Bellaterra journal of teaching and learning language and literature

Bellaterra journal of teaching and learning language and literature Encontrados 7 registros  La búsqueda tardó 0.02 segundos. 
1.
8 p, 42.8 KB Editor's Note (English). Special Editor's Note / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials) ; Birello, Marilisa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
2012 - 10.5565/rev/jtl3.466
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 5, Núm. 2 (maig-juny 2012) , p. i-viii  
2.
24 p, 111.4 KB La enseñanza de la gramática en la escuela : lo que piensan, cómo la abordan y qué proponen las investigaciones brasileñas / Dickel, Adriana (Universidad de Passo Fundo, Rio Grande do Sul, Brasil)
En la década de 1980, en Brasil, se instala una polémica que se extiende hasta los días actuales: "¿se debe, o no, enseñar gramática en la escuela?". Tal pregunta la plantean algunos sectores académicos en su crítica a la enseñanza tradicional de la gramática normativa. [...]
2012 - 10.5565/rev/jtl3.460
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 5, Núm. 2 (maig-juny 2012) , p. 1-24  
3.
18 p, 169.2 KB El tractament del mode verbal en els llibres de text / Durán, Carmen (Durán Rivas) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
L'article analitza com es planteja l'ensenyament de la gramàtica en llibres de text de llengua castellana i llengua catalana de la secundària obligatòria i se centra en el tractament del mode verbal, un contingut gramatical de gran complexitat epistemològica. [...]
2012 - 10.5565/rev/jtl3.461
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 5, Núm. 2 (maig-juny 2012) , p. 25-42  
4.
22 p, 174.9 KB La construcció del coneixement sobre el verb en alumnes de 3r i 6è d'educació primària / Casas i Deseures, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat de Vic
Aquest article explora el coneixement declaratiu i els criteris de reconeixement de la categoria gramatical verb en alumnes de 3r i 6è d'educació primària. La hipòtesi de què parteix és que el verb és una de les nocions lingüístiques més complexes i, per tant, més controvertides com a objecte didàctic. [...]
2012 - 10.5565/rev/jtl3.462
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 5, Núm. 2 (maig-juny 2012) , p. 43-64  
5.
17 p, 154.8 KB Ensenyar i aprendre coneixements gramaticals al voltant de la frase : una experiència a cicle inicial / Méndez i Navarro, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Amb l'objectiu de donar suport als centres en el tractament de les llengües en el context de l'actual diversitat lingüística i cultural, el Departament d'Ensenyament promou des del curs 2007-2008 el nou Projecte d'actualització de la metodologia d'Immersió Lingüística. [...]
2012 - 10.5565/rev/jtl3.465
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 5, Núm. 2 (maig-juny 2012) , p. 65-81  
6.
6 p, 33.1 KB Ressenyes / Coromina i Subirats, Jordina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat de Vic
Índex de l'obra ressenyada: Teresa Ribas Seix, coord. , Libros de texto y enseñanza de la gramática. Barcelona: Graó, 2010.
2012 - 10.5565/rev/jtl3.463
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 5, Núm. 2 (maig-juny 2012) , p. 82-87  
7.
7 p, 122.0 KB Teacher Cognition and Language Teacher Education : beliefs and practice. A conversation with Simon Borg [interview] / Birello, Marilisa (Universitat Autònoma de Barcelona)
Simon Borg is Professor of TESOL at the School of Education of the University of Leeds in the United Kingdom. He teaches MA TESOL modules on Teacher Education and Grammar Teaching. He is on the editorial boards of Language Teaching Research and The Asian EFL Journal. [...]
2012 - 10.5565/rev/jtl3.464
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 5, Núm. 2 (maig-juny 2012) , p. 88-94  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.