grafica

grafica 6 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
16 p, 383.9 KB La importància del disseny orgànic i inorgànic / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
2014 - 10.5565/rev/grafica.21
Grafica, Vol. 2, Núm. 3 (2014) , p. 5-19  
2.
6 p, 366.5 KB Disseny gràfic i sobreinformació a l’era digital / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
2014 - 10.5565/rev/grafica.20
Grafica, Vol. 2, Núm. 3 (2014) , p. 21-26  
3.
20 p, 714.0 KB El disseny de l’envàs com a estratègia per a la identificació tipològica del producte : estudi a l’entorn del prototipus visual en un refresc de cola / Colet, Jordi (Catalunya. Departament d’Ensenyament)
Aquesta investigació aborda l'estudi del disseny estructural i gràfic en els envasos des de la perspectiva del missatge publicitari. L’objecte d’estudi s'ha centrat en la implementació del codi visual que regula el disseny dels envasos a fi de facilitar el reconeixement tipològic del producte en un escenari advers i molt competitiu: el punt de venda. [...]
This research focuses on the structural and the graphic pack design from the perspective of advertising message. The theoretical framework is limited by the conceptual dimensions of the visual artifact: communicative, material, commercial and psychological. [...]

2014 - 10.5565/rev/grafica.12
Grafica, Vol. 2, Núm. 3 (2014) , p. 27-45  
4.
10 p, 658.8 KB Obtener muestras de color y compararlas / Entenza Rodríguez, Ana I. Ana Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Nuestra intención era investigar el uso del color en una serie de piezas comunicativas, pero al describir cómo seleccionaríamos y clasificaríamos las muestras, vimos que este paso inicial suponía un estudio en sí mismo, porque clasificar algo que no está acotado en cantidad (algunas aplicaciones trabajan con millones), que dispone de diferentes nomenclaturas (en función de culturas y países), del que apenas conocemos una docena de nombres y que varía en función de las condiciones de luz, de soporte, o de calidad de reproducción, requiere reflexión y profundización.
We tried to investigate the use of color in a series of communication pieces, but at the moment to describe how would select and classify the samples, we found that this initial step implied a study in itself, because classifying something that is not limited in quantity (some applications working with millions of them), which has different classifications (based on culture or countries), which we hardly know a dozen names (following the studies of Bertin and Kay) and which varies depending on lighting conditions , support, or quality reproduction, requires reflection and deepening.

2014 - 10.5565/rev/grafica.10
Grafica, Vol. 2, Núm. 3 (2014) , p. 47-55  
5.
4 p, 350.1 KB La catalanitat a les marques de begudes catalanes / Cantó i Gargallo, Berta
2014 - 10.5565/rev/grafica.17
Grafica, Vol. 2, Núm. 3 (2014) , p. 57-59  
6.
8 p, 325.5 KB El diseño y su evaluación / Dornelles, Sabrine
El objetivo del presente texto es informar de la reciente puesta en funcionamiento de la nueva versión de la plataforma de análisis de la recepción de la comunicación que el grupo de Investigación de la UAB GRP (Grupo de Investigación en Publicidad y Relaciones Públicas) ha desarrollado a finales del año 2013. [...]
2014 - 10.5565/rev/grafica.18
Grafica, Vol. 2, Núm. 3 (2014) , p. 61-67  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.