Llibres i col·leccions

Llibres i col·leccions 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
1 p, 144.3 KB PDI. La Universitat en línea : una oportunitat per innovar Personal Docent i Investigador / Universitat Autònoma de Barcelona
2021  
2.
3 p, 226.7 KB La innovació social : l'acció ciutadana en la transformació dels barris / Blanco, Ismael (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Barcelona : Ajuntament de Barcelona: Consell Assessor del Pla de Barris, 2017
Transformar la Ciutat amb la Ciutadania. Criteris i reflexions per al Pla de Barris de Barcelona, 2017, p. 69-73  
3.
13 p, 91.8 KB Innovación docente en los estudios de comunicación en España / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona)
Madrid ATIC (Asociación Española de Universidades con Titulaciones de Información y Comunicación) 2016
Jornadas de Formación y Empleo en Comunicación, 2016, p. 97-108  
4.
9 p, 83.8 KB Reglament Centre d'Innovació, Recerca i Transferència en Tecnologies dels Aliments (CIRTTA) / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Innovació, Recerca i Transferència en Tecnologies dels Aliments
2015  
5.
52 p, 2.3 MB Manuel d'utilisateur d'edTOOL / Gabarrell Durany, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Llorach-Massana, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Rieradevall, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Farreny Gaya, Ramon (Inèdit Innovació S.L.) ; García Lozano, Raúl (Inèdit Innovació S.L.) ; Martínez Gasol, Carles (Inèdit Innovació S.L.) ; Cormenzana, Markel (Inèdit Innovació S.L.) ; Inèdit Innovació S.L
L'edTOOL est un outil Internet d'aide au processus d'écoconception des produits et des services développé dans le cadre du Project ECO-SCP-MED (Intégration des Expériences et des Recommandations ands l'Eco-innovation pour la Production et la Consommation Durables dans la Zone Méditerranéenne). [...]
2014  
6.
54 p, 8.0 MB User guide for edTOOL / Gabarrell Durany, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Llorach-Massana, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Rieradevall, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Farreny Gaya, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; García Lozano, Raúl (Inèdit Innovació S.L.) ; Martínez Gasol, Carles (Inèdit Innovació S.L.) ; Cormenzana, Markel (Inèdit Innovació S.L.) ; Inèdit Innovació S.L ; Universitat Autònoma de Barcelona. Sostenibilitat i prevenció ambiental (Grup de recerca)
edTOOL is a web-based tool assisting the ecodesign process of products and services, developed within the ECO-SCP-MED Project (Integrating Experiences and Recommendations in Eco-innovation for Sustainable Production and Consumption in the Mediterranean Area). [...]
Bellaterra 2014  
7.
10 p, 68.5 KB El foment de la creativitat i de l'esperit emprenedor en el context dels ECTS / Urbano, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Uroz, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
L'objectiu principal d'aquest projecte és fomentar la creativitat i l'esperit emprenedor entre els estudiants de primer curs de la diplomatura de Turisme de la UAB en el context dels ECTS (crèdits europeus). [...]
El objetivo principal de este proyecto es fomentar la creatividad y el espíritu emprendedor entre los estudiantes de primer curso de la diplomatura de Turismo de la UAB en el contexto de los ECTS (créditos europeos). [...]
The main goal of this project was to foster creativity and the entrepreneurial spirit among students in their first year of the Diploma in Tourism at the UAB within the context of the ECTS (European credits). [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 23-32
3 documents
8.
12 p, 1.4 MB Disseny i aplicació d'una plataforma digital per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat / Pallarès Parejo, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Sahagún Padilla, Miguel A. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Díez Piñol, Miriam (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Baguè Webermann, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Martínez González, Maite (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Jofré Sarmiento, Miguel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Bria Ramírez, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
La finalitat del projecte ha estat la creació d'una plataforma multimèdia, que mitjançant l'estratègia didàctica del cas permetés optimitzar el seguiment dels aprenentatges de l'alumnat, millorar els materials de docència i promoure l'autoresponsabilitat i l'autoaprenentatge. [...]
La finalidad del proyecto ha sido la creación de una plataforma multimedia, que mediante la estrategia didáctica del caso permitiera optimizar el seguimiento de los aprendizajes del alumnado, mejorar los materiales de docencia y promover la auto-responsabilidad y el autoaprendizaje. [...]
The purpose of the project was to create a multimedia platform, which by means of the strategy teaching of the case would enable monitoring of students' learning to be optimised, teaching materials to be improved and which would self-promote independent responsibility and independent learning. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 235-246
4 documents
9.
10 p, 1.4 MB Desenvolupament i avaluació de competències de l'estudiant mitjançant l'ús de carpetes virtuals d'aprenentatge (CAVI) / Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jimenez Pelay, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Segura Aliaga, Didac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquest treball es presenta la implementació d'una innovació docent portada a terme a la UAB per un grup de cinc professors de cinc titulacions diferents. L'experiència consisteix en la implementació de carpetes d'aprenentatge virtuals (CAVI) per tal de millorar l'ensenyament, l'aprenentatge i l'avaluació de competències generals i especifiques en el context de l'espai europeu d'educació superior, tot incorporant metodologies innovadores de suport no presencial basades en les tecnologies de la informació i la comunicació. [...]
En este trabajo se presenta la implementación de una innovación docente llevada a cabo en la UAB por un grupo de cinco profesores de cinco titulaciones diferentes. La experiencia consiste en la implementación de carpetas de aprendizaje virtuales (CAVI) con el fin de mejorar la enseñanza, el aprendizaje y la evaluación de competencias generales y específicas en el contexto del espacio europeo de educación superior, incorporando metodologías innovadoras de apoyo no presencial basadas en las tecnologías de la información y la comunicación. [...]
This work presents the implementation of a teaching innovation undertaken at the UAB by a group of five teachers from five different courses. The experience consists of the implementation of Virtual Learning Files (VLFs) in order to improve the teaching, learning and assessment of general and specific skills in the context of the European Space for Higher Education, while including innovative non-classroom support methodologies based on Information and Communication Technologies. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 203-212
3 documents
10.
14 p, 1.5 MB Competències i habilitats transversals entre geologia i arqueologia prehistòrica / Estrada i Aliberas, Ma. Rita (María Rita) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Molist, Miquel, 1956- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Vicens, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Maestro i Maideu, Eudald (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Oms, O. (Oriol) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Alvarez, Aureli (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Obrador i Tudurí, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Clop i Garcia, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Borrell Tena, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Anfruns, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Guerrero Vila, Emma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Arribas Mocoroa, Mª Eugenia (Universidad Complutense de Madrid. Facultad de Petrología) ; Serrat, David 1949- (Universitat de Barcelona. Departament d'Estratigrafia, Paleontologia i Geociències Marines) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquest treball es desenvolupa una proposta concreta per abordar alguns dels objectius pedagògics, com ara la transversalitat, el treball en equip o la necessitat d'incrementar els coneixements pràctics. [...]
En este trabajo se desarrolla una propuesta concreta para abordar algunos de los objetivos pedagógicos, como la transversalidad, el trabajo en equipo o la necesidad de incrementar los conocimientos prácticos. [...]
This study develops a specific proposal for addressing some of the educational goals of the EHEA such as transversality, teamwork and the need to increase practical knowledge. The perspective from which the study was conducted was interdisciplinary cooperation among university professors who work in two quite different fields of science: geology and prehistoric archaeology. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 33-46
4 documents

Llibres i col·leccions : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.