Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 51 registros  inicioanterior31 - 40siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
31.
155 p, 1.6 MB The creation of family firms in Catalonia: an institutional approach / Bernadich Marquez, Marc ; Urbano, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa
Les empreses familiars juguen un paper important en el desenvolupament econòmic i social dels països i regions, intervenint en l'enfortiment de la base industrial i la generació de llocs de treball. [...]
Family firms play an important role in economic and social development of countries and regions, strengthening the industrial base and generating jobs. That is not surprising because the family firm is the most common type of company in all western countries. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
32.
43 p, 874.9 KB Dansant aprenentatges : la creació de dansa a l'escola d'educació primària / Codina i Corrons, Mariona ; Casals Ibañez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El meu Treball de Fi de Grau el centro en el paper que té i pot tenir la dansa dins l'escola d'educació primària i, en concret, en l'apartat de creació de dansa per part de l'alumnat. El treball consta de tres parts diferenciades on, primerament, s'analitza el marc teòric existent sobre dansa i, en concret, sobre dansa a l'escola. [...]
Mi Trabajo de Fin de Grado lo centro en el papel que tiene y puede tener la danza dentro de la escuela de educación primaria y, en concreto, en el apartado de creación de danza por parte del alumnado. [...]
I will base my final project on the role that dance has and may have in primary education schools and, specifically, in the field of dance creation by the students. The project is divided into three different parts in which, firstly, the existing theoretical field about dance and, specifically, about dance at school is studied. [...]

2015
Grau en Educació Primària [896]  
33.
65 p, 3.3 MB Pla empresarial: creació de la revista multiplataforma "CatRunning" / Fernández Luque, Irene ; Fernández Sánchez, Ana ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"CatRunning" és una publicació multiplataforma de temàtica esportiva disponible de manera impresa, digital i amb aplicació mòbil dedicada a la febre del running, feta per a tots els corredors principiants de Catalunya. [...]
"CatRunning" es una publicación multiplataforma de temática deportiva disponible de manera impresa, digital i con aplicación móvil dedicada a la fiebre del running, hecha para todos los corredores principiantes de Cataluña. [...]
"CatRunning" is a multiplatform sport-themed publication availabe in print publishing, digital platform and mobile phone application dedicated to running fever, created for all beginner runners of Catalonia. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
34.
204 p, 10.4 MB Disseny, creació i difusió d'un blog "lifestyle" : "Siéntate que te cuento" / Pérez Caballero, Nerea ; Andreu Sánchez, Celia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball mostra el procés de dissenyar, crear i difondre un blog "lifestyle" intercalant teoria i pràctica. Concretament, es presenten de forma ordenada els passos essencials aplicant-los des de zero al blog "Siéntate que te cuento": el disseny i la creació del blog; l'elaboració i aplicació d'un pla de comunicació online, en què es programa la publicació de contingut al blog i les seves respectives xarxes socials durant tres mesos; i, per últim, l'anàl·lisi dels resultats obtinguts per reconèixer els encerts i els errors del projecte.
El trabajo muestra el proceso de diseñar, crear y difundir un blog "lifestyle" intercalando teoría y práctica. Concretamente, se presentan de forma ordenada los pasos esenciales aplicándolos desde cero en el blog "Siéntate que te cuento": el diseño y la creación del blog; la elaboración y aplicación de un plan de comunicación online, en que se programa la publicación de contenido en el blog y sus redes sociales; y, por último, el análisis de los resultados obtenidos con tal de reconocer los aciertos y los errores del proyecto.
This work shows the process of designing, creating and diffusing a lifestyle blog combining theory and practice. Specifically, there are shown its essential steps applying them from the very beginning to the blog "Siéntate que te cuento": it starts with the design and the creation of the blog, followed by a social media marketing. [...]

2015
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
35.
56 p, 405.7 KB Innovation in technological start-ups : Korean start-up ecosystem / Andreev Stoilov, Ivan ; Pérez-Castrillo, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Nowadays, South Korea has proven to be one of the most rapidly advanced technological countries due to its high percentage of economic output devoted to R&D, innovation, technology improvements and great network of all these institutions for cooperation. [...]
2015
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
2 documentos
36.
98 p, 5.5 MB Creació e-commerce : true tradition / Valinuri Caballero, Omid ; Riera Terrén, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Els objectius del treball eren dur a terme la creació d'una empresa dins del sector d'e-commerce, més concretament una botiga online. Per a complir aquest objectiu ha sigut necessari realitzar un projecte d'emprenedoria desenvolupant una idea de negoci, on s'analitzen les diferents variables que afecten a la creació d'un negoci en general i dins del sector en particular. [...]
Los objetivos del trabajo eran llevar a cabo la creación de una empresa dentro del sector del e-commerce, mas concretamente una tienda online. Para cumplir este objetivo ha sido necesario realizar un proyecto emprendedor desarrollando una idea de negocio, donde se analizan las diferentes variables que afectan a la creación de un negocio en general y en el sector en particular. [...]
The main targets of this project where to run a business based on e-commerce, more specifically to run an online shop. To accomplish the target an entrepreneur plan was needed, where there is an analysis of all the different variables, which affects the running of that kind of business. [...]

2014
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
37.
80 p, 6.5 MB Plan empresarial: creación de una revista de literatura romántica / Acebedo Tobías, Vanessa ; Mateo, Rosario de, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
FABULOSUS és una revista digital gratuïta amb l'objectiu d'informar sobre l'actualitat de la indústria editorial del gènere romàntic a Espanya. Està destinada a dones de tot el territori nacional amb edats compreses entre els 16 i els 54 anys. [...]
FABULOSUS es una revista digital gratuita con el objetivo de informar sobre la actualidad de la industria editorial del género romántico en España. Está destinada a mujeres de todo el territorio nacional con edades comprendidas entre los 16 y los 54 años. [...]
FABULOSUS is a digital free magazine with the aim of increase the knowledge about the current importance of romance genre inside the Spain publishing industry. It is addressed to women on the whole national territory by ages between the 16 and 54 years. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
38.
65 p, 1.3 MB Los medios de comunicación y la publicidad como creadores, amplificadores y beneficiarios de las famas / García Domínguez, Carmen María ; Llinés, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació tenen la capacitat de treure a la llum pública persones anònimes que desitgen aconseguir l'estatus de famós -el que els comporta beneficis-. Certes característiques atractives pel públic fan que certes persones tinguin més possibilitats d'accedir a aquesta esfera, degut a que els mitjans -i la publicitat- veuen en ells una via per obtindre beneficis, tant econòmics com de reputació, i opten per un pacte simbiòtic. [...]
Los medios de comunicación tienen la capacidad de sacar a la luz pública personas anónimas que desean alcanzar el estatus de famoso -el que los conlleva beneficios-. Ciertas características atractivas para el público hacen que ciertas personas tengan más posibilidades de acceder a esta esfera, debido a que los medios - y la publicidad-ven en ellos una vía para obtendré beneficios, tanto económicos como de reputación, y optan por un pacto simbiótico. [...]
The mass media have the ability to expose anonymous people who wish to achieve the famous status -which brings them benefits-. Some attractive features for the public let certain people to be more likely to access this area, because the media - and the publicity- see them as a way to achieve benefits, both economic ones as reputation ones, and for this reason, the media choose to do a symbiotic pact. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
39.
20 p, 537.8 KB El crowdfunding : Claves para la financiación colectiva de un álbum musical en la plataforma de internet 'Verkami' / Morales Pérez, Pablo ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El estudio tiene por objeto, la comprensión de la forma en que los artistas llevan a cabo sus proyectos, el conocimiento de las razones del uso del crowdfunding y la importancia de dicha práctica en la viabilidad del proyecto. [...]
2014  
40.
8 p, 1.7 MB Creació d'un conte infantil, de la pàgina en blanc al producte final / Zapico Estivill, Anna ; Gil-Juan, Maria-Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pàgines que segueixen pretenen mostrar, des d'una experiència pràctica i personal, el procés de creació, l'evolució i les dificultats que s'amaguen darrera de les publicacions dels llibres infantils, des del pànic al full en blanc fins a la recompensa del producte final. [...]
2013
Grau en Educació Infantil [847]
2 documentos

Documentos de investigación : Encontrados 51 registros   inicioanterior31 - 40siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.