Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 587 registros  inicioanterior566 - 575siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
566.
85 p, 9.9 MB El Portafolio oral como instrumento de evaluación formativa en el aula de lengua extranjera / Escobar Urmeneta, Cristina ; Nussbaum, Luci, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
7 documentos
567.
367 p, 4.4 MB Les Preguntes en l'aprenentatge de les ciències : anàlisi de les preguntes dels alumnes en les activitats de la unitat didàctica "El cicle de l'aigua" / Roca Tort, Montserrat ; Márquez, Conxita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sanmartí, Neus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
L'objectiu de la tesi ha estat aprofundir en el paper de les preguntes en l'ensenyament aprenentatge de les ciències, per això s'han plantejat les següents preguntes: a. Què han dit i diuen els experts sobre les preguntes i quines conseqüències té en el procés d'ensenyament- aprenentatge? b. [...]
El objetivo de la tesis ha sido ahondar en el papel de las preguntas en la enseñanza aprendizaje de las ciencias, por eso se han planteado las siguientes preguntas: a. Qué han dicho y dicen los expertos sobre las preguntas y qué consecuencias tiene en el proceso de enseñanza- aprendizaje? b. [...]
The goal of the thesis has been to deepen in the role of the questions in the learning of sciences, the following questions have been brought up because of that: a. What the experts have said and say about the questions and which consequences has in the process of learning? b. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  
568.
40 p, 9.4 MB Prensa y educación : dos elementos indisociables en la sociedad de la información / Riva Amella, José Luis ; Parés, Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Se parte del concepto de educacion entendida como relacion entre sistemas inteligentes que potencia la optimizacion de la dimension evolutiva de uno de ellos, el educando, y es catalizadora de la autodeterminacion, conciencia y libertad en el ser humano. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
16 documentos
569.
161 p, 383.9 KB Un Problema d'escola : disseny i aplicació d'un programa d'intervenció amb suport informàtic, per a la millora de les relacions de convivència entre l'alumnat / Sánchez i Valero, Joan-Anton ; Montané Capdevila, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La tesi comença amb una descripció del context inicial i una detecció de necessitats. A partir d'aquestes es realitza una anàlisi de models, estratègies i experiències, tant des de la vessant teòrica com pràctica, com a pas previ en el procés de construcció d'un model d'intervenció per a la millora de la convivència a l'escola. [...]
The thesis begins with a description of the initial context and a detection of needs. On this basis, an analysis is undertaken of models, strategies and experiences from both a theoretical and practical point of view. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004  
570.
170 p, 9.3 MB El Procés de reforma dels plans d'estudi de les titulacions universitàries d'informàtica : estudis de casos des d'una perspectiva sociològica / Troiano i Gomà, Helena ; Masjuan, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Los objetivos de esta tesis se podrian resumir en tres grandes apartados. Primero, establecer vías validad de descripción de los planes de estudios que permitan reconocer los rasgos particulares y diferenciadores, lo cual proporcionaria alguna base de comparación entre planes. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
7 documentos
571.
295 p, 5.8 MB El Proceso de aprendizaje de los conceptos de función y extremo en estudiantes de economía : análisis de una innovación didáctica / Cuesta Borges, Abraham ; Deulofeu Piquet, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La investigación es un acercamiento, desde la didáctica de las matemáticas, a la problemática que plantea la enseñanza y aprendizaje en el ámbito de la enseñanza universitaria. Toma como referencia teórica las principales aportaciones teóricas de la línea de investigación conocida como Pensamiento Matemático Avanzado. [...]
The investigation is an approach, from the Didactics of the mathematics, to the problematic one that it raises education and learning in the scope of university education. Taking like theoretical reference the main theoretical contributions of the line of well-known investigation like Advanced Mathematical Thought. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  
572.
96 p, 9.9 MB Processos de composició escrita i programes d'immersió : els canvis de llengua en la interacció per a la composició en L2 / Guasch, Oriol ; Camps, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
8 documentos
573.
244 p, 1.4 MB El Professional del museu : proposta de formació / Vié Riba, Anna ; Rico Camps, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia
La tesi parteix d'una anàlisis pormenoritzada dels tres protagonistes de l'activitat museística, centrada en els museus d'art: el museu, la figura del professional en i per al museu i la seva formació. [...]
La tesis parte de un análisis pormenorizado de los tres protagonistas de la actividad museística, centrada en los museos de arte: el museo, la figura del profesional en y para el museo y su formación. [...]
The thesis starts with a detailed analysis of the three main characters in the museum's activity: the museum, the professional in and for the museum, and its training. Taking into account the museum definition of the International Council of Museums (ICOM), this thesis revises the functions and purposes of the current museum and the challenges it has nowadays. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  
574.
1084 p, 5.5 MB Programa de formació per a la inserció laboral dels postgraduats en traducció / Torres-Hostench, Olga ; Rovira-Esteva, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Montané i Capdevila, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Aquesta tesi titulada «Programa de formació per a la inserció laboral dels postgraduats de traducció» pertany al programa de doctorat Teoria de la traducció. Dins els estudis de teoria de la traducció, aquesta tesi pertany a dos àmbits. [...]
«Program for job hunting training applied to translation postgraduates» is a thesis belonging to a doctorate in Translation Theory. In Translation Studies, this thesis lies between translation profession and translator training. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007  
575.
132 p, 531.2 KB Una Propuesta de formación del profesorado en el eje transversal del lenguaje (lectura) del currículum básico de Venezuela / Cárdenas de Rivera, Maria Luisa ; Noguerol, Artur, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Esta investigación tiene como objetivo general presentar una alternativa para la formación inicial de maestros de educación básica integral en el área de la lectura como parte del eje transversal lenguaje del Currículo Básico Nacional de Venezuela. [...]
The main objective of this research is to propose a teacher training proposal in the language transversal axis, specifically in reading, of the venezuelan national curriculum. Our study is based on transversality as the theoretical and practical basis of the new curriculum. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
2 documentos

Documentos de investigación : Encontrados 587 registros   inicioanterior566 - 575siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.