grafica

grafica 6 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.03 segons. 
1.
10 p, 462.3 KB Espai gràfica / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
2013 - 10.5565/rev/grafica.15
Grafica, Vol. 1, Núm. 2 (2013) , p. 53-62  
2.
8 p, 338.1 KB Un disseny deliberatiu / Pericot, Jordi
2013 - 10.5565/rev/grafica.14
Grafica, Vol. 1, Núm. 2 (2013) , p. 63-69  
3.
16 p, 2.0 MB La dona al cartell polític i social del període 1931-1939 / Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Quesada, Alfons (Universitat Autònoma de Barcelona)
Es presenten els resultats més rellevants d’una recerca, finançada pel Centre d’Història Contemporània de Catalunya, l’objectiu principal de la qual era estudiar l’evolució de la representació de la figura femenina en els cartells de caràcter polític i social, editats per institucions catalanes des de la instauració de la Segona República fins a l’acabament de la Guerra Civil. [...]
This article presents the results of research funded by the Centre d’Història Contemporània de Catalunya. The main objective was to study the evolution of the representation of the female figure in the political and social posters published by Catalan institutions since the establishment of the Second Republic until completion of the Spanish Civil War. [...]

2013 - 10.5565/rev/grafica.8
Grafica, Vol. 1, Núm. 2 (2013) , p. 71-86  
4.
12 p, 708.5 KB ¿Imagen o texto? El poder de captar la atención visual de los elementos gráficos analizado con el Eye tracker / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Astals Serés, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
S'analitzen, amb la tecnologia Eye Tracking, els efectes de l'atenció visual dispensada sobre el text, l'element gràfic més visual de l'estímul publicitari gràfic, provocats per la incorporació d'una imatge en un estímul. [...]
Se analizan, con la tecnología Eye Tracking, los efectos de la atención visual dispensada sobre el texto, el elemento gráfico más visual del estimulo publicitario gráfico, provocados por la incorporación de una imagen en un estímulo. [...]
The effects of incorporating an image into a graphic advert stimulus are analyzed, with the Eye tracking technology, over visual attention on the most visual element, the text. This investigation is based on different researches that demonstrated the great semantically contribution of images makes them being the most visual element and the most powerful one into attracting visual attention. [...]

2013 - 10.5565/rev/grafica.9
Grafica, Vol. 1, Núm. 2 (2013) , p. 87-98  
5.
4 p, 592.0 KB La codificació de la identitat visual dels envasos / Colet, Jordi
El propassat 8 de febrer de 2013 es va llegir a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) la tesi doctoral "La concepció de la indentitat visual dels envasos. [...]
2013 - 10.5565/rev/grafica.11
Grafica, Vol. 1, Núm. 2 (2013) , p. 99-101  
6.
8 p, 696.0 KB Unbeatable : una propuesta indiscutible / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
A menudo reflexionamos sobre la influencia mutua entre los contenidos textuales y los contenidos formales. Quisiera recordar las palabras de Paul Rand al describir acerca de que el entorno que nos rodea es todo diseño: “Everything is design. [...]
2013 - 10.5565/rev/grafica.13
Grafica, Vol. 1, Núm. 2 (2013) , p. 103-109  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.