Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 224 registros  inicioanterior75 - 84siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
75.
32 p, 843.4 KB The TBLT Approach : what it is and How to Implement it in Catalan Secondary Schools / Egea Cruz, Nadia ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
As a result of the ineffectiveness of mainstream language teaching methodologies, L2 learners often feel discouraged and frustrated with the target language. This paper claims that TBLT could reverse this situation via task-based lessons that aim at increasing students' motivation to learn incidentally using their own resources to perform meaning-oriented communicative 'tasks'. [...]
Com a resultat de la ineficàcia de les metodologies d'ensenyament d'idiomes dominants, els estudiants de L2 sovint se senten desanimats i frustrats. Tanmateix, tal com defensa aquest treball, el TBLT podria revertir aquesta situació mitjançant lliçons basades en tasques amb una orientació comunicativa significativa que augmenten la motivació dels estudiants per aprendre de manera incidental utilitzant els seus propis recursos. [...]
Como resultado de la ineficacia de las metodologías de enseñanza de idiomas mayoritarias, los estudiantes de L2 a menudo se sienten desanimados y frustrados. Aun así, tal como defiende este trabajo, el TBLT podría revertir esta situación mediante lecciones basadas en tareas con una orientación comunicativa significativa que aumentan la motivación de los estudiantes para aprender de manera incidental utilizando sus propios recursos. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
76.
26 p, 564.5 KB La llengua diplomàtica del segle XIII a les Terres de l'Ebre segons dos documents notarials / Sancho Prades, Mar ; Cecini, Ulisse, 1979-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana
S'ha realitzat una edició diplomàtica de dos documents inèdits de tipus notarial provinents de la zona del Baix Ebre: aquests són el document número 14, datat el 1300, i el document número 28 del 1279, ambdós conservats a l'Arxiu de la Catedral de Tortosa, al Calaix 75. [...]
The aim of this graduation paper was to make a diplomatic edition of two unpublished notarial documents from the Baix Ebre (lit. "Lower Ebro") area, to wit: document number 14, dated 1300, and document number 28, dated 1279, both preserved in the Archive of the Cathedral of Tortosa, in Drawer 75. [...]

2021
Grau en Estudis Clàssics [804]  
77.
13 p, 1.2 MB Generación y comparativa de modelos analíticos AutoML con el uso de datos no tabulados mediante NLP contra modelos de Data Science / Vázquez Díaz, Leopoldo José ; Garcia Calvo, Carlos, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El autoaprendizaje automático es una subárea del aprendizaje de máquinas, donde se aplica algoritmos de aprendizaje automatizado al procedimiento de aprendizaje automático común de problemas reales. [...]
Automatic machine learning is a sub-area of machine learning that applies its algorithms to a common process of machine learning with real problems, which is focused on automating various parts of the process, reducing its complexity and development cost. [...]
L'autoaprenentatge automàtic és una subàrea de l'aprenentatge de màquines, on s'aplica algoritmes d'aprenentatge automatitzat al procediment d'aprenentatge automàtic comú de problemes reals. Enfocat a automatitzar diverses parts del procés, disminuint la seva complexitat i cost de desenvolupament. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
78.
915.8 KB Evolución de mensajes de odio en redes sociales : Origen e impacto / Pérez Herrera, Fernando José ; González Sabaté, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto presenta el desarrollo de una aplicación que permite extraer datos de los mensajes de las redes sociales, concretamente en la red social llamada Twitter. Todos los mensajes publicados tienen un rango de difusión que define si han llegado a más o menos usuarios de esta red, sin importar el tipo de contenido de un tweet : político, social, personal, publicitario. [...]
This project presents the development of an application that allows data extraction from network messages of social networks, specifically in the social network called Twitter. All messages published have a diffusion range that defines whether they have reached more or fewer users of this network, regardless of the content type's tweet: political, social, advertising or personal. [...]
Aquest projecte presenta el desenvolupament d'una aplicació que permet extreure dades dels missatges de les xarxes socials, concretament a la xarxa social anomenada Twitter. Tots els missatges publicats tenen un rang de difusió que defineix si han arribat a més o menys usuaris d'aquesta xarxa, sense importar el tipus de contingut d'un tweet: polític, social, publicitari o personal. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
79.
7 p, 199.0 KB EASIT IO5 report / Fernández Torné, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; EASIT
2021 (EASIT (Easy Access for Social Inclusion Training))
24 documentos
80.
42 p, 1.8 MB EASIT - Multiplier Event 6 - Final Report / Tomažin, Andrej ; EASIT
This document contains an overview about the EASIT Multiplier Event 6, Workshop: Audiovisual Journalism and Easy-to-Understand Language, held online at the SIO Skupnosti Moodle platform of The Academic and Research Network of Slovenia (ARNES) on 14 June 2021. [...]
2021 (EASIT (Easy Access for Social Inclusion Training))  
81.
54 p, 1.1 MB La Influència dels àlbums en el desenvolupament del llenguatge dels 0-3 anys / Romero Franco, Marina ; Correro Iglesias, Cristina, 1974-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
El present treball de final de grau s'emmarca dins de l'àmbit de recerca de la didàctica de la literatura infantil. Aquest estudi parteix de la premissa que la lectura compartida d'àlbums il·lustrats té múltiples beneficis sobre l'aprenentatge i desenvolupament dels infants, en àmbits com l'alfabetització, l'afectivitat o la cognició. [...]
El presente trabajo se enmarca en el ámbito de la didáctica de la literatura infantil. Este estudio parte de la premisa que la lectura compartida de álbumes ilustrados tiene múltiples beneficios sobre el aprendizaje y desarrollo de los niños, en ámbitos como son la alfabetización, la afectividad o la cognición. [...]
The present work is aimed in the field of the didactics of children's literature. This study starts from the premise that the shared reading of picture books has multiple benefits on children's learning and development, in areas such as literacy, affectivity or cognition. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Grau en Educació Infantil [847]  
82.
61 p, 1.1 MB Co-learning : the effect of group size on the effectiveness and benefits of group work / Caparrós Rodríguez, Rosalia ; Dooly Owenby, Melinda, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
While there is a large body of research which supports the notion that group work facilitates language development, less research exists on the possible hampering effect that group work size might have on student learning. [...]
Tot i haver un ampli ventall de recerca que dona suport a la noció que el treball en grup facilita l'aprenentatge de llengües, hi ha menys recerca sobre el possible efecte advers que el nombre d'integrants d'un grup de treball pot suposar per a la formació de l'alumne. [...]
Si bien existe una gran cantidad de investigaciones que respaldan la noción que el trabajo en grupo facilita el desarrollo del lenguaje, existen menos evidencias científicas sobre el posible efecto obstaculizador que el tamaño del grupo de trabajo puede suponer para el aprendizaje de los alumnos. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]  
83.
68 p, 606.4 KB The Effectiveness of Providing EFL Students with Language Support as a Scaffolding Resource when Writing a Text / Cufí Pericot, Miquel ; Dooly Owenby, Melinda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The purpose of this study is to prove the usefulness of providing 4th ESO EFL students with language support when writing a text, as a scaffolding resource. This writing support consists of explicit instruction and examples of structures and connectors to organise their composition, so as to facilitate the task of writing in English. [...]
El objetivo de este estudio es demostrar la eficacia de proporcionar un apoyo lingüístico para escribir un texto, como recurso de andamiaje (scaffolding), a alumnado estudiante de inglés como lengua extranjera de 4º de ESO. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és demostrar l'eficàcia de proporcionar un suport lingüístic per tal d'escriure un text, com a recurs d'andamiatge (scaffolding), a alumnat estudiant d'anglès com a llengua estrangera de 4t d'ESO. [...]

2021
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]  
84.
580 p, 3.4 MB La recepción de la literatura en lengua española en China en el siglo XX (1914-2011) / Rui, Guan ; Rodríguez, Juan, 1961-, dir.
La literatura no només compleix una funció de gaudi estètic, sinó també una funció educativa i social; per tant, pel que fa a la traducció d'una literatura estrangera, per estudiar la selecció dels escriptors i les seves obres representatives cal tenir en compte no només el punt de vista estètic sinó també el polític, l'econòmic, el filosòfic i el cultural, en definitiva, les diferents circumstàncies en què es generen i són rebudes aquestes traduccions. [...]
La literatura no sólo cumple una función de goce estético, sino también una función educativa y social; por lo tanto, en lo que se refiere a la traducción de una literatura extranjera, para estudiar la selección de los escritores y sus obras representativas hay que tener en cuenta no sólo el punto de vista estético sino también el político, el económico, el filosófico y el cultural, en definitiva, las diferentes circunstancias en que se generan y son recibidas dichas traducciones. [...]
Literature not only fulfills a function of aesthetic enjoyment, but also an educational and social function; Therefore, when it comes to the translation of a foreign literature, to study the selection of writers and their representative works it is necessary to take into account not only the aesthetic point of view, but also the political, economic, and philosophical and the cultural, in short, the different circumstances in which these translations are generated and received. [...]

2021  

Documentos de investigación : Encontrados 224 registros   inicioanterior75 - 84siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.