Contribucions a jornades i congressos

Contribucions a jornades i congressos 55 registres trobats  inicianterior42 - 51següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
42.
21 p, 1.3 MB Let's become a reporter!, una experiència CLIL a l'IES Salvador Espriu / Prunés, Núria ; Margalef, Miriam ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
L'IES Salvador Espriu va ser creat l'any 1996 per satisfer la demanda popular d'un nou centre públic de secundària al barri del Clot. Des d'un primer moment, aquest centre ha tingut la voluntat d'oferir una educació integral i de qualitat al seu alumnat, orientada a aconseguir bons resultats acadèmics i basada en la igualtat d'oportunitats i l'estímul del talent. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
43.
17 p, 106.0 KB Becoming Reporters In A Clil Classroom: Development Of Shared Understanding Of Task Requirements In Group Work / Tapias Nadales, Núria ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
This research project departs form a sociocultural perspective on learning in general, and language learning in particular. It is focused on the development of shared understanding of task requirements by students working in pairs and the joint knowledge constructed through interaction within that process. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
44.
8 p, 222.7 KB Using effective clasroom questions in CLIL lessons / Menegale, Marcella ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Università degli studi Ca'Foscari di Venezia ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
My paper is drawn from a study on oral foreign language produced by students in content and language integrated learning (CLIL) classes in Italy. The aim of the study was to investigate teacher-students' interaction during traditional teacher-fronted lessons in order to explore the possibility of a methodological change towards the implementation of student-centred lessons which promote noteworthy oral interaction by students themselves. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
45.
22 p, 271.1 KB The role of tasks in CLIL program development / Gilabert, Roger ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat de Barcelona ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
The goal of this paper is to discuss the role of tasks and task-based research may play in content and language integrated learning (CLIL) program development. In the last three decades, a large body of research has been conducted in all areas of task-based program development. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
46.
14 p, 103.7 KB Using a socio-cultural CLIL pedagogical model to develop subject matter CLIL Courses / Moate, Josephine ; Pérez de Kolari, Ivette trad. ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; University of Jyväsklä ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
Sociocultural theory suggests that knowledge is a cultural construct initially co-constructed on the social plane, before being internalised by learners. From this perspective the teacher in the subject classroom represents a cultural body of knowledge and is responsible both for the mediation of this knowledge to learners, as well as the apprenticeship of learners into a particular knowledge community. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
2 documents
47.
16 p, 546.4 KB Analysis of the CLIL model in Galicia / San Isidro Agrelo, Fco. Xabier ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Galícia. Xunta ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
El Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas, CLIL, está cambiando de manera incontestable los parámetros educativos en una gran parte de los estados miembros de la Unión Europea. Al igual que muchos de los sistemas educativos europeos, la administración educativa gallega está dando cada vez más importancia al aprendizaje de lenguas extranjeras o adicionales en base a la necesidad de desarrollar una ciudadanía con competencias plurilingües e interculturales dentro del proceso de globalización que está teniendo lugar en el mundo actual. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
48.
28 p, 3.0 MB Adquisición del español académico como segunda lengua a través de contenidos en el aula universitaria / Pastor Cesteros, Susana ; Grup AcqUA ; Universitat d'Alacant ; Universidad de Alicante ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
En el marco de la adquisición de una segunda lengua con fines académicos, esta comunicación presenta la situación actual del aprendizaje del español como segunda lengua a través de contenidos por parte de alumnos extranjeros en el ámbito universitario. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
2 documents
49.
18 p, 795.0 KB The European Language Portfolio. A Pedagogical Tool for CLIL Education / Martínez Feito, Rosa Ángeles ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
La propuesta que se presenta a continuación está basada en un trabajo de investigación realizado por la autora del mismo y dirigido por la Dra. Doña Marta Mateo Martínez Bartolomé. Dicho trabajo versa sobre la adquisición y evaluación de contenidos curriculares a través de una lengua extranjera, el inglés, en el contexto escolar de la Comunidad Autónoma de Asturias. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
50.
17 p, 794.2 KB Interacción en el aula: lengua oral de los alumnos y mediación de la maestra. Explicar las reglas de juego en una escuela de Educación Primaria / Sainz Osinaga, M. ; Ozaeta, M. A. ; Garro, Eneritz ; Perez, Kerstin ; Egizabal, Diego ; Grupo MIKER de Mondragon Unibertsitatea ; Mondragon Unibertsitatea ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
El presente estudio es parte de una investigación más amplia que estamos realizando actualmente en la escuela pública Kurtzebarri (Guipúzcoa) en el modelo D (toda la escolarización en euskara) en las aulas de Infantil y Primaria, donde la mitad del alumnado tiene la lengua vasca como L2. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
51.
29 p, 2.0 MB Integrating curricular subjects and language learning in a UK secondary school: Accessing Maths (Curriculum) through a Bilingual Environment (AMBE) project / Issa, Tözün ; London Metropolitan University ; III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ; I Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
Tözün Issa has been a primary school teacher for 12 years and worked as an adviser for Ethnic minority Education for 6 years. He attained PhD from the University of North London before becoming the course tutor for PGCE Community Languages course. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
2 documents

Contribucions a jornades i congressos : 55 registres trobats   inicianterior42 - 51següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.