Contribuciones a jornadas y congresos

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 36 registros  inicioanterior27 - 36  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
27.
11 p, 96.7 KB Compliment dels indicadors i competències del perfil / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Díaz, Viviana ; Fernández, Jordi ; Tébar, Núria
El present treball incideix en especificar un mètode que permeti esbrinar el nivell d'assoliment dels perfils, i com les diferents assignatures que es veuen implicades aporten el seu treball perquè així sigui. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
28.
23 p, 172.9 KB L'avaluació de l'aprenentatge cooperatiu en ciències socials / Reynal Querol, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat) ; Carrasquer, Pilar, 1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Gibert, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Lama Aymà, Alejandra de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat) ; Orgaz Guerrero, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Parella Rubio, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Solà Monells, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques)
L'objectiu d'aquest document és reflexionar sobre l'avaluació en l'aprenentatge cooperatiu a partir de les experiències desenvolupades pels diferents membres de l'ACECS (Aprenentatge Cooperatiu en Ciències Socials). [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
29.
10 p, 104.1 KB La utilització de carpetes d'aprenentatge en les titulacions de la Facultat de Ciències de l'Educació : la construcció dels índexs / Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Els autors d'aquesta comunicació formen part del grup GI-CAES. Aquest grup està format per professorat de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB interessat en la implementació de la Carpeta d'Aprenentatge en l'àmbit de l'Educació Superior (a partir d'ara CAES). [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
30.
9 p, 112.3 KB Avaluació d'aprenentatges sensorials en la educació de la veu a la UAB / Gassull, Cecilia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Godall, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
La proposta desenvolupada consisteix en que els alumnes pintin en una fitxa on hi ha una figura del cos humà les parts que senten que participen en determinades activitats corporals i vocals. D'aquesta manera tenim un instrument que mostra el reconeixement de la pròpia percepció sensibilitat corporal. [...]
Mostrarem el sistema d'avaluació emprat i algunes de les valoracions realitzades sobre el seu ús, bons indicadors del funcionament del mateix programa. Això s'ha fet realitzant comparacions entre diferents grups d'alumnes que han tingut formacions amb contextos i durades diferents.

2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
31.
9 p, 131.7 KB La salut des d'una perspectiva interdisciplinar : avaluació de dos anys d'experiència / Chamarro, Andres (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Aradilla, Amor (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Infermeria Gimbernat) ; Caminal, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina) ; Consul, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Infermeria Vall d'Hebron) ; Gutierrez, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Martínez Vidal, Àlvar (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis d'Història de les Ciències (CEHIC))
L'any 2003 un grup de professors de diverses titulacions i centres adscrits a la UAB (Facultats de Medicina i Psicologia, Escola d'infermeria Vall d'Hebrón, Escola d'infermeria Gimbernat) ens van proposar desenvolupar una assignatura que permetés als alumnes de les diverses titulacions i centres de la UAB aprendre sobre la salut des d'una perspectiva interdisciplinar i global. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
32.
7 p, 82.5 KB Wikis i avaluació per companys en assignatures de xarxes d'ordinadors / Borrell i Viader, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Martí Escalé, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Navarro-Arribas, Guillermo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Robles, Sergi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Un wiki és un espai web col laboratiu, fàcilment usable a nivell docent per implementar un sistema dinàmic d'avaluació per carpetes o portafolis virtuals. Les experiències docents amb wikis van començar a la UAB el curs 2003/04 i fins l'actualitat els membres del grup GI-IDES:Wiki hem impulsat la seva utilització en prop de 50 assignatures de 13 titulacions diferents. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
33.
5 p, 58.4 KB El treball de les competències científiques en les pràctiques de camp d'ecologia / Rodrigo Domínguez, Anselm (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
En aquesta comunicació es presenta com es realitzen i avaluen les pràctiques de camp de l'assignatura d'Ecologia (troncal de 2on any) de la Llicenciatura de Biologia i Ciències Ambientals de la UAB. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
34.
9 p, 85.1 KB L'aprenentatge actiu com a estratègia didàctica en una matèria teòrica / Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Les metodologies docents vinculades al panorama universitari que se'ns desplega en el nou Espai Europeu d'Educació Superior pretenen, entre moltes d'altres fites, evitar un dels mals que ha patit de sempre la docència universitària: la passivitat de l'estudiant, sobretot quan s'enfronta a les matèries que coneixem com a teòriques. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
35.
5 p, 46.3 KB Aproximació teòrica i aproximació pràctica en l'aprenentatge del dret : l'exemple de l'ensenyament del dret internacional a la UAB / Gardeñes Santiago, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat)
L'objectiu de la comunicació és el d'explicar els resultats positius per a l'aprenentatge del Dret que es deriven d'una aproximació docent que combini adequadament la teoria i la pràctica. Es pren com a exemple el sistema utilitzat a l'assignatura de Dret internacional privat, impartida a la Facultat de Dret de la UAB, durant el curs 2005/2006. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
36.
60 p, 747.8 KB Evaluación y certificación de un servicio universitario : la calidad en el Servicio de Bibliotecas de la Universitat Autònoma de Barcelona / Balagué, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universidad Pública de Navarra
2005
Encuentros de servicios de información y orientación de universidades, 2005  

Contribuciones a jornadas y congresos : Encontrados 36 registros   inicioanterior27 - 36  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.