Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 155 registros  inicioanterior74 - 83siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
74.
13 p, 1.7 MB Editor d'ajuda a la correcció de redaccions escrites en anglès / Oliva Giménez, Sergi ; Prim Sabria, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte va consistir en el desenvolupament d'una aplicació web que permetrà als professors d'anglès poder connectar-se a un servidor, i pujar els treballs que els alumnes els hi enviïn. Mitjançant una sèrie d'etiquetes podran corregir i afegir comentaris a les redaccions escrites pels alumnes. [...]
This project consisted in the development of a web application that will allow English teachers to connect to a server, upload the writings of the students and provide a set of tools to correct and add comments to the students' writings. [...]
Este proyecto consistió en el desarrollo de una aplicación web que permitirá a los profesores de inglés poder conectarse a un servidor y subir los trabajos que los estudiantes les envíen. Mediante un conjunto de etiquetas podrán corregir y añadir comentarios a las redacciones escritas por los estudiantes. [...]

2019-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
75.
43 p, 1.2 MB The use of L1 in student-student interactions in a collaborative learning context / Graham, Adam ; Dooly Owenby, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This paper examines the L1 interactions of four Catalan teenagers engaged in small group work during a communicative task in the L2 classroom. The data was gathered in a state secondary school in Greater Barcelona and the participants collectively planned the content and implementation of a short video. [...]
Aquest estudi examina les interaccions en L1 de quatre adolescents catalans que treballen en grup reduït durant una tasca comunicativa a l'aula d'L2. Les dades es van recollir en un institut de secundària públic de l'àrea metropolitana de Barcelona. [...]

2018  
76.
63 p, 718.1 KB The Increasing Use of t-glottalling in Received Pronunciation / Sanahuja Cobacho, Noèlia ; José Sabater, Maria Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper aims to assess the use of t-glottalling in RP as presented in the BBC to determine if the glottal stop, traditionally considered a regional feature, is spreading into monitored speech. To do this, clips and podcasts from the BBC News broadcast over the 1970s and the 2015s were analysed. [...]
Aquest treball busca avaluar l'ús de la glotalització en la Pronunciació Rebuda de la BBC per tal de determinar si l'oclusiva glotal, tradicionalment considerada un tret regional, s'està introduint en el discurs monitoritzat. [...]
Este trabajo tiene como objetivo evaluar el uso de la glotalización en la Pronunciación Recibida de la BBC para determinar si la oclusiva glotal, tradicionalmente considerada un rasgo regional, se está introduciendo en el discurso monitorizado. [...]

2018
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
77.
43 p, 571.5 KB Academic English L2 Writing : The Case of Undergraduate Students in Spain / Nicholson Guix, Jennifer ; Oliver del Olmo, Sònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The purpose of this study is to examine the main differences between the conventions of academic writing of English and Spanish. Most specifically, the present study bases its analysis on native speakers of Spanish in their process of writing academic English as a Foreign Language (FLA). [...]
El propòsit d'aquest estudi és examinar les principals diferències entre l'anglès i l'espanyol pel que fa a l'escriptura acadèmica. Més concretament, l'estudi basa la seva anàlisis en parlants natius d'espanyol en el seu procés d'escriure anglès acadèmic. [...]
El objetivo de este estudio es examinar las principales diferencies entre las convenciones de la escritura académica del inglés y el español. Más específicamente, este estudio basa su análisis en hablantes nativos de español en su proceso de escritura académica en inglés como lengua extranjera (LE). [...]

2018
Grau en Estudis Anglesos [801]  
78.
40 p, 789.0 KB Contrastive Pragmatics : Requests in British English and Peninsular Spanish / Jiménez Tornero, Adrià ; Curell, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present dissertation aims at comparing the use of requests by speakers of British English and Peninsular Spanish. By means of previous research in the field of contrastive pragmatics and the use of corpus-based examples, this study will try to provide evidence to support the argument that speakers of British English have a tendency towards using indirect strategies when uttering requests while Peninsular Spanish speakers are more prone to use direct strategies during the act of requesting.
La present tesi té com a objectiu comparar l'ús de les peticions produïdes per parlants d'anglès britànic i d'espanyol peninsular. A partir d'estudis previs en l'àmbit de la pragmàtica contrastiva així com de l'ús d'exemples provinents de diversos corpus, aquest estudi pretén proporcionar evidència que doni suport a l'afirmació que sosté que els parlants d'anglès britànic tenen tendència a fer servir estratègies indirectes a l'hora de formular peticions mentre els parlants d'espanyol peninsular sovint formulen peticions de caire directe.
La presente tesis tiene como objetivo comparar el uso de las peticiones producidas por hablantes del inglés británico y del español peninsular. A partir de estudios previos en el ámbito de la pragmática contrastiva así como del uso de ejemplos provenientes de diversos corpus, este estudio pretende proporcionar evidencia suficiente que respalde la afirmación que sostiene que los hablantes del inglés británico tienen tendencia a utilizar estrategias indirectas a la hora de formular peticiones mientras los hablantes del español peninsular suelen formular peticiones de tipo indirecto.

2018
Grau en Estudis Anglesos [801]  
79.
56 p, 1.3 MB Resolving lexis- and grammar-related issues among peers during collaborative writing tasks : exploring interactional resources and learning opportunities / Martínez Gutiérrez, Irene ; Deal, Mandy ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest estudi analitza, a través de la tècnica del anàlisis del discurs, diferents episodis d'interacció entre tres grups d' estudiants (entre 15 i 18 anys) d' anglès com a llengua estrangera quan realitzaven una activitat d' escriptura en grup. [...]
This study analyses, from a conversation analytic perspective, various sequences of interaction among three different groups of English as a Foreign Language students (between 15 and 18 years old) working on a collaborative writing task. [...]

2018  
80.
85 p, 2.7 MB Adding some color to pronunciation- or can non-native speakers learn to pronounce the colored vowels [ɚ] and [ɝ] after one phonology activity? / Lorente Bibiloni, Francisco Javier ; Felip, Rosamaria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Per aquest estudi es demanà als estudiants que fessin dues activitats on s'havien de gravar. Entre ambdues, se'ls va informar sobre la pronunciació dels fonemes [ɚ] i [ɝ] i se'ls demanà de fer una activitat de fonètica. [...]
For this study the students were asked to perform two activities in which they had to record themselves. In between, the pupils were given some input on the pronunciation of the phonemes [ɚ] and [ɝ] and were asked to perform a phonetics activity. [...]

2018  
81.
65 p, 1.2 MB The Importance of strategies for giving instructions : a case study / López Gutiérrez, Mirtza Helena ; Dooly Owenby, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest estudi és una recerca a petita escala basada en les instruccions de dos professors en pràctiques. La informació es va recollir a les pràctiques en un institut de Rubí (Barcelona). Mitjançant l'anàlisi de vídeos, es va extreure informació sobre com aquests dos professors van donar instruccions i es va usar per arribar a conclusions aplicables a la seva docència. [...]
This case study is a small-scale action research based on two student teachers' instruction-giving skills. Data were gathered during the internship in the Official Master's Degree in Teaching in Secondary Schools, Vocational Training and Language Centres offered by Universitat Autònoma de Barcelona. [...]

2018  
82.
49 p, 1017.9 KB Análisis de la traducción de "The Fellowship of the Ring", de J. R. R. Tolkien, del inglés al español / Tomàs Soteras, Gemma ; Stephenson, Catherine Mary, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Este trabajo consiste en un análisis de la traducción de The Fellowship of the Ring en el que se observan los problemas que haya podido tener el traductor a la hora de trasladar del inglés al español el primer libro de la celebrada trilogía de The Lord of the Rings, de Tolkien, con el objetivo de determinar si se trata de una buena traducción. [...]
Aquest treball consisteix en un anàlisi de la traducció de The Fellowship of the Ring en el qual s'observen els problemes que hagi pogut tenir el traductor a l'hora de traslladar de l'anglès a l'espanyol el primer llibre de la celebrada trilogia de The Lord of the Rings, de Tolkien, amb l'objectiu de determinar si es tracta d'una bona traducció. [...]
This work consists of an analysis of the translation of The Fellowship of the Ring. In it, the problems that the translator could have had when translating from English into Spanish the first book of the celebrated trilogy of The Lord of the Rings, by Tolkien, are observed in order to determine if it is a good translation. [...]

2017
Grau en Traducció i Interpretació [1202]  
83.
126 p, 3.2 MB Problemas en la subtitulación del género documental : un caso desde el catalán al español, inglés y alemán / Abel Grandío, Marina ; Aguilar-Amat, Anna, 1962-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Este trabajo consiste en un análisis de subtitulación de un documental mediante el uso del programa Aegisub. A lo largo del mismo, se explicará el funcionamiento del programa y se verán los problemas se que presentan durante el ejercicio de la subtitulación interlingüística. [...]
This academic work is based on a documentary's subtitling analysis. The tool used for this project has being Aegisub and throwout, it will be explained how the program works and different kind of problems that one has to address when interlingual subtitling. [...]
Aquest treball consisteix en una anàlisi de subtitulació d'un documental mitjançant l'ús del programa Aegisub. Al llarg d'aquest, s'explicarà el funcionament del programa i es veuran els problemes que es presenten durant l'exercici de la subtitulació interlingüística. [...]

2017
Grau en Traducció i Interpretació [1203]  

Documentos de investigación : Encontrados 155 registros   inicioanterior74 - 83siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.