Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 207 registros  inicioanterior52 - 61siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
52.
286 p, 16.9 MB Trajectòries d'aprenentatge dels alumnes de 4t d'ESO (15-16 anys) sobre el model cineticocorpuscular avançat de matèria / Moltó Palomares, María Ángeles ; Pintó Casulleras, Roser, dir. ; Hernández Rodríguez, María Isabel, dir.
En aquesta recerca s'han estudiat les trajectòries d'aprenentatge d'un grup d'estudiants de 4t de l'ESO (15-16 anys) sobre un model cineticocorpuscular (CC) avançat de matèria. En aquest estudi s'ha definit el model escolar objectiu més adient pels alumnes d'aquest nivell a partir de la literatura existent del model cinetico corpuscular, el model CC avançat de matèria. [...]
En esta investigación se han estudiado las trayectorias de aprendizaje de un grupo de estudiantes de 4º de la ESO (15-16 años) sobre el modelo cineticocorpuscular (CC) avanzado de materia. En este estudio se ha definido un modelo escolar objetivo adecuado para los alumnos de este nivel a partir de la literatura del modelo cinetico corpuscular, el modelo CC avanzado de materia. [...]
In this research, it has been studied the learning trajectories on an advanced corpuscular kinetic model of matter in a group of 15-16 year old students. The study defined the most appropriate teaching approach targeted to students at this level, based on the existing literature in the field. [...]

2022  
53.
120 p, 16.9 MB Towards Practical Neural Image Compression / Yang, Fei ; Herranz, Luis, dir. ; Mozerov, Mikhail G., dir. ; Cheng, Yongmei, dir.
Les imatges i els vídeos són pervasius en les nostres vides i comunicacions. Amb el avenços en dispositius portables i intel·ligents, xarxes de comunicació d'alta capacitat i cine d'alta definició, la compressió d'imatges i vídeos es més rellevant que mai. [...]
Images and videos are pervasive in our life and communication. With advances in smart and portable devices, high capacity communication networks and high definition cinema, image and video compression are more relevant than ever. [...]

2021  
54.
133 p, 11.4 MB Estudio de la arquitectura macular con angiotomografía de coherencia óptica tras cirugía de cataratas por facoemulsificación / Pighin Caminos, María Soledad ; Castilla Céspedes, Miguel, dir. ; Jürgens Mestre, Ignasi, dir.
Introducció i Justificació La incidència de l'edema macular pseudofáquico subclínic per AGF és de l'30% dels pacients postoperats de cataracta, mentre que per OCT varia entre el 4 i el 10,9%. És d'interès avaluar les possibilitats de la OCTA en aquests pacients, ja que podria donar informació sobre l'efectivitat de la mateixa en el diagnòstic de l'edema macular pseudofáquico subclínic de forma no invasiva i es podria avaluar aquesta tècnica també en altres situacions inflamatòries. [...]
Introducción y Justificación La incidencia del edema macular pseudofáquico subclínico por AGF es del 30% de los pacientes postoperados de catarata, mientras que por OCT varía entre el 4 y el 10,9%. [...]
Introduction and Justification The incidence of subclinical pseudophakic macular edema seen by AGF is 30% of postoperative cataract patients, while by OCT it varies between 4 and 10. 9%. It is interesting to evaluate the possibilities of OCTA in these patients, since it could provide information about its effectiveness in the diagnosis of subclinical pseudophakic macular edema in a non-invasive way and this technique could also be evaluated in other inflammatory situations. [...]

2022  
55.
175 p, 3.1 MB Els projectes a l'aula de ciències de secundària : identificació de tensions i tipologies / Pérez i Torres, Miquel ; Márquez, Conxita, dir. ; Couso, Digna, dir.
La tesi doctoral Els projectes a l'aula de ciències de secundària: identificació de tensions i tipologies neix amb la intenció de comprendre i caracteritzar les noves propostes d'ensenyament aprenentatge de ciències associades a un moviment d'innovació pedagògica propagat pel territori català i espanyol durant la darrera dècada. [...]
La tesis doctoral Los proyectos en el aula de ciencias de secundaria: identificación de tensiones y tipologías nace con la intención de comprender y caracterizar las nuevas propuestas de enseñanza aprendizaje de ciencias asociadas a un movimiento de innovación pedagógica propagado por el territorio catalán y español durante la última década. [...]
The doctoral thesis Projects in secondary school science classroom: identification of tensions and typologies was born with the intention of understanding and characterizing the new science teaching-learning proposals associated with a pedagogical innovation movement spread throughout the Catalan and Spanish territory during the last decade. [...]

2022  
56.
294 p, 19.0 MB Plurilingual practices and pluriliteracies in an after-school reading program / Vallejo Rubinstein, Claudia ; Dooly Owenby, Melinda, dir. ; Moore de Luca, Emilee, dir.
Aquesta tesi per compendi presenta resultats d'una recerca etnogràfica longitudinal en un programa extraescolar de suport a la lectura, adreçat a infants amb repertoris lingüístics i culturals diversos. [...]
Esta tesis por compendio presenta resultados de una investigación etnográfica longitudinal en un programa extraescolar de apoyo a la lectura dirigido a menores con repertorios lingüísticos y culturales diversos. [...]
This thesis by compendium presents results of a longitudinal ethnographic research in an after-school reading support program for children with diverse linguistic and cultural repertoires. The interest in exploring after-school contexts is based on several axes: their limited research despite their prevalence in the routines of many children, their potential to either reduce or reproduce social and educational inequalities and their potential to transgress and reorder hierarchies and norms that oftentimes structure many classrooms, promoting the emergence of other roles, practices and competences. [...]

2022  
57.
129 p, 34.1 MB Towards Smart Fashion : Visual Recognition of Products and Attributes / Yazıcı, Vacit Oğuz ; Weijer, Joost van de, dir. ; Ramisa, Arnau, dir.
La intel·ligència artificial innova la indústria de la moda proposant noves aplicacions i solucions als problemes als quals s'enfronten els investigadors i enginyers que treballen en la indústria. [...]
La inteligencia artificial innova la industria de la moda proponiendo nuevas aplicaciones y soluciones a los problemas que afrontan los investigadores e ingenieros que trabajan en la industria. En esta tesis abordamos tres de estos problemas. [...]
Artificial intelligence is innovating the fashion industry by proposing new applications and solutions to the problems encountered by researchers and engineers working in the industry. In this thesis, we address three of these problems. [...]

2022  
58.
383 p, 6.4 MB Investigating beliefs and perceptions of autonomous learning during transition from pre-service to novice teachers : A longitudinal case study / Marjanovic, Jelena ; Dooly Owenby, Melinda, dir.
En el segle XXI, la capacitat d'aprenentatge autònom -entesa sovint com la capacitat de prendre el control sobre el propi aprenentatge- és crucial per a la satisfacció i l'autorealització de la persona al llarg de la seva vida. [...]
En el siglo XXI, la capacidad de aprendizaje autónomo -entendida a menudo como la capacidad de tomar el control sobre el propio aprendizaje- es crucial para la satisfacción y la autorrealización de la persona a lo largo de su vida. [...]
In the 21st century, autonomous learning ability⁠-often understood as the ability to take control over one's learning⁠-is crucial for one's lifelong satisfaction and self-realisation. Hence, the development of learner autonomy is seen as an important educational goal that many education programmes implement into their curricula to instruct the pre-service teachers to foster learner autonomy with their future students. [...]

2022  
59.
101 p, 2.7 MB La Incorporació de la dansa dins l'aula ordinària la manera d'integrar la dansa i el moviment a l'aula a través de les mestres tutores / Aparicio Vílchez, Anna ; González-Martín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Farrés Llobet, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'escola Pereanton de Granollers és un centre públic que compta amb un projecte educatiu, anomenat "Música per a créixer", en el qual la música és l'eix vertebrador dels diferents aprenentatges. [...]
La escuela Pereanton de Granollers es un centro público que cuenta con un proyecto educativo, llamado "Música per a créixer", en el cual la música es el eje vertebrador de los distintos aprendizajes. [...]
The school Pereanton in Granollers is a public centre that has got an educative project, called "Música per a créixer", in which the music is the vertebral axis of the different learnings. Currently, the leadership team has the aim of placing value on the other artistic disciplines. [...]

2022
Grau en Educació Primària [1140]  
60.
43 p, 761.3 KB Tutoria entre iguals, virtual i sincrònica per a la millora de competències comunicatives en anglès i espanyol / Garriga Ràfols, Ivet ; Duran Gisbert, David, 1963-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
En aquest treball es presenta el disseny i implementació d'una proposta educativa de tutoria entre iguals recíproca i sincrònica en un context virtual, que s'ha ideat per tal de millorar les competències comunicatives en anglès i espanyol. [...]
En este trabajo se presenta el diseño y la implementación de una propuesta educativa de tutoría entre iguales recíproca y sincrónica en un contexto virtual, que se ha ideado para mejorar las competencias comunicativas en inglés y español. [...]
This paper presents the design and implementation of an educational proposal on reciprocal and synchronous peer tutoring in a virtual context, which has been designed to improve communication competences in English and Spanish. [...]

2022
Grau en Educació Primària [1140]  
61.
86 p, 2.5 MB El Aprendizaje de Chino con podcasts / Jingshuo, Zhang ; Vargas-Urpi, Mireia, dir. ; Casas-Tost, Helena, coord. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
A medida que aumenta el número de estudiantes que empiezan a aprender chino, la clase tradicional por sí sola ya no satisface las necesidades de los estudiantes y éstos buscan formas adicionales de complementar su aprendizaje del chino. [...]
随着越来越多的学生开始学习中文,仅仅是传统课堂已不能满足学生的学习需求,学生开始寻找额外的方法来辅助他们的中文学习。而播客则随着信息技术的发展 逐渐走入学生的视野。播客对语言学习的影响也引起诸多学者的关注。本文通过 建立数据库,设计问卷调查的方法,试图了解西班牙为母语的人群在学习中文时,使用播客辅助中文学习的情况,同时也对那些有意图尝试播客学习中文的学生做 出推荐。.

2022
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]  

Documentos de investigación : Encontrados 207 registros   inicioanterior52 - 61siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.