Contribucions a jornades i congressos

Contribucions a jornades i congressos 24 registres trobats  inicianterior15 - 24  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
15.
9 p, 70.7 KB Desenvolupament d’una comunitat virtual dinàmica d'integració acadèmico-laboral en creativitat publicitària dins el pla pilot de publicitat i relacions públiques / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El projecte ve motivat per l’absència en l’actualitat d’una eina tecnològica que lligui el món acadèmic amb el professional per a perfils especialitzats que genera el Grau en Publicitat i Relacions Públiques. [...]
This project tries to solve a current lack of technological tools that allow to link the professional with the academic world, according the specific profiles of graduates that the career in Advertising and Public Relations is providing. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
16.
5 p, 29.0 KB Exemple de l’ús de formularis web per recollir dades com alternativa a una base de dades online / Bonillo Martín, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia. Departament de Psicobiologia i Metodologia en les Ciències de la Salut) ; Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia. Departament de Psicobiologia i Metodologia en les Ciències de la Salut)
Introducció: A l’assignatura Instruments Informatitzats d’Avaluació i Diagnòstic (IIAD) els estudiants recullen i entreguen dades al llarg del curs, estructurades en sis blocs. Cadascun d’aquests depèn de les dades generades per tots els alumnes de la classe al bloc anterior. [...]
Introduction: In the subject Instruments Informatitzats d’Avaluació i Diagnòstic (IIAD) the students pick up and give data throughout all the curs, which are structured in six blocks. Each of these blocks depend on the data generated in the one before by the last class. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
17.
10 p, 154.2 KB L’ús de les carpetes d’aprenentatge virtuals (cavi) en cinc assignatures de cinc departaments a la UAB. Primeres aproximacions d’una innovació docent / Segura Aliaga, Dídac (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l’Educació. Departament de Psicologia bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l’Educació. Departament: Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials) ; Jiménez Pelayo, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria. Departament de Ciències de la Computació) ; Oliver del Olmo, Sonia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
La comunicació parteix d’un projecte d’innovació docent on es troben involucrats professors de la UAB de diferents àrees de coneixement i interessats per les carpetes virtuals d’aprenentatge (CAVI) a l’educació superior (més conegudes com a e-portfolio de l’estudiant). [...]
This communication results from a teaching innovation project, in which professors from different fields of knowledge in the UAB (Barcelona Autonomous University), share their interest in electronic learning portfolios within Higher Education, also called student’s e-portfolio. [...]

2007
Jornades d’Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
18.
11 p, 145.6 KB Biblioteca virtual per al treball en ECTS / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Agirrezabala, Leire (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Fernández, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Tébar, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació)
Es presenta la construcció d’una plataforma digital per facilitar l’estudi dels estudiants de la Llicenciatura de la Prova Pilot DURSI de Publicitat i Relacions Públiques. Aquesta plataforma es constitueix com la Biblioteca de Recursos Virtuals que els alumnes poden fer servir al llarg de tota la titulació. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  
19.
9 p, 1.0 MB Projecte d'atlas electrònic del crani : innovació docent a les pràctiques de vertebrats / Ventura Queija, Jacinto (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; López Fuster, María José (Universitat de Barcelona. Departament de Biologia Animal) ; Llorente, Gustavo A. ; Ruiz, Xavier ; Sanpera, Carolina
L’assignatura de Vertebrats s’imparteix dins el segon cicle de la llicenciatura de Biologia, tant a la Universitat Autònoma de Barcelona com a la Universitat de Barcelona. La matèria pròpia d’aquesta assignatura es caracteritza per la seva amplitud temàtica, així com per la dificultat intrínseca que comporten els continguts referents a aspectes morfològics. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  
20.
7 p, 38.8 KB Adaptación de asignaturas virtuales mediante la plataforma moodle. Una experiencia en la docencia en enfermería / Tomás Sábado, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria Gimbernat)
La incorporación de las Tecnologías de la Información y la Comunicación a la metodología docente universitaria ha supuesto cambios sustanciales en el entorno educativo, permitiendo el diseño de nuevos recursos y flexibilizando la relación profesor-alumno. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  
21.
9 p, 573.1 KB Una nueva propuesta de prácticas en procesos cognitivos : una plataforma virtual en ilusiones visuales / Mas, Maria Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Vilaró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Maiche, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació)
La propuesta de prácticas que se propone tiene la intención de acercar a los estudiantes de los primeros cursos de Psicología al intrigante universo de las ilusiones visuales. El tema de las ilusiones visuales proporciona un impactante recurso didáctico para mostrar como la percepción es algo construido por nuestra mente, y no un proceso pasivo de captación de información. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  
22.
5 p, 48.2 KB Lliçons del campus virtual obrint camí cap a l'EEES / Giménez Llort, Lydia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal)
El present treball considera les experiències en la creació d’una assignatura de Crèdits Universitaris de Lliure Elecció de tipus presencial i la seva adaptació a la bimodalitat i la virtualitat completa, així com la transferència o aplicació d’aquestes experiències a l’àmbit d’ensenyament universitari que ha d’afrontar els requeriments que estableix el nou Espai Europeu d’Educació Superior (EEES).
Analitzarem algunes de les estratègies i recursos utilitzats, la seva aplicació, les avantatges, les dificultats, els reptes i la resposta dels professors i els estudiants. En aquesta anàlisi trobarem experiències que poden ser útils per ajudar a l’alumnat i al personal docent i acadèmic en el seu procés d’adaptació a l’EEES.

2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  
23.
16 p, 158.7 KB La biblioteca digital a la Universitat Autònoma de Barcelona / Térmens i Graells, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes)
1997  
24.
22 p, 831.5 KB Alfabetización informacional en un entorno virtual : ¿Trabajamos juntos? / Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Sánchez Suárez, José A. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universidad de las Palmas de Gran Canaria
La Universidad Autónoma de Barcelona, como todas las universidades españolas en este momento, está en un proceso de adaptación al nuevo Espacio Europeo de Educación, basado en el autoaprendizaje y el desarrollo de competencias de los alumnos. [...]
The design of information literacy programs will be one of the fundamental cores of university libraries regarding the European Framework for Higher Education (EEES). The aim of the ALFIN policy will be for students to be able to continue their education throughout their lives, to promote electronic learning and digital literacy as well as to obtain more autonomy in the selection, assessment and transformation of information. [...]

2009
Congreso ISKO-España. València, 9è : 2009  

Contribucions a jornades i congressos : 24 registres trobats   inicianterior15 - 24  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.