GRISS (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi / Grupo de Investigación en Imagen, Sonido y Síntesis)

GRISS (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi / Grupo de Investigación en Imagen, Sonido y Síntesis) 243 registres trobats  inicianterior136 - 145següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
136.
6 p, 93.0 KB L'oferta radiofònica a Catalunya, entre la maduresa i la crisi / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El mercat de l'oferta programàtica radiofònica actual presenta alhora, tant a Espanya com a Catalunya, símptomes de maduresa i de crisi. No es tracta d'una afirmació contradictòria, sinó que és la conseqüència lògica de la valoració de l'evolució que ha sofert aquest sector en els darrers vint anys, un període en què hi ha hagut una desregulació important de l'activitat radiodifusora i en què també s'han desenvolupat polítiques legislatives i normatives específiques per part de les dues Administracions implicades, l'estatal i l'autonòmica, que han conformat un sector radiofònic força diferent del que hi havia en acabar la dècada dels setanta.
El mercado de la oferta de programas radiofónicos actual presenta al mismo tiempo, tanto en España como en Cataluña, síntomas de madurez y de crisis. No se trata de una afirmación contradictoria, sino que es la consecuencia lógica de valorar la evolución de este sector en los últimos 20 años. [...]
The supply market for radio productions in both Spain and Catalonia is currently presenting symptoms of maturity and crisis. This is not a contradictory statement but rather the logical consequence of an assessment of the sector's evolution over the past 20 years, a period of significant deregulation of radio activity and where specific legislative and regulatory policies have been developed by the two Administrations involved, i. [...]

2004
Quaderns del CAC, Núm. 18 (gener-abril 2004) , p. 31-36
3 documents
137.
8 p, 184.1 KB Input, praxi en pro de la qualitat a la televisió / Larrègola Bonastre, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
L'Input és una Conferència Internacional de Televisions Públiques en què anualment es debat sobre programes i tendències a la televisió, arran de programes nous i polèmics. Prop de 1000 programme-makers analitzen produccions i debaten sobre la qualitat i la validesa del que la televisió pública està oferint a les seves audiències. [...]
2002
Quaderns del CAC, Núm. 13 (Maig-Agost 2002) , p. 39-46  
138.
4 p, 85.3 KB Dos models molt particulars de programació radiofònica / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
L'oferta de la ràdio catalana s'estructura a l'entorn de dos grans models de programació: un d'anomenat generalista, per la varietat de contingut i de gèneres que l'integren, i un altre d'anomenat especialitzat pel seu caràcter bàsicament monotemàtic. [...]
La oferta de la radio catalana se estructura alrededor de dos grandes modelos de programación: uno denominado generalista, debido a la variedad de contenidos y de géneros que lo integran, y el otro, denominado especializado, por su carácter básicamente monotemático. [...]
Catalan radio is structured into two major programming models: generalist programming, so called because of its range of contents and genres; and the specialist programming, which basically covers single issues. [...]
L'offre de la radio catalane est structurée autour de deux grands modèles de programmation : l'un est dit généraliste, compte tenu de la variété des contenus et des genres qu'il propose, et l'autre est dit spécialisé en raison de son caractère essentiellement thématique. [...]

1999
Quaderns del CAC, Núm. 4 (Abril 1999) , p. 30-33  
139.
8 p, 82.2 KB Algunes reflexions necessàries sobre la televisió pública : crònica de l'INPUT 2000 / Larrègola Bonastre, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Quina és i quina hauria de ser la programació de la televisió pública en aquesta era digital que estem vivint? L'Input d'enguany (Halifax, maig de 2000) pot ser una plataforma vàlida per plantejar-ho.
2000
Comunicació (Barcelona), Núm. 13-14 (Desembre 2000) , p. 189-196  
140.
7 p, 86.3 KB La tasca universitària : El saber d'un departament. Detalls de l'estat de la recerca al Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat de la UAB / Larrègola Bonastre, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
A un departament universitari -als professors que el conformen- li recau la responsabilitat de formar elements clau per a la societat, futurs professionals que han de rendibilitzar socialment els sabers adquirits. [...]
2000
Comunicació (Barcelona), Núm. 13-14 (Desembre 2000) , p. 57-63  
141.
8 p, 931.6 KB Quan els programes de televisió són estimulants : INPUT'99, la conferència mundial de televisió pública / Larrègola Bonastre, Gemma
No es pot estudiar la televisió sense estudiar-ne la programació. És una obvietat. I que quan es treballa sobre tendències programàtiques la mostra l'acaben constituint aquelles produccions que l'audiència consumeix de manera voraç però que, paradoxalment, l'opinió pública rebutja, és un fet constatable. [...]
1999
Comunicació (Barcelona), Núm. 12 (Desembre 1999) , p. 147-154  
142.
5 p, 609.9 KB Estructura del sistema radiodifusor català : aportacions per a un inventari de necessitats de recerca / Martí, Josep Maria, 1950-
La ràdio catalana fa setanta-cinc anys; en aquesta avinentesa histórica és oportú recordar una circumstància que ja ha estat explicada en d'altres ocasions però que és convenient reiterar: la manca d'un corpus de recerca específica sobre aquest mitjà de comunicació social que tanta importància té en la nostra vida social, política i cultural.
1999
Comunicació (Barcelona), Núm. 12 (Desembre 1999) , p. 75-79  
143.
16 p, 2.3 MB La televisió pública en un context multicanal / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La televisió, des del seu naixement, fou considerada un instrument d'elevat valor estratègic i tots els governs, independentment de la seva orientació ideològica, optaren per atorgar a l'Estat la sobirania sobre el nou mitjà. [...]
1999
Comunicació (Barcelona), Núm. 11 (Junio 1999) , p. 25-40  
144.
5 p, 681.2 KB Algunes reflexions sobre la problemàtica de la recerca en comunicació social a Catalunya / Martí, Josep Maria, 1950-
Des de fa mesos sembla que bufen mals vents per a la recerca en comunicació al nostre país. La problemática es prou complexa per enllestir-la amb quatre paraules, sense intentar com a mínim apuntar els trets més remarcables que la configuren. [...]
1998
Comunicació (Barcelona), Núm. 9 (Octubre 1998) , p. 7-11  
145.
5 p, 583.8 KB Nous escenaris interactius per a la ràdio / Martí, Josep Maria, 1950-
La ràdio iniciará un nou segle i una nova etapa. Els profetes de la tecnologia anuncien la revolució digital, la qual ha de canviar l'estructura i les utilitats d'un suport de difusió que, com el radiofònic, viu installat actualment en plena época analògica.
1997
Comunicació (Barcelona), Núm. 8 (Obre 1997) , p. 53-57  

GRISS (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi / Grupo de Investigación en Imagen, Sonido y Síntesis) : 243 registres trobats   inicianterior136 - 145següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.