Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 1,009 registros  inicioanterior616 - 625siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
616.
82 p, 2.6 MB L'impacte dels trending tòpics al marc comunicatiu actual : reportatge web / Martinell Lozano, Júlia ; Maas Olives, Marcel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte mostra com podria ser un reportatge web sobre l'impacte dels trending tòpics als mitjans, a les empreses i els usuaris a través de Facebook. Es valoren els aspectes positius i negatius d'aquest nou marc comunicatiu liderat per les xarxes socials i els trending tòpics i s'extreuen conclusions de quina és la dimensió de l'impacte social que han provocat aquests canvis. [...]
Este proyecto muestra cómo podría ser un reportaje web sobre el impacto de los trending topics en los medios, las empresas y los usuarios a través de Facebook. Se valoran los aspectos positivos y negativos de este marco comunicativo liderado por la redes sociales y los trending topics y se extraen conclusiones sobre cuál es la dimensión del impacto social que han provocado estos cambios. [...]
This project intends to reveal an example of an online report about the trending topics' impact on the media, enterprises and users on Facebook. Positive and negative aspects of the current communication framework leaded by social media and trending topics are considered to achieve conclusions about the extent of the social impact that these changes have provoked. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
617.
184 p, 5.4 MB Barreres de vidre. Homes i dones periodistes davant la carrera professional: similituds i diferències / Martí González, Nerea ; Gallego Ayala, Joana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El principal objectiu d'aquest Treball Final de Grau és conèixer quina és l'actual situació professional de les dones periodistes a Catalunya tenint en compte que elles són majoria al Grau de Periodisme. [...]
El principal objetivo de este Trabajo Final de Grado es conocer cuál es la actual situación profesional de las mujeres periodistas en Cataluña teniendo en cuenta que ellas son mayoría en el Grado de Periodismo. [...]
The main objective of this Final Project is to know what is the current professional situation of women journalists in Catalonia, considering that the majority of people at the degree in Journalism are women. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
618.
73 p, 641.3 KB Crisis de salud en los medios de comunicación : El ébola en España. Análisis de los diarios La Vanguardia, El Mundo y El País / Gou Núñez, Míriam ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte, Treball de Final de Grau, té com a objectiu principal analitzar la comunicació de crisi sanitària que van dur a terme els diaris La Vanguardia, El Mundo i El País en el cas d'infecció per ébola que va tenir lloc a Espanya a principis d'octubre de 2014. [...]
El presente proyecto, Trabajo de Final de Grado, tiene como objetivo principal analizar la comunicación de crisis sanitaria que llevaron a cabo los diarios La Vanguardia, El Mundo y El País en el caso de infección por ébola que tuvo lugar en España a principios de octubre de 2014. [...]
The main purpose of this project, Final Grade Work, is to analyze the communication of health crisis carried out by the newspapers La Vanguardia, El Mundo and El País in the case of Ebola infection that took place in Spain in early October 2014. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
619.
76 p, 6.5 MB Decodificación, consumo y usos sociales del meme : estudio de recepción / González Prieto, Alba ; Ramajo Hernández, Nati, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació neix del sorgiment del meme de internet a la comunicació interpersonal, grupal i pública que es desenvolupa a les xarxes socials. S'ha creat un llenguatge de memes amb unes característiques que els fan fàcils de consumir, però poden transmetre qualsevol tipus de missatge? S'adapten a totes les edats? i, tenen cabuda els memes informatius?.
Esta investigación surge por la aparición del meme de internet en la comunicación interpersonal, grupal y pública que se mantiene en las redes sociales. Se ha creado un lenguaje de memes con unas características que lo hacen fácil de consumir, pero ¿Son útiles para transmitir cualquier mensaje?¿Se adaptan a todas las edades? y ¿Tienen cabida los memes informativos?.
This research arises by the appearance of the internet meme in interpersonal, group and public communication of social networks. A meme language has been created with some characteristics that make it easier to consume, but are they useful to convey any message? Are they suitable for all ages? And is there any room for informational memes?.

2017
Grau en Periodisme [971]  
620.
325 p, 3.6 MB El movimiento 15M en la prensa catalana : análisis del tratamiento de La Vanguardia y El Periódico de Catalunya / Gallardo Muñoz, Carlos ; Gallego Ayala, Joana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 15 de maig de 2011 va néixer el moviment social més important de l'última dècada a Espanya, per això, partint de la premissa que els mitjans de comunicació modelen la percepció de la realitat de la ciutadania, el present Treball de Fi de Grau se centra a analitzar el tractament que els dos principals diaris catalans van fer sobre el 15M. [...]
El 15 de mayo de 2011 nació el movimiento social más importante de la última década en España, por eso, partiendo de la premisa de que los medios de comunicación modelan la percepción de la realidad de la ciudadanía, el presente Trabajo de Fin de Grado se centra en analizar el tratamiento que los dos principales diarios catalanes hicieron sobre el 15M. [...]
On May 15 2011 was born the most important social movement of the last decade in Spain, so, based on the premise that the media shape the perception of the reality of citizenship, the present work is focused on analyzing the treatment that the two main Catalan newspapers made about 15M. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
621.
135 p, 1.8 MB Les crisis 2.0 : Nous models de comunicació / Guich Lozano, Aida ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han comportat grans canvis a les nostres vides, impactant també a les empreses. Els usuaris poden compartir opinions sobre el seu servei, opinions que poden esdevenir crisis. L'objectiu principal és establir un model analític que permeti avaluar l'efectivitat de la comunicació de l'empresa durant la crisi. [...]
Las redes sociales han comportado grandes cambios en nuestras vidas, impactando también en las empresas. Los usuarios pueden compartir opiniones sobre su servicio, opiniones que pueden provocar crisis. [...]
Social networks have brought changes in our lives, impacting also on companies. Users can share opinions about their service, opinions that can cause crisis. The main objective is to establish an analytical model to evaluate the effectiveness of the company's crisis communication. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
622.
82 p, 2.3 MB Estudiant Estat Islàmic : anàlisi del discurs i de les imatges de Dabiq i Rumiyah / Guevara López, Júlia ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball consisteix en una anàlisi del discurs d'Estat Islàmic, concretament se centrarà en un dels mitjans de comunicació que més fan servir: les revistes Dabiq i Rumiyah. Aquest anàlisi és una comparació qualitativa entre ambdues que té l'objectiu de comprendre com i perquè utilitza ISIS la comunicació i les eines comunicatives al seu abast per difondre el seu missatge.
El presente trabajo consiste en un análisis del discurso de Estado Islámico, concretamente se centrará en uno de los medios de comunicación que más utiliza: las revistas Dabiq y Rumiyah. Este análisis es una comparación cualitativa entre las dos publicaciones y que tiene por objetivo comprender como y porque utiliza ISIS la comunicación y las herramientas comunicativas que tiene a su alcance para difundir su mensaje.
The present work consists of an analysis of the Islamic State discourse, specifically focusing on one of the most used media: the magazines Dabiq and Rumiyah. This analysis is a qualitative comparison between the two publications and aims to understand how and why ISIS uses the communication and communicative tools it has at its disposal to spread its message.

2017
Grau en Periodisme [971]  
623.
139 p, 5.0 MB El influencer marketing en la red social Instagram : la nueva forma de publicitarse / Guerrero Hervás, María ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb les xarxes socials han sorgit nous treballs, un d'ells es ser influencer marketing. Aquest influencers tenen una comunitat de seguidors ja consolidada que escolten i fan difusió del seu missatge. [...]
Con las redes sociales han surgido nuevas formas de trabajo, una de ellas es ser influencer marketing. Estos influencers tienen una comunidad de seguidores consolidado que escuchan y difunden su mensaje. [...]
With social networks have emerged new forms of work, one of them is to be influencer marketing. These influencers have a consolidated community of followers who listen and spread their message. To analyze this figure we have noticed the social network Instagram and how the influencers work with the marks of this application. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
624.
98 p, 21.6 MB Diseño de un plan estratégico de comunicación digital para la Fundación Ginac de iniciativa social / Granado Gómez, Ana ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Tercer Sector Social es compon de totes aquelles organitzacions que treballen des de la proximitat per la promoció de la persona i la inclusió dels col·lectius vulnerables. No obstant això, en la majoria dels casos les tasques de gran valor altruista que realitzen queden en l'anonimat donat que els seus plans de comunicació són insuficients i, fins i tot, inexistents. [...]
El Tercer Sector Social se compone de todas aquellas organizaciones que trabajan desde la cercanía para la promoción de la persona y la inclusión de los colectivos vulnerables. No obstante, en la mayoría de ocasiones las labores de gran valor altruista que realizan quedan en el anonimato dado que sus planes de comunicación son insuficientes e, incluso inexistentes. [...]
The Third Social Sector is composed of organizations that work for the promotion of the person and the inclusion of vulnerable groups. However, normally their altruistic jobs remain anonymous because their communications plans are insufficient and even nonexistent. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
625.
96 p, 1.8 MB Análisis comparativo entre Cadena SER Catalunya y Catalunya Ràdio sobre el proceso independentista catalán / González Morales, Marta ; Morales Morante, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació pretén estudiar el possible posicionament dels mitjans de comunicació públics a favor de la ideologia del Govern. S'ha dut a terme una revisió bibliogràfica, a més a més d'un anàlisi quantitativa i qualitativa dels informatius de deu dies després de fer-se pública la sentència condemnatòria a la inhabilitació de dos anys a l'ex-president de la Generalitat, Artur Mas, el 13 de març de 2017. [...]
La presente investigación pretende estudiar el posible posicionamiento de los medios de comunicación públicos a favor de la ideología del Gobierno. Para ello, se ha llevado a cabo una revisión bibliográfica además de un análisis cuantitativo y cualitativo de los informativos de diez días después de hacerse pública la sentencia condenatoria a inhabilitación de dos años al ex presidente de la Generalitat, Artur Mas, el 13 de marzo de 2017. [...]
The present research aims to study the possible positioning of the public media in favor of Government's ideology. A bibliographic review has been carried out in addition to a quantitative and qualitative analysis of the radio news of ten days after the condemnatory sentence to disqualification of two years to the ex-president of the Generalitat, Artur Mas, on 13th March 2017. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  

Documentos de investigación : Encontrados 1,009 registros   inicioanterior616 - 625siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.