Llibres i col·leccions

Llibres i col·leccions 17 registres trobats  anterior11 - 17  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
110 p, 533.8 KB Catalan universities as a factor of equity and professional mobility : an analysis of the relationship between family status, academic background and professional employment in 2008 of graduates who completed their studies at catalan universities in 2004 / Planas, Jordi, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Fachelli, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
Barcelona : Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, 2010  
12.
8 p, 69.0 KB Acció directa per millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de primer. Curs de gramàtica descriptiva de l'anglès / Curell, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Cuartero Torres, Néstor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest projecte té com a objectiu principal millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de dues assignatures troncals de primer curs de la titulació de Filologia Anglesa, Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva I i Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva II. [...]
Este proyecto tiene como objetivo principal mejorar las condiciones de aprendizaje de los estudiantes de dos asignaturas troncales de primer curso de la titulación de Filología Inglesa: Lengua Inglesa: Gramática Descriptiva I y Lengua Inglesa: Gramática Descriptiva II. [...]
The primary goal of this project is to improve the learning conditions of students in two core courses in the first year of the degree programme in English Language and Literature, English Language: Descriptive Grammar I and II. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 197-204
4 documents
13.
14 p, 84.4 KB La transició secundària-universitat : l'acollida als estudiants de primer curs / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Feixas, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Guillamón Ramos, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Quinquer, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest estudi analitza els processos de transició de l'educació secundària a la universitat i, en concret, la incorporació i l'acollida dels estudiants de primer curs. L'estudi de camp realitzat a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) recull principalment les opinions de responsables institucionals, estudiants de primer curs, estudiants de secundària i organitzacions d'estudiants. [...]
Este estudio analiza los procesos de transición de la educación secundaria a la universidad y, en concreto, la incorporación y la acogida de los estudiantes de primer curso. El estudio de campo realizado en la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) recoge principalmente las opiniones de responsables institucionales, estudiantes de primer curso, estudiantes de secundaria y organizaciones de estudiantes. [...]
This study analyses the processes of transition from secondary education to the university, and specifically the induction and orientation of students in their first year of university. The field study performed at the Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) primarily compiles the opinions of institutional leaders, students in their first year, students in secondary education and student organisations. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 123-136
3 documents
14.
134 p, 511.3 KB Normativa acadèmica de la Universitat Autònoma de Barcelona aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, de 29 d'octubre / Universitat Autònoma de Barcelona. Consell de Govern ; Universitat Autònoma de Barcelona. Consell Social
2010  
15.
122 p, 561.3 KB Normativa acadèmica de la Universitat Autònoma de Barcelona aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, de 29 d'octubre, modificat pel Reial Decret 861/2010, de 2 de juliol / Universitat Autònoma de Barcelona. Consell de Govern ; Universitat Autònoma de Barcelona. Consell Social
(Text refós aprovat per l'Acord de Consell de Govern de 2 de març 2011 i modificat per l'Acord de Consell Social de 20 de juny del 2011, per l'Acord de Consell de Govern de 13 de juliol de 2011 i per l'Acord de Consell de Govern de 14 de març de 2012).
2011  
16.
28 p, 346.7 KB Avaluació institucional de l'European University Association / Catalunya. Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació ; European University Association (EUA) ; Conferència de Rectors Europeus (CRE) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Planificació i de Qualitat (OPQ) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Gestió de la Informació i de la Documentació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Observatori de Graduats ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Garantia de Qualitat (UGQ)
El Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació (DURSI) està impulsant l'avaluació institucional de les universitats catalanes amb la metodologia europea de l'European University Association (EUA), hereva de l'antiga Conferència de Rectors Europeus (CRE). [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005  
17.
37 p, 214.8 KB Avaluació del procés d'incorporació dels estudiants a la Universitat Autònoma de Barcelona. Informe d'autoavaluació - Any 1999 / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea d'Alumnes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea d'Afers institucionals ; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat de Qualitat Universitària ; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicegerència d'Afers Acadèmics ; Universitat de Barcelona. Secretaria General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Programació i de Qualitat de la Docència (OPQD) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Relacions Internacionals
Abans de començar l'anàlisi del procés d'incorporació a la Universitat Autònoma de Barcelona es volen destacar alguns punts que s'han de tenir presents en tot aquest document i que conformen els grans eixos de l'accés en aquests darrers anys i molt particularment en el moment present.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 1999  

Llibres i col·leccions : 17 registres trobats   anterior11 - 17  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.