyol, profunditzant especialment en la seva evolució dins la cadena Telecinco. L'infoshow és un gènere que ha proliferat en els últims vint anys dins l'àmbit televisiu, i la cadena Telecinco ha estat pionera en incloure'l en la seva graella. [...]
Este trabajo analiza el género del infoshow dentro del panorama televisivo español, centrando la atención en su evolución en la cadena Telecinco. El infoshow es un género que ha proliferado en los últimos veinte años dentro del ámbito televisivo, y la cadena Telecinco ha sido pionera en introducirlo en su parrilla. [...]
This study analyzes the infoshow genre inside Spanish television, focused on its evolution in the TV channel Telecinco. The infoshow is a genre that has grown in the last twenty years in the TV field, and Telecinco has been one of the first TVs in introducing it at his programming. [...]

2014
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
268.
61 p, 1.5 MB L'educació audiovisual a Catalunya : l'ús de l'audiovisual com a eina didàctica als instituts / Fernández Fernández, Jennifer ; Niqui, Cinto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les noves formes de comunicació han afectat les vides diàries de tothom. Les aficions, la manera de socialitzar-nos o de viure qualsevol cosa han canviat. La informació ha deixat de ser filtrada pels periodistes. [...]
Las nuevas formas de comunicación han afectado la vida diaria de todos. Las aficiones, la manera de socializarnos o de vivir cualquier cosa han cambiado. La información ha dejado de ser filtrada por los periodistas. [...]
The new communication ways have concerned our daily life. Our hobbies, socializing with other people or living something have changed. The information hasn't been left linked by the journalists. This makes that nowadays the citizens must be more critical with all they receive trough the network and the mass media. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
269.
56 p, 2.0 MB El tractament del territori als Telenotícies de TV3 / Curto Perelló, Mireia ; Montero Sánchez, Ma. Dolores, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
TV3 té la missió de "reflectir la diversitat i garantir la pluralitat". Però, després d'analitzar els Telenotícies Vespre del novembre de 2013 s'extreu la conclusió que un dels principals objectius d'aquesta cadena no es compleix, ja que Barcelona ocupa gairebé un terç del total de la informació analitzada. [...]
TV3 tiene la misión de "reflejar la diversidad y garantir la pluralidad". Pero después de analizar los "Telenotícies Vespre" de noviembre de 2013 se extrae la conclusión que uno de los principales objetivos de esta cadena no se cumple, ya que Barcelona ocupa casi un tercio del total de la información analizada. [...]
TV3's mission is to "reflect the diversity and plurality guarantee. " But after analyzing the "Telenotícies Vespre" from November 2013 we reach the conclusion that one of the main objectives of this chain is not satisfied, because Barcelona has almost a third of the analyzed information. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
270.
54 p, 1.4 MB La Vinificació de l'ànima. El documental televisiu : estudi del gènere i proposta de producció / Campreciós Ester, Èlia ; Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball tracta l'elaboració de la preproducció d'un documental televisiu. A partir dels criteris metodològics de varis experts i l'anàlisi dels elements tècnics de realització documental, es prepara una peça audiovisual que tracta l'evolució socioeconòmica de la comarca del Priorat (Tarragona, Catalunya) a través del sector del vi. [...]
Este estudio trata la elaboración de la preproducción de un documental televisivo. A partir de los criterios metodológicos de varios expertos y el análisis de los elementos técnicos de realización documental, se prepara una pieza audiovisual que trata la evolución socioeconómica de la comarca del Priorato (Tarragona, Cataluña) a través del sector del vino. [...]
This study talks about the preproduction elaboration of a television documentary. This audiovisual product is based on the methodology of some experts and the analysis of the documentary production technical elements. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  

Documentos de investigación : Encontrados 342 registros   inicioanterior261 - 270siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.