Contribucions a jornades i congressos

Contribucions a jornades i congressos 23 registres trobats  inicianterior14 - 23  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
14.
32 p, 334.5 KB La adquisición de la competencia traductora en traducción escrita. Un proyecto de investigación empírico-experimental / PACTE ; Hurtado Albir, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Beeby, Allison (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Rodríguez, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fox, Olivia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Galán-Mañas, Anabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Kuznik, Anna ; Neunzig, Wilhelm (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez-Inés, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Romero Ramos, Lupe (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Taffarel, Margherita (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Wimmer, Stefanie (Universitat Autònoma de Barcelona)
2010
Congreso Internacional Docencia Universitaria e Innovación (CIDUI). Barcelona (Espanya), : 2010  
15.
38 p, 359.9 KB Results of the validation of the PACTE translation competence model : translation problems and translation competence / PACTE ; Hurtado Albir, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Beeby, Allison (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Rodríguez, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fox, Olivia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Kuznik, Anna ; Neunzig, Wilhelm (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez-Inés, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Romero Ramos, Lupe (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Wimmer, Stefanie (Universitat Autònoma de Barcelona)
2010
6th EST Congress 'Tracks and Treks in TS'. Lovaina (Bèlgica), : 2010  
16.
68 p, 1.3 MB La competencia traductora. Resultados de la investigación experimental de PACTE / PACTE ; Hurtado Albir, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Beeby, Allison (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Rodríguez, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fox, Olivia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Kuznik, Anna ; Neunzig, Wilhelm (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez-Inés, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Romero Ramos, Lupe (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Wimmer, Stefanie (Universitat Autònoma de Barcelona)
2011
Congreso Asociación Ibérica de Estudios de Traducción e Interpretación (AIETI). Castellò (Espanya), : 2011  
17.
28 p, 178.7 KB Investigating translation competence acquisition / PACTE ; Hurtado Albir, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Beeby, Allison (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castillo, Luis (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Rodríguez, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fox, Olivia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Galán-Mañas, Anabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Kuznik, Anna ; Massana Roselló, Gisela (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Neunzig, Wilhelm (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez-Inés, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Romero Ramos, Lupe (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Taffarel, Margherita (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Wimmer, Stefanie (Universitat Autònoma de Barcelona)
2011
EALTA, European Association of Language Testing and Assessment. Siena (Itàlia), : 2011  
18.
65 p, 1.1 MB Zum Wesen der Übersetzungskompetenz bersetzungskompetenz. Ergebnisse einer experimentellen Studie der Gruppe PACTE / PACTE ; Hurtado Albir, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Beeby, Allison (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Rodríguez, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fox, Olivia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Kuznik, Anna ; Neunzig, Wilhelm (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez-Inés, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Romero Ramos, Lupe (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Wimmer, Stefanie (Universitat Autònoma de Barcelona)
2011
Translata1: Translationswissenschaft : gestern – heute – morgen. Innsbruck (Àustria), : 2011  
19.
96 p, 1.3 MB Characteristics of translation competence : results of the PACTE group's experimental research / PACTE ; Hurtado Albir, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Beeby, Allison (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Rodríguez, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fox, Olivia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Kuznik, Anna ; Neunzig, Wilhelm (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez-Inés, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Romero Ramos, Lupe (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Wimmer, Stefanie (Universitat Autònoma de Barcelona)
2011
”. 2nd International Research Workshop "Methodology in Translation Process Research". Gießen (Alemanya), : 2011  
20.
42 p, 501.8 KB Una investigación experimental sobre la adquisición de la competencia traductora : diseño experimental y primeros resultados / PACTE ; Hurtado Albir, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Beeby, Allison (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castillo, Luis (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Rodríguez, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fox, Olivia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Galán-Mañas, Anabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Grauwinkel, Gabriele (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Kuznik, Anna ; Massana Roselló, Gisela (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Neunzig, Wilhelm (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez-Inés, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Romero Ramos, Lupe (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Taffarel, Margherita (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Wimmer, Stefanie (Universitat Autònoma de Barcelona)
2012
didTRAD (Congreso internacional sobre investigación en Didáctica de la traducción). Barcelona (Espanya), I : 2012  
21.
12 p, 186.5 KB The difference between presence-based education and distance learning / Fernández Rodríguez, Mònica
Attempts to define distance learning always involve comparisons with presence-based education, as the latter is the most direct reference that the former has. It is on this basis that the convergent points, similarities and differences of the two types of approach are established. [...]
2002 (Papers de Tradumàtica)
Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002  
22.
12 p, 187.1 KB La diferencia entre la enseñanza presencial y la enseñanza a distancia / Fernández Rodríguez, Mònica
Los intentos de definir la enseñanza a distancia pasan siempre por comparaciones con la enseñanza presencial, ya que éste es su referente más directo. De ahí se establecen puntos convergentes entre ambas modalidades, similitudes y diferencias. [...]
2002 (Papers de Tradumàtica)
Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002  
23.
12 p, 185.8 KB La diferència entre l'ensenyament presencial i l'ensenyament a distància / Fernández Rodríguez, Mònica
Els intents de definir l'ensenyament a distància passen sempre per comparacions amb l'ensenyament presencial, ja que n’és el seu referent més directe. A partir d'aquí s'estableixen punts convergents i divergents entre les dues modalitats. [...]
2002 (Papers de Tradumàtica)
Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002  

Contribucions a jornades i congressos : 23 registres trobats   inicianterior14 - 23  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Fernandez, M
2 Fernandez, M.T.
2 Fernandez, Manuel,
1 Fernandez, Marc
1 Fernandez, Marta F.
7 Fernàndez, M.
4 Fernàndez, Mònica
7 Fernández, M.
1 Fernández, M. Ángeles
2 Fernández, M.D.
1 Fernández, Manu
1 Fernández, Manu
3 Fernández, Manuel
1 Fernández, Marco A.
1 Fernández, Margarita
1 Fernández, Maria LLuïsa
1 Fernández, Maria de las Mercedes
1 Fernández, Marisa
1 Fernández, Marisa,
4 Fernández, Marta
1 Fernández, María
1 Fernández, María Jesús
1 Fernández, Mauro
1 Fernández, Melanie
3 Fernández, Melchor
1 Fernández, Meritxell
5 Fernández, Miguel
2 Fernández, Miguel,
12 Fernández, Miquel,
4 Fernández, Mònica
4 Fernández, Mónica
7 fernández, M.
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.