Contribucions a jornades i congressos

Contribucions a jornades i congressos 60 registres trobats  inicianterior43 - 52següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
43.
12 p, 215.3 KB How plurilingualism contributes to the development of language and subject knowledge in a higher education CLIL classroom / Moore de Luca, Emilee ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; GREIP Research team ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
Una de les característiques de la societat actual és la gran quantitat d'informació que hi ha a l'abast de tothom. La transmissió de la informació no és actualment un repte de l'escola, pero sí que ho és trobar-la, comprendre-la i llegir-la críticament per poder prendre decisions de manera fonamentada. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
44.
36 p, 303.3 KB 'To CLIL or not to CLIL...' : tot construint un projecte per a l'Europa Multilingüe / Pérez Vidal, Carmen ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Pompeu Fabra ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
'Europa será multilingüe o no será' es uno de los lemas con los que se clausuró en el 2001 el año Europeo de las lenguas. La diversidad lingüística y cultural de la nueva Europa se identificaba como un distintivo único, una riqueza social clave para conseguir avanzar hacia una Europa de las lenguas y del conocimiento. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
45.
24 p, 80.1 KB Integrating the learning of language and the learning of content: the UAM-CLIL Project / Llinares, Ana ; Whittaker, Rachel ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universidad Autónoma de Madrid ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
This paper presents an overview of the UAM-CLIL Project which began in the academic year 2005-06 collecting data in two CLIL classes in two schools participating in the British Council/Spanish Ministry of Education bilingual programme, and has followed the same groups from 1º to 4º of ESO (Obligatory Secondary Education) in the subject of Social Science, taught in English. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
46.
27 p, 316.3 KB Explaining : a central discourse function in instruction / Dalton-Puffer, Christiane ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universität Wien ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
It is a well known fact that school lessons are a social practice that is constituted above all else via language, a fact so obvious that it usually remains below consciousness-level. Incidentally, CLIL and multilingual classrooms often act as an awareness-raising catalyst in this respect because the issue of language is experienced as a problem. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
47.
24 p, 59.8 KB A Case of Expert-Novice Conversational Reflection During an Initial Education Practicum on the CLIL Approach / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Evnitskaya, Natalia ; Horrillo Godino, Zoraida ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
In nearly all pre-service teacher education programmes, the most common model of professionalization consists in providing student-teachers with opportunities to apply knowledge gained in a theoretical phase in a systematic, structured and supervised way (Molina Ruiz 2008) during the practicum period, in accordance with the principles of Technical Rationality (Schön 1983). [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
48.
12 p, 29.6 KB CLIL courses as meeting points for teacher students and professional teachers from different disciplines - CLIL courses as effective platforms for creating cross-curricular projects / Sandberg, Ylva ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Stockholm University ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
Background/Introduction: I am an upper secondary teacher of English and German. Over the last ten years I have been working as a language teacher at Kungsholmens Gymnasium, Stockholm. Since August 2008 I am working as a teacher trainer/junior lecturer at The Department of Education in Languages and Language Development. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
2 documents
49.
8 p, 252.0 KB Les feines del mar. Aproximació i ús de les llengües a través de l'estudi del medi / de la Rocha, Pepa ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
El projecte Les feines del mar va ser desenvolupat durant el primer trimestre del curs 2008/09 per un grup de 18 nens i nenes de 2n de Primària, al Ceip Mediterrània del Barri de la Barceloneta. El grup es presentava amb molts comportaments disruptius, amb poca història escolar comuna, amb mancances socioeconòmiques i, més del 50% dels nens, en situació de risc social. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
50.
21 p, 1.3 MB Let's become a reporter!, una experiència CLIL a l'IES Salvador Espriu / Prunés, Núria ; Margalef, Miriam ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
L'IES Salvador Espriu va ser creat l'any 1996 per satisfer la demanda popular d'un nou centre públic de secundària al barri del Clot. Des d'un primer moment, aquest centre ha tingut la voluntat d'oferir una educació integral i de qualitat al seu alumnat, orientada a aconseguir bons resultats acadèmics i basada en la igualtat d'oportunitats i l'estímul del talent. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
51.
17 p, 106.0 KB Becoming Reporters In A Clil Classroom: Development Of Shared Understanding Of Task Requirements In Group Work / Tapias Nadales, Núria ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
This research project departs form a sociocultural perspective on learning in general, and language learning in particular. It is focused on the development of shared understanding of task requirements by students working in pairs and the joint knowledge constructed through interaction within that process. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
52.
8 p, 222.7 KB Using effective clasroom questions in CLIL lessons / Menegale, Marcella ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Università degli studi Ca'Foscari di Venezia ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
My paper is drawn from a study on oral foreign language produced by students in content and language integrated learning (CLIL) classes in Italy. The aim of the study was to investigate teacher-students' interaction during traditional teacher-fronted lessons in order to explore the possibility of a methodological change towards the implementation of student-centred lessons which promote noteworthy oral interaction by students themselves. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  

Contribucions a jornades i congressos : 60 registres trobats   inicianterior43 - 52següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.