Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 408 registros  inicioanterior302 - 311siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.03 segundos. 
302.
217 p, 39.2 MB Maltratad@s : Análisis y percepción de la publicidad sobre la violencia de género / Carrasco Salinas, Astrid ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La violència de gènere és un desgraciat fenomen social que segueix copejant la societat. Aquest comporta el desenvolupament d'un menyspreu, ofensa o vexació entre dues persones, el qual pot ser categoritzat com a violència de gènere o domèstica en funció de les característiques del maltractat i l'abusador. [...]
La violencia de género es un desgraciado fenómeno social que sigue golpeando la sociedad. Éste conlleva el desarrollo de un menosprecio, ofensa o vejación entre dos personas, el cual se puede categorizar como violencia de género o doméstica en función de las características de la victima y el acosador. [...]
The battered is an unfortunate social phenomenon that continues striking the society. This involves the development of a contempt, offense or harassment between two people, which can be categorized as gender or domestic violence according to the victim and the stalker characteristics. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
303.
50 p, 17.2 MB Barcelona com a ciutat-marca / Campàs Moya, Marta ; Martín, Francisco (Martín Villodres), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Com afecten els fets històrics i les campanyes de comunicació a la imatge de marca de Barcelona?.
¿Cómo afectan los hechos históricos y las campañas de comunicación a la imagen de marca de Barcelona?.
How do historical facts and marketing campaigns affect to our perfeption of Barcelona?.

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
304.
51 p, 1.9 MB Barcelona, artistes sense escenari : Realització d'un documental / Bussmann Pardo, Míriam ; Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte engloba la preproducció, la producció i la postproducció d'un documental que mostra la professió i la manera de viure dels artistes de carrer a través de tres testimonis: un músic del metro, un pintor de la Rambla i un artista de circ.
El proyecto engloba la preproducción, la producción y la posproducción de un documental que muestra la profesión y la forma de vivir de los artistas de calle a través de tres testimonios: un músico de metro, un pintor de la Rambla y un artista de circo.
The Project includes the preproduction, production and postproduction of a documentary about the profession of street artists and their way of life through three testimonials: a metro musician, a painter from the Rambla and a circus artist.

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
305.
57 p, 3.2 MB Els audio-logos com a instruments per reforçar la construcció de marca (branding) en el context digital / Bielsa Tura, Ramon ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació examina el potencial dels àudio - logos com a instruments per a la construcció de marca (branding ) en el context digital i , sobretot, les possibilitats que per al seu desenvolupament brinda l'actual entorn de recepció sonora. [...]
Esta investigación examina el potencial de los audio-logos como instrumentos para la construcción de marca (branding) en el contexto digital y, sobre todo, las posibilidades que para su desarrollo brinda el actual entorno de recepción sonora. [...]
This research deals with the so-called sensory marketing and it is particularly based on the audio-logo as a tool to create branding in fully digital context. It also shows the opportunity that are given to this tool to continue developing in a good sound reception environment. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
306.
137 p, 14.3 MB Moritz & FEDER amb les malalties rares infantils / Bea Ruiz, Judit ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Moritz & FEDER amb les malalties rares infantils és un projecte real sobre un esdeveniment per recaptar fons per la investigació de les malalties rares infantils a càrrec de FEDER. En aquest s'expliquen què són els esdeveniments, els passos a realitzar, les diferents tipologies i el projecte en si, des del preesdeveniment fins al post-esdeveniment. [...]
Moritz & FEDER con las enfermedades raras infantiles es un proyecto real sobre un evento para recaudar fondo para la investigación de enfermedades raras infantiles a cargo de FEDER. En este se explican qué son los eventos, los pasos a realizar, las diferentes tipologías y el proyecto en sí, desde el pre-evento hasta el post-evento. [...]
Moritz & FEDER with child rare diseases it's a real project about an event for fundraising for child rare diseases investigation by FEDER. This project explains what are events, steps to take, different types of, and the final project, from pre-event until post-event. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
307.
126 p, 24.3 MB El personal branding en la comunicación de moda : Instagramer de moda como profesión / Barbosa Rosa, Olga ; Terrón Blanco, Jose Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un moment on les xarxes socials estan revolucionant el panorama de comunicació, ha nascut una nova professió: ser Instagramer. Gent que atès el gran volum de seguidors té una influència en ells, capaços de modificar l'actitud o convertir-se en líders d'opinió i ser preescriptors de marca. [...]
En un momento donde las redes sociales están revolucionando el panorama de la comunicación actual, ha nacido una nueva profesión: Ser Instagramer. Gente que debido a su gran volumen de seguidores tiene una influencia en ellos, capaces de modificar la actitud de éstos o de convertirse en líderes de opinión y ser preescriptores de marca. [...]
At a time when social networks are revolutionizing the panorama of modern communication, it is born a new profession: Being Instagrammer. People who have a large volume of followers and have an influence on them, are able to change their attitude or turn-be opinion leaders and be prescriptors brand. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
308.
169 p, 1.4 MB La comunicació de les destinacions turístiques : Estudi del cas de l'Agència Catalana de Turisme / Balagué Jordà, Mireia ; Morales Serrano, Francisca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un entorn de competitivitat i globalitat com l'actual, la comunicació ha esdevingut un element essencial per a les empreses i institucions, que busquen la diferenciació a través de la seva gestió. [...]
En un entorno de competitividad y globalidad como el actual, la comunicación se ha convertido en un elemento esencial para las empresas e instituciones, que buscan la diferenciación a través de su gestión. [...]
In a competitive and global environment as the current, the communication has become an essential tool for the companies and institutions, which seek the differentiation through its management. In the tourist sector, with the increasing competition due to the rise of new destinations and the international conflicts that make the sector be in danger in some countries, the communication takes more relevancy as a tool to manage these aspects. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
309.
121 p, 7.5 MB No te he visto pero me acuerdo : Cómo se relacionan las personas con deficiencia visual con las marcas / Antequera Mulet, Maria ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una marca no és únicament un logotip. És un conjunt de percepcions configurat a la ment del consumidor. A la societat de consum actual, la nostra llibertat es manifesta escollint uns productes i marques en detriment d'altres. [...]
Una marca no es solo un logo. Es un conjunto de percepciones configurado en la mente del consumidor. En la sociedad de consumo actual, nuestra libertad se manifiesta escogiendo unos productos y marcas en detrimento de otros. [...]
A brand is much more than a logo. It is a set of perceptions combined in the consumer's mind. In the current consumer society, our freedom is manifested by choosing some products or brands instead of other ones. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
310.
136 p, 60.2 MB Chroma : Organización y creación de un evento de comunicación / Ambrosio Jaime, Saray ; Rilo Vila, Alba ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Avui dia, els joves compten amb una elevada dificultat a l'hora de trobar feina. Això es deu al fet que els processos de contractació solen estar basats en l'experiència prèvia dels candidats i no pas en les habilitats o el potencial que poden tenir. [...]
Actualmente, los jóvenes se encuentran con una elevada dificultad a la hora de encontrar trabajo. Esto se debe al hecho de que los procesos de contratación suelen estar basados en la experiencia previa de los candidatos y no tanto en las habilidades o el potencial que pueden llegar a tener. [...]
Nowadays, youngsters have lots of difficulties in finding work. This is due to the fact that recruitment processes are often based on the previous experience of the candidates and not so much on the skills or the potential they can have. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
311.
78 p, 26.1 MB La cita cinematográfica en la publicidad : Hitchcock, icono de marcas / Coste de Asprer, Aldo ; Puig González, Joaquim, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objecte d'aquest treball és estudiar la confluència entre cinema i publicitat i, més concretament, l'ús de referències cinematogràfiques de Alfred Hitchcock dins de peces publicitàries. Partim d'una secció destinada a revisar els fonaments teòrics en què es sustenta el treball: transmedialitat, intertextualitat, interartialitat i repetició, així com la hibridació entre el cinema i la publicitat. [...]
El objeto de este trabajo es estudiar la confluencia entre cine y publicidad y, en particular, el uso de referencias cinematográficas de Alfred Hitchcock dentro de piezas publicitarias. Para ello, partimos de una sección en la que se revisan los fundamentos teóricos en los que se apoya el trabajo: transmedialidad, intertextualidad, interartialidad y repetición, así como la hibridación entre el cine y la publicidad. [...]
The present essay ventures into the field, little explored so far, where film and advertising converge, it deals more specifically with the use of filmic references from Alfred Hitchcok in advertising pieces. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documentos de investigación : Encontrados 408 registros   inicioanterior302 - 311siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.