Eficàcia de la Formació (EFI)

Eficàcia de la Formació (EFI) 37 records found  beginprevious28 - 37  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
28.
20 p, 207.0 KB La Formació als centres de treball : tendències de desenvolupament i factors d'èxit per l'eficàcia als cicles formatius / Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Espona Barcons, Berta ; Quesada Pallarès, Carla ; García, Natalia.
La formació professional és una etapa clau del sistema educatiu en la capacitació de nous professionals i l'element configurador imprescindible del seu currículum és la Formació als Centres de Treball (FCT). [...]
La formación profesional es una etapa clave del sistema educativo en la formación de nuevos profesionales, teniendo como elemento configurador imprescindible de su currículum la Formación en los Centros de Trabajo (FCT). [...]
La formation professionnelle est une étape clé du système éducatif dans la formation de nouveaux professionnels, ayant comme élément configurateur indispensable de leur curriculum la Formation dans les Centres de Travail (FCT). [...]
Vocational training is a key stage in the educational system for training new professionals. One essential aspect of vocational training curriculums is training in the workplace. In order to improve, we must first know how training in the workplace is developing and discover the success factors in the process that increase its effectiveness. [...]

2013
Temps d'educació : revista de la Divisió de Ciències de l'Educació, Núm. 44 (2013) , p. 279-298  
29.
267 p, 5.3 MB Avaluació de la transferència de la formació a l'administració pública de Catalunya / Pineda i Herrero, Pilar , coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Moreno, M. Victoria ; Escola d'Administració Pública de Catalunya
Barcelona : Generalitat de Catalunya, Escola d'Administració Pública de Catalunya, 2011 (Estudis de recerca digitals ; 2)
3 documents
30.
100 p, 1.8 MB Proyecto de creación de un sistema de evaluación de la formación del profesorado en la Comunidad Foral de Navarra : Informe de resultados, Julio 2008 / Pineda i Herrero, Pilar , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Belvis Pons, Esther
El presente estudio responde a la petición de asesoramiento, por parte de los responsables de la formación permanente del profesorado en la Comunidad Foral de Navarra, para la creación de un sistema de evaluación de la formación del profesorado completo, que permita detectar los resultados de la misma en términos de aplicación y que aporte información relevante para mejorar la formación. [...]
2008
3 documents
31.
94 p, 1.7 MB FCT on PLUS : Avaluació de l'Eficàcia de la Formació en Centres de Treball / Pineda i Herrero, Pilar , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Espona Barcons, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ciraso Calí, Anna ; García Castaño, Natalia ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Zancajo, Adrià (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Amb aquesta investigació es vol, en primer lloc, identificar els elements que determinen l'eficàcia de la FCT a la conurbació de Barcelona des del punt de vista dels diferents agents implicats. En segon lloc, crear un instrument per a diagnosticar l'eficàcia de la FCT a partir dels factors que la faciliten o dificulten. [...]
2012
2 documents
32.
99 p, 1.3 MB Evaluación de la calidad de la formación continua en el sector de la Educación Infantil / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Belvis Pons, Esther ; Álvarez Cánovas, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Garrido Riquenes, Vilma ; Vilaplana, Enric (Univesitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemática i Social) ; Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Forés i Miravalles, Anna ; Roig, Sònia
El presente estudio pretende evaluar la formación continua en el sector de la educación infantil, identificar sus fortalezas y debilidades, y, por último, emitir propuestas que permitan optimizarla.
2006
9 documents
33.
46 p, 687.1 KB Les Dones en els programes de formació contínua : anàlisi sobre els factors que determinen la participació de les dones en formació : / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Stoian, Alexandra ; Duran Bellonch, Maria del Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Les dades apunten a la necessitat de la dona de cercar elements que la permetin conciliar, ja sigui incorporant-se al mercat de treball a temps parcial, o endarrerint l'edat de maternitat. No obstant, aquestes estratègies impedeixen un desenvolupament i promoció professional igualitària entre homes i dones, exigint mesures que permetin un creixement professional equitatiu en el mercat de treball actual i futur. [...]
2011
3 documents
34.
112 p, 660.4 KB Avaluació de la Formació per a l'ús racional del medicament : Informe de resultats juliol 2008 / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El present estudi s'emmarca dins del Pla de la Unió Consorci de Formació (UCF) de Formació en Matèria d'Utilització de Medicaments (PFM) i en concret en la fase d'Avaluació dels Resultats de la Formació. [...]
2008
3 documents
35.
105 p, 1.3 MB Evaluación de la eficacia de la formación en la administración publica española -ETAPE- : el modelo FET / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Espona Barcons, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ciraso Calí, Anna ; García Castaño, Natalia
Desde hace tiempo, la formación continua de los trabajadores/as es un tema prioritario para las administraciones públicas, pues necesitan profesionales capaces de adaptarse a las nuevas circunstancias rápida y eficazmente. [...]
2012  
36.
2 p, 71.8 KB Avaluant l'eficàcia de la formació basada en noves tecnologies / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
L'eficàcia de la formació de treballadors d'empreses espanyoles basat en la utilització de noves tecnologies, o eLearning, davant del clàssic aprenentatge presencial, ha estat avaluat per un grup d'investigadors de la UAB, que a més ha creat un model per a l'avaluació general de la transferència de formació. [...]
2012
UAB divulga, octubre 2012, p. 1-2  
37.
376 p, 2.8 MB Avaluació de la transferència de la formació contínua per a directius/ves de l'administració pública de Catalunya : creació, aplicació i anàlisi d'un model d'avaluació de la transferència / Moreno Andrés, Maria Victoria ; Pineda i Herrero, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Tant els professionals de la pràctica com els investigadors troben diverses dificultats per mesurar l'efectivitat de la formació contínua amb precisió, i la majoria de vegades no són capaços de determinar si una acció formativa ha estat transferida al lloc de treball, produint millores en l'actuació professional de les persones participants en la formació. [...]
Both practitioners and researchers find several difficulties in order to measure training effectiveness in precise terms, and most of the times are not able to determinate whether a training program has been transferred to the work, producing improvements into trainees' performance. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  

Eficàcia de la Formació (EFI) : 37 records found   beginprevious28 - 37  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.