Books

Books 3,226 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
11.
52 p, 1.2 MB Educación y Pedagogía : Guías para una docencia universitaria con perspectiva de género / Rifà Valls, Montse
It is proper to professionals of pedagogy and education to recognize and combat inequalities. The Guide for mainstraming gender in university teaching of Education and Pedagogy offers proposals, examples of good practices, teaching resources and consultation tools to learn how to interpret the implications of the sex-gender system in education and the influence of the gender perspective in teaching, knowledge transfer and research.
Castelló de la Plana : Xarxa Vives d'Universitats, 2021 (Guías para una docencia universitaria con perspectiva de género)  
12.
52 p, 1.1 MB Educació i Pedagogia : Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Rifà Valls, Montse
De mestres, pedagogs i pedagogues, i educadors i educadores socials és reconéixer i combatre les desigualtats. La Guia per a una docència universitària amb perspectiva de gènere d'Educació i Pedagogia ofereix propostes, exemples de bones pràctiques, recursos docents i eines de consulta per aprendre a interpretar les implicacions del sistema sexe-gènere en educació i incloure la perspectiva de gènere en la docència, la transferència de coneixement i la recerca.
Castelló de la Plana : Xarxa Vives d'Universitats, 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
13.
61 p, 2.1 MB Geografia : Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Prats Ferret, María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Baylina Ferré, Mireia
Durant molts segles la meitat de la humanitat ha estat ignorada com a objecte d'estudi en geografia, ja que s'ha considerat tradicionalment la societat com un conjunt neutre, asexuat i homogeni, sense plantejar les profundes diferències que hi ha entre homes i dones en la utilització de l'espai. [...]
Castelló de la Plana : Xarxa Vives d'Universitats, 2022 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
14.
71 p, 1.8 MB Traducció i interpretació : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Romero Ramos, Lupe (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
La Traducció i Interpretació és una disciplina que tot i estar fortament feminitzada, les posicions de poder i els reconeixements professionals solen estar copats per homes. I pel que fa a l'exercici de la professió, sovint no es posa prou atenció als biaixos (in)conscients dels i les traductors/es. [...]
Castelló de la Plana : Xarxa Vives d'Universitats ; Barcelona : Institut Català de les Dones, 2023 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
15.
243 p, 6.1 MB Càlcul en variable complexa / Bagán Capella, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Méndez Vilaseca, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Pujolàs Boix, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física)
El càlcul en variable complexa és una part de les matemàtiques fascinant, que combina conceptes analítics i geomètrics per arribar, de manera senzilla, a resultats molt importants. Les seves aplicacions s'estenen a moltes àrees de la física i de l'enginyeria. [...]
Bellaterra : Servei de Publicacions de la UAB , 2023 (Materials ; 243)  
16.
145 p, 3.5 MB Tecnologías digitales pera la inclusión : aprendizajes en pandemia desde la voz de los directores educativos de América Latina / Tejera Techera, Andrea, coord. (Universidad ORT (Uruguai)) ; Questa-Torterolo, Mariela, coord. (Universidad ORT (Uruguai)) ; Alburquerque Moreira, Ana Maria de (Universidade de Brasília) ; Arce González, Consuelo (Universidad del Tolima (Colòmbia)) ; Cella, Gabriela (Universidad ORT (Uruguai)) ; Contreras Chacón, Azael Eduardo (Universidad de Los Andes (Bogotà, Colòmbia)) ; Fernandes Costa, Ana Sheila (Universidade de Brasília) ; Gairín Sallán, Joaquín (RedAGE) ; González Rubio, Janeth (Universidad del Tolima (Colòmbia)) ; Gurrola, Lorena (Instituto de Investigación, Innovación y Estudios de Posgrado para la Educación del Estado de Nuevo León-IIIEPE (Mèxic)) ; Jacobina Aires, Carmenisia (Universidade de Brasília) ; Leiva-Guerrero, María Verónica (Pontificia Universidad Católica de Valparaíso) ; Lima Cavalcante, Karyne Kelly de (Universidade de Brasília) ; Martínez-Cerda, Magaly Guadalupe (Instituto de Investigación, Innovación y Estudios de Posgrado para la Educación del Estado de Nuevo León-IIIEPE (Mèxic)) ; Medrano Rodríguez, Hernán (Instituto de Investigación, Innovación y Estudios de Posgrado para la Educación del Estado de Nuevo León-IIIEPE (Mèxic)) ; Molina Yuncosa, Nuby Lisbeth (Universidad de Los Andes (Bogotà, Colòmbia)) ; Padrón Maurino, Yesika Vanesa (Universidad ORT (Uruguai)) ; Sánchez Sánchez, Lorenza (Instituto de Investigación, Innovación y Estudios de Posgrado para la Educación del Estado de Nuevo León-IIIEPE (Mèxic)) ; Villarroel Montaner, Daniel (Fundación Educacional Montaner (Xile))
Esta publicación busca trasladar a la sociedad y a los responsables de los sistemas y centros educativos aportaciones de interés que puedan ayudar a mejorar la gestión educativa que realizan. Asimismo, la difusión trata de aumentar el volumen del debate público sobre la temática, que puede animar a nuevas iniciativas e integrar a personas e instituciones en nuevas propuestas.
Bellaterra : EDO-SERVEIS - Universitat Autònoma de Barcelona, 2024 (Serie Testimonios ; 1)

Conté: 1. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes en pandemia desde la voz de las directoras en el Distrito Federal, Brasil / Ana Maria de Albuquerque Moreira, Ana Sheila Fernandes Costa, Carmenísia Jacobina Aires, Karyne Kelly de Lima Cavalcant. -- 2. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes en pandemia desde la voz de los directores educativos en Chile / María Verónica Leiva-Guerrero, Daniel Villarroel Montaner. -- 3. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes en pandemia desde la voz de los directores en Tolima-Colombia / Janeth González Rubio, Consuelo Arce González. -- 4. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes en pandemia desde la voz de los directivos en México / Hernán Medrano Rodríguez, Lorena Gurrola Pérez, Lorenza Sánchez Sánchez, Magaly Guadalupe Martínez Cerda. -- 5. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes en pandemia desde la voz de los directores educativos en Uruguay / Andrea Tejera Techera, Mariela Questa-Torterolo, Yessica Padrón, Gabriela Cella . -- 6. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes en pandemia desde la voz de los directores educativos en Venezuela / Azael E. Contreras Ch., Nuby L. Molina Y. -- 7. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes sobre los desafíos de gestionar los emergentes y proyectar futuros / Andrea Tejera Techera, Mariela Questa-Torterolo  

17.
352 p, 5.3 MB Enquesta a la joventut de Catalunya 2022 : Volum 1. Trajectòries i transicions / Verd Pericàs, Joan Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Barranco Font, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Barrientos Sánchez, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Escapa, Sandra (Universitat de Barcelona) ; González Heras, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Moreno Colom, Sara 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Peligro Moreno, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona.) ; Rodríguez, Joan, (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Serracant Melendres, Pau (Àrea de Recerca de l'Observatori Català de la Joventut.) ; Valls Fonayet, Francesc (Universitat Rovira i Virgili) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)
Aquesta publicació en tres volums presenta els resultats generals de l'Enquesta a la joventut de Catalunya 2022 (EJC22). Es tracta d'una estadística oficial de la Generalitat de Catalunya, de realització quinquennal, orientada a conèixer la situació i les necessitats de les persones joves de 15 a 34 anys residents a Catalunya. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya Departament de Drets Socials, 2023 (Col·lecció Estudis, 42)  
18.
341 p, 3.7 MB Comunidades de Práctica en la Administración pública Transferencia de los aprendizajes adquiridos / Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona)
Madrid: McGrawHill, 2018  
19.
Las notificaciones electrónicas obligatorias en materia tributaria : balance de una década de aplicación / Martínez-Carrasco Pignatelli, José Miguel (Universitat Autònoma de Barcelona.)
La publicación el 16 de noviembre de 2010 del Real Decreto 1363/2010 culmina la implantación del sistema de notificaciones electrónicas obligatorias en el ámbito de la Administración Pública tributaria española, jalonado con la aparición paulatina de una normativa diversa y profusa reguladora de la relaciones telemáticas de los administrados con las Administraciones Públicas. [...]
The electronic notification tax system has been introduced in Spanish tributary law by RD 1363/2010 and by RD 1/2010 (art. 115 RGGI). The reasons are efficiency, agility and ecology. However, this system infringes elementals rights of citizens and, specially, of companies. [...]

Thomson Reuters - Aranzadi, 2020
Las notificaciones electrónicas obligatorias en materia tributaria: balance de una década de aplicación, 2020  
20.
14 p, 183.1 KB The value of building strong European research communities : Lessons from ECIU SMART-ER / Miñarro Vivas, Begoña (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Petit Boix, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gabarrell Durany, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
Solving current global challenges such as climate change or social inequalities demands the involvement of all actors in our societies. An education, research and innovation system which values and integrates the knowledge and views from science and society is thus essential. [...]
Kaunas : University of Technology, 2024 - 10.5755/e01.9786090218556  

Books : 3,226 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.