Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 96 registros  inicioanterior82 - 91siguiente  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
82.
474 p, 7.1 MB La categoria verb en la llengua de signes catalana (LSC) / Ribera i Llonc, Eulàlia ; Espinal, M. Teresa, (Maria Teresa), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Quer, Josep, 1965-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
Aquesta tesi se centra en la identificació i descripció de la categoria verb (V) en la llengua de signes catalana (LSC). Hem emmarcat la nostra recerca en el marc teòric de Borer (bàsicament 2005a i 2005b), el qual ens ha permès analitzar la LSC des d'una perspectiva diferent a d'altres treballs descriptius. [...]
This thesis focuses on the identification and description of the category verb (V) in Catalan Sign Language (LSC). The research has been developed within the Borer's theoretical framework (basically 2005a and 2005b), which has provided an approach to LSC different from the one typically found in previous descriptive studies. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
83.
246 p, 2.6 MB Análisis acústico de realizaciones laterales en español y en francés. Una contribución al estudio del bilingüismo en el plano fónico / Cañada Pujols, Mª Dolors ; Murillo Puyal, Julio, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica
Resums pendents.
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
3 documentos
84.
544 p, 4.1 MB La interpretación en el ámbito judicial: el caso del rumano en los tribunales de Barcelona / Onos, Liudmila ; Gil-Bardají, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Bestué, Carmen, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació
La intensidad del fenómeno migratorio de la población rumano-parlante en Cataluña y, concretamente, en la provincia de Barcelona ha hecho que el idioma rumano se convierta en una de las lenguas que ha crecido de forma más significativa en los últimos años y con ello ha aumentado su uso en los servicios públicos. [...]
The intensity of Romanian speaking migration to Catalonia, and particularly to the province of Barcelona, has increased considerably the presence of the Romanian language in the region and, as a consequence, its use in public services. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
85.
10 p, 884.8 KB Videojocs educatius : millores d'una plataforma per a l'anàlisi de les estratègies utilitzades a un joc de tipus Tower Defense / Guiu Aula, David Domènec ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball busca canviar la perspectiva d'aprenentatge de les matemàtiques d'avui en dia. Les noves tecnologies obren una ample ventall de possibilitats que es poden utilitzar per canviar les metodologies d'aprenentatge actuals. [...]
Este trabajo busca modificar la perspectiva de aprendizaje de las matemáticas de hoy en día. Las nuevas tecnologías abren un amplio abanico de posibilidades que se pueden utilizar para cambiar las metodologías de aprendizaje actuales. [...]
This work seeks to change the perspective of learning mathematics today. New technologies open up a wide range of possibilities that can be used to change the current learning methodologies. The main objective of the project is to create a fun environment where students acquire knowledge through a Tower Defense game to help reinforce calculations of estimates, probabilities, geometric analysis and possible situations. [...]

2014-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
86.
78 p, 1.5 MB The effects of written input on young EFL oral output in a Catalan context / Amores Sánchez, Mònica ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present experimental study seeks to explore whether the incentive of written input (i. e. integrated language-based instruction) affects oral language development of young language learners of English in a minimal input situation in an EFL context. [...]
2014
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
87.
56 p, 1.7 MB The effects of using L1 Translation on young learners' L2 Vocabulary Learning / Codina Camó, Aïda ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present study explores the role the L1 plays in young learners' retention of and access to English vocabulary. Two groups of 10-11 year-old children in an EFL school context were recruited for the study. [...]
El present estudi explora el rol que juga la llengua materna a la retenció i accés del vocabulari anglès. Dos grups de nens entre 10 i 11 anys van participar a l'estudi. Exposar un grup a la traducció dels ítems i donar només la paraula anglesa a l'altre grup va ser la pràctica utilitzada per analitzar l'exposició a la traducció des del punt de vista de la retenció i accés del vocabulari. [...]

2014
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
88.
10 p, 140.1 KB Ment, llenguatge i actes de parla / Giménez de la Prada, Àlex ; Tena Sánchez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquest treball tracta, a mode d'assaig, d'oferir una possible explicació dels mecanismes que permeten l'execució d'actes de parla. Per a fer-ho, es comparen, bàsicament, dos models: el model dels actes de parla de John R. [...]
Este trabajo trata, a modo de ensayo, de ofrecer una posible explicación de los mecanismos que permiten la ejecución de actos de habla. Para hacerlo, se comparan, básicamente, dos modelos: el modelo de los actos de habla de John R. [...]
This works deals on a possible explanation of John R. Searle speech acts (1969 i 1979) using the theory of Steven Pinker (2007) about "language of mind". This work matchs both theories in order to link them causally, letting the theory of the "language of mind" be the mechanisms that explain Searle's speech acts in the way he formule them.

2014
Graduat o Graduada en Sociologia [819]  
89.
36 p, 484.8 KB Transfer in the acquisition of ECM clauses by catalan learners of english / Náger Duch, Núria ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The syntactic structures in our L1 and those in a L2 can sometimes coincide, but this does not always occur. Hence, some of the errors that L2 learners make result from making a parallelism of the mother tongue, and when this occurs we deal with 'transfer' errors. [...]
Les estructures sintàctiques de la nostra primera llengua i les d'una segona poden coincidir, però no sempre és així. Per tant, alguns dels errors que cometen els aprenents d'una segona llengua es produeixen pel paral·lelisme de la seva llengua materna, i quan això passa lidiem amb "errors de transferència". [...]

2013
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
90.
31 p, 361.9 KB Teacher's role in the classrooms : enhancing second language learners' motivation / Domingo Mas, Aina ; Reeves, Alan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Motivation has always been a topic of debate in relation to second language acquisition. It is clear that the teacher plays a major role in student motivation within the educational field. The purpose of this paper was to describe and analyze the strategies used by the two research subjects of this study. [...]
La motivació ha estat sempre un tema de debat en relació a l'adquisició d'una segona llengua. És evident que el professor juga un paper molt important en quan a la motivació de l'alumnat dins del camp de l'educació. [...]

2013
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
91.
28 p, 355.5 KB Is "the younger the better" the profile of the successful English language learner? / Rodríguez Laveda, Adriana ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper seeks to explain why the phallacy of "the younger the better" does not apply in Catalan schools as their limited-input situation does not allow students to take advantage of the benefit that starting at an early age has in naturalistic language settings. [...]
Aquest treball busca explicar perquè la fal·làcia que defensa que com abans es comença a aprendre una llengua, millors són els resultats no funciona a les escoles públiques catalanes ja que l'exposició a la llengua estrangera és limitada i per tant no permet als joves estudiants aprofitar-se dels beneficis d'aprendre una llengua en un context d'immersió. [...]

2013
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  

Documentos de investigación : Encontrados 96 registros   inicioanterior82 - 91siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.