Contribucions a jornades i congressos

Contribucions a jornades i congressos 612 registres trobats  inicianterior493 - 502següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
493.
9 p, 134.7 KB El projecte de traducció : una eina per a l'aprenentatge cooperatiu i la professionalització / Galán-Mañas, Anabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
Aquest treball pretén presentar una experiència d'aprenentatge basat en projectes (ABP) amb estudiants de traducció. L'ABP proporciona l'oportunitat de, per una banda, treballar tant les competències genèriques com les específiques del camp de la traducció i, per altra banda, acostar-se al món professional, cosa que facilitarà la seva inserció laboral. [...]
The objective of this article is to present a project based learning (PBL) experience with translation students. The PBL gives the student the opportunity to, on the one hand, work in the general and specific competences and, on the other and, approach the professional market, which will ultimately facilitate their insertion into the laboral market. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
494.
8 p, 4.7 MB Estudis de veterinària : veterinària virtual com a espai docent complementari a l'assignatura de cirurgia general / Fresno, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Moll Sánchez, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Andaluz Martínez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; García Arnas, Félix (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals)
L'assignatura de Cirurgia General, que es cursa durant el segon cicle de la llicenciatura de Veterinària, pretén formar els estudiants en aquesta àrea de coneixement mitjançant la realització de classes teòriques, seminaris i pràctiques de laboratori i clíniques. [...]
General Surgery is a half-yearly subject given in the fourth year of the Veterinary degree. Its main goal is to teach and widen the students' knowledge in the surgery field by means of master classes, seminars, and laboratory and clinical practices. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
495.
6 p, 2.4 MB Estudis de Veterinària : com aprofitar les pràctiques clíniques a l'assignatura de cirurgia clínica / Andaluz Martínez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Moll Sánchez, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Fresno, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; García Arnas, Félix (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals)
Els estudiants de segon cicle de la llicenciatura de veterinària realitzen, al llarg de la seva titulació, diferents pràctiques clíniques. Un d'aquests mòduls es el que els estudiants de quart curs realitzen a l'assignatura de cirurgia clínica. [...]
Veterinay students perform several clinical practices during the fourth year of degree. One of these clinical practices are the Clinical Stays ("Moduls") in Veterinary Surgery. These practices consist on one week of clinics in the surgery service of the Veterinary Teaching Hospital of the UAB. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
496.
10 p, 528.1 KB Laboratori virtual de psicologia bàsica : l'experiència com a clau de l'aprenentatge / Vilaró Soler, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Maiche Marini, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mas, Maria Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
El Laboratori Virtual de Psicologia Bàsica (LVPB) és una eina que pretén aprofitar les noves tecnologies per donar un nou enfocament al procés d'aprenentatge dels processos psicològics bàsics. Amb el LVPB s'acompanya a l'estudiant en un recorregut a través d'experiments que s'han convertit en clàssics de la Psicologia Cognitiva amb l'objectiu d'assolir coneixements relacionats amb els processos cognitius a partir de la pròpia experiència. [...]
The Virtual Laboratory of Cognitive Psychology (LVPB) is a tool that tries to take advantage of the new technologies in order to give a new approach to the learning process of the psychological basic processes. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
497.
10 p, 100.1 KB Materials virtuals d'autoaprenentatge en aplicacions gràfiques per a la Llicenciatura de Publicitat i Relacions Públiques / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El projecte d'elaboració de materials virtuals d'autoaprenentatge en programari gràfic per al Grau de publicitat i Relacions Públiques té l'objectiu de desenvolupar unitats videotutorials adaptades a les necessitats docents d'alumnes i professors de cara a complir els perfils professionals que hi són relacionats. [...]
The project of virtual materials for graphical software tools has the objective of developing video-tutorial units adapted to the educational needs of professors and students of advertising and public relations degree at UAB. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
498.
6 p, 293.5 KB Introducció a l'estadística amb recursos tecnològics (tic) apropiats a cursos amb multiplicitat de grups : corrector de pràctiques / Castillo, Joan del (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Llorens i Massana, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Safont Edo, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Serra i Mochales, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques)
Durant els darrers 4 anys, els professors del departament de matemàtiques de l'assignatura d'estadística a 1er de biologia hem dissenyat un model docent implementant recursos tecnològics a un curs introductori a l'estadística. [...]
During last 4 years, professors from mathematics department teaching an introduction to statistics in biology have been developing a teaching model, using technological resources, for a first course in statistics. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
499.
4 p, 30.8 KB Aplicació multimèdia per a la logopèdia / Prada Costa, Toni (Fundació Universitària del Bages. Departament de Sistemes d'Informació) ; Soler i Jordana, Gerard (Escola de Ciències de la Salut. Departament de Sistema d'Informació)
La Fundació Universitària del Bages necessitava d'una plataforma d'aprenentatge per tal de poder desenvolupar objectius docents en modalitat virtual i semipresencial. Un cop definides les característiques que havia de tenir aquesta plataforma i un cop descartades les que no eren de programari lliure es va optar per Claroline, posteriorment coneguda Dokeos, en la versió 1. [...]
The University Foundation of Bages have been detected the need of an e-learning platform, mainly to develope educational objectives in blended learning and virtual modality studies. Once defined the characteristics that had to fulfill this platform and discharged those that were not Open-Source, we decided to implement Claroline, after so-called Dokeos (version 1. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
500.
11 p, 1.0 MB Ús d'un entorn wiki per a la docència universitària dins l'EEES / Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Borrell i Viader, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
En aquesta demostració s'ha vist en directe el funcionament d'un sistema Wiki i com els components del grup d'interès IDES "Noves tecnologies aplicades a la docència : L'entorn Wiki" l'utilitzen en la docència d'assignatures de diferents titulacions (Enginyeries Informàtiques, Enginyeries de Telecomunicacions, Història de l'Art, Geografia, Psicopedagogia, Química. [...]
This demo has shown, in live, how a wiki operates and how the members of the Interest Group on Higher Education Innovation "New technologies applied to education: the Wiki environment" applies it to different courses in several studies at UAB (Computer Engineering, Telecommunication Enginnering, Art History, Geography, Psicopedagogy, Chemistry, etc. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
501.
10 p, 1.3 MB Creació d'un lloc web destinat a l'aprenentatge autònom de la prosòdia / De la Mota Gorriz, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Marquina, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Rovira, Pere 1947- (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Lletres)
Amb el desenvolupament d'un lloc web destinat a la prosòdia es pretén posar a l'abast de l'estudiant recursos que facilitin l'aprenentatge autònom. La finalitat del projecte és crear a la xarxa un lloc teòricopràctic interactiu i multimèdia on l'interessat pugui realitzar l'aprenentatge de la prosòdia (amb informació, bibliografia, enllaços, documents d'imatge i so analitzats i comentats, exercicis i proves d'autoavaluació). [...]
With the development of a website about prosody, we shall provide resources to the student who is learning autonomously. The objective of the project is to create a theoretical and practical website, interactive and multimedia, where the student can learn prosody (with information, bibliography, links, images and sounds with comments and analysis, exercises and self-evaluation tests). [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
502.
3 p, 75.4 KB La revolució musical del segle XX dins la tradició del blues, com a innovació docent / Puig Giralt, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cortés, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia)
Des de fa unes dècades la denominada cultura "pop" ha entrat en els cànons de referència pel que fa a la comunicació mediàtica i a l'expressió artística de la segona meitat del segle XX. L'acceleració cronèmica dins aquest procés històric ha donat avui prou perspectiva com per permetre tractar aquest fenòmen sociocultural en profunditat i de forma objectiva, en tant que forma part dels imaginaris col・lectius de la societat actual. [...]
For years, the so called "pop culture" has been a strong, and even canonical, cultural reference in which is concerned to media communication, as an alternative way of artistic expression in the second half of the 20th century. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Contribucions a jornades i congressos : 612 registres trobats   inicianterior493 - 502següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.