Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 55 registros  inicioanterior34 - 43siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
34.
13 p, 1.7 MB Interacción con contenidos multimedia mediante Leap Motion / García Pampín, Daniel ; Vilariño Freire, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Norton, Daniel Alexander, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
A lo largo de nuestra historia, el ser humano siempre ha buscado la comodidad y facilidad de uso a la hora de trabajar con diferentes sistemas y maquinaria. Desde la aparición de los ratones, permitiéndonos realizar movimientos más precisos, hasta las interfaces gráficas de usuario que facilitan la gestión y presentación de los contenidos. [...]
Throughout history, humans have been looking for convenience and ease of use when working with different systems and machines. From the mouses appearance, allowing us to perform more accurate movements, to the graphical user interfaces that facilitate the management and presentation of the content. [...]
All llarg de la nostra història, l'ésser humà sempre ha buscat la comoditat i facilitat d'ús a l'hora de treballar amb diferents sistemes i maquinària. Des de l'aparició dels ratolins, permetent realizar moviments més precisos, fins a les interfícies gràfiques d'usuari que faciliten la gestió i presentació dels continguts. [...]

2016-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
35.
13 p, 763.8 KB Qüestionari d'avaluació de la gestió del temps periescolar en estudiants d'educació secundària (QAvGTPEES) / Barberá Cebolla, Juan Pedro ; Fuentes Agustí, Marta
El Qüestionari d'Avaluació de la Gestió del Temps Periescolar en Estudiants d'Educació Secundària (QAvGTPEES) ha estat validat per experts (acadèmics i professionals de l'àmbit) i per dos estudis pilots. [...]
2015  
36.
10 p, 827.3 KB Uso de la gamificación en la titulación de Ingeniería de la información : para la motivación educacional de los alumnos / Rios Sánchez, Noely Giulianna ; Robles, Sergi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La educación de estos días necesita dar un cambio radical a los métodos que se aplican en la enseñanza del estudiante. El intentar que los estudiantes se interesen por aquello que aprenden cada día, no es una tarea imposible. [...]
The education of these days need to radically change the methods used in teaching the student. Trying students to take an interest in what they learn each day , it is not an impossible task. If it is true , universities and any educational or teaching center to look great horizon the idea to become reality. [...]
L'educació d'aquests dies necessita donar un canvi radical als mètodes que s'apliquen en l'ensenyament de l'estudiant. El intentar que els estudiants s'interessin per allò que aprenen cada dia, no és una tasca impossible. [...]

2016-02-09
Enginyeria Informàtica [958]  
37.
239 p, 3.0 MB Perfil neuropsicológico a los 6-8 años de niños sanos hijos de madres con infección por el VIH o por el VHC / Colomé Roura, Roser ; Fortuny Guasch, Claudia, dir. (Universitat de Barcelona) ; Jacas, Carlos, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal
La infección por el virus hepatitis C (VHC) y por el virus de la Inmunodeficiencia humana tipo I (VIH) constituyen un importante problema de salud a nivel mundial. Los niños hijos de madres infectadas por el VIH están expuestos a combinaciones de fármacos antirretrovirales (ARV) durante el período prenatal y perinatal. [...]
Infection with the hepatitis C virus (HCV) and infection with the human immunodeficiency virus type I (HIV) are a major health problem worldwide. Children of mothers infected with HIV are exposed to combinations of antiretroviral drugs (ARVs) during the prenatal and perinatal periods. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
38.
56 p, 1.6 MB Expectatives del (futur) professorat d'educació primària : les conseqüències en el rendiment acadèmic dels infants / Ortega Boguña, Iris ; Tarabini-Castellani, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El món de l'educació, des d'un temps enrere, porta analitzant les conseqüències que provoquen en els infants els efectes de les expectatives i de l'etiquetatge. Les recerques mostren com el mal tractament de les expectatives en l'educació provoca un efecte en el comportament de l'alumnat, influencia el seu futur acadèmic inclús acaba possibilitat una reproducció les desigualtats socials. [...]
2015
Grau en Educació Primària [896]  
39.
758 p, 4.5 MB Els processos d'ensenyament i aprenentatge dels joves tutelats en Centres Residencials d'Acció Educativa (CRAE) / Pérez Romero, Antonio ; Jurado de los Santos, Pedro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Els adolescents que viuen en Centres Residencials d'Acció Educativa (CRAE) formen part d'una població que es troba clarament en situació de desprotecció i risc social greu a causa de les circumstàncies personals i sòciofamiliars per les quals travessen. [...]
The adolescents who live in Welfare Residential Centres (CRAE) are part of a vulnerable population who experience defencelessness and social risk as a consequence of their personal and social/family circumstances. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
40.
64 p, 2.4 MB ¿Te voy pagando cada vez más? ¿O cada vez menos? optimalidad de los pagos, productividad y rendimientos (economía experimental y teoría de juegos) / Puig Gonzàlez, Lluís ; Rey-Biel, Pedro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Este estudio está centrado en encontrar un nuevo método de incentivo, alejado de los incentivos clásicos económicos o no económicos. Para ello, nos adentramos en la psicología individual, para averiguar que la forma de pago, puede afectar al rendimiento. [...]
Aquest estudi està centrat en trobar un nou mètode d'incentius, lluny dels incentius clàssics econòmics o no econòmics. Per a això, ens endinsarem en la psicologia individual, per trobar que la forma de pagament, pot afectar al rendiment. [...]

2014
Grau en Economia [952]
2 documentos
41.
48 p, 519.0 KB Eficiencia comparativa empresa pública vs. empresa privada: la evidencia empírica / Vergès, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa)
¿Las Empresas Públicas funcionan en general con una menor eficiencia que sus equivalentes Privadas, como reza el tópico al respecto? Se trata de un lugar común utilizado profusamente como un axioma indiscutible, principalmente desde posiciones políticas conservadoras. [...]
2014  
42.
51 p, 235.9 KB Multimarket contact externalities : the effect of rival's multimarket contacts on focal firm performance / Gómez, Jaime ; Orcos, Raquel ; Palomas, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa
Given that firms develop their activities in a network of multiple players, interfirm rivalry is not only a matter of direct competitors, but also of indirect competition. In spite of this, the literature on competitive dynamics tends to focus on analyzing rivalry as an exclusive function of the competitive relationship between a focal firm and its direct rivals. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa 2013 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; 13/2)  
43.
53 p, 1.4 MB Performance in Post-compulsory Education : Evidence from Vocational and Academic Tracks / López-Mayan, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada
This paper investigates the factors in_uencing grade performance in two different high school tracks (academic and vocational), including the effect of the amount of work achieved while studying. The empirical strategy analyzes grade progression through the outcomes, passing, repeating and dropping out, conditioning on previous outcomes, and dealing with the endogeneity introduced by the working variable. [...]
2013 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; 1302)  

Documentos de investigación : Encontrados 55 registros   inicioanterior34 - 43siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.