Llibres i col·leccions

Llibres i col·leccions 26 registres trobats  anterior11 - 20següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.03 segons. 
11.
3 p, 43.8 KB Prospectiva en comunicació (grans tendències) : introducció / Corbella, Joan M. (Universitat Pompeu Fabra. Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual (UNICA))
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 275  
12.
22 p, 1.2 MB La llengua / López López, Bernat (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació)
En aquest capítol s'analitzen les dades d'oferta i consum de mitjans en català durant el bienni 20072008, que confi rmen les tendències de la dècada. Així, el català predomina amb força a l'àmbit local i comarcal i té una presència consolidada tant a la ràdio generalista com a Internet. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 251-272  
13.
18 p, 1.5 MB Les polítiques de comunicació / Blasco Gil, José Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Alonso, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Les polítiques de comunicació a Catalunya han estat marcades, el bienni 2007-2008, per l'aprovació de la Llei de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, pel primer concurs convocat pel CAC per a l'adjudicació de freqüències d'FM i pel procés d'implantació de la TDT. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 233-250  
14.
23 p, 1.3 MB La comunicació local / Guimerà Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Domingo, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rabadán Perea, José Vicente (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alborch, Federica (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest capítol s'ocupa de les polítiques i l'estructura de la comunicació local a Catalunya, i subratlla aspectes com l'estancament de la premsa, la vitalitat d'Internet, la possible aparició de ràdios de proximitat privades arran de les concessions d'FM realitzades pel CAC el 2008 i la complexa transició digital que viu la televisió. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 209-231  
15.
15 p, 2.1 MB Les telecomunicacions / Fernández Alonso, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest capítol s'ocupa de descriure l'estat de les infraestructures de telecomunicacions existents a Catalunya per a la difusió de continguts destinats a la comunicació mediàtica: es tracta, essencialment, de les xarxes per a la difusió del senyal de televisió digital terrestre, Internet de banda ampla i telefonia mòbil. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 193-207  
16.
20 p, 1.6 MB Internet / Díez, Mercè (Díez Jiménez) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Domingo, David (Universitat Rovira i Virgili. Unitat de Comunicació Audiovisual, Publicitat i Periodisme)
Aquest capítol repassa les principals dades i novetats d'Internet a Catalunya durant el bienni 2007-2008. El marc regulador estatal, amb l'aprovació de la Llei de mesures d'impuls de la societat de la informació, n'és un dels trets més remarcables, juntament amb l'evolució i la consolidació dels mitjans de comunicació catalans a Internet i l'anomenat web social. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 173-192  
17.
21 p, 1.4 MB Indústries culturals d'edició discontínua : editorial, fonogràfica, videogràfica i multimèdia / Cubeles, Xavier (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
Durant el trienni 2005-2007, les transformacions profundes en els models de negoci i les cadenes de valor de les indústries culturals d'edició discontínua segueixen plantejant grans reptes en la producció i la comercialització de les obres culturals. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 151-171  
18.
23 p, 1.3 MB Grups de comunicació / Almiron, Núria (Universitat Pompeu Fabra. Facultat de Comunicació)
Aquest capítol aborda l'estudi dels grups de comunicació més importants de l'espai comunicatiu català, i en subratlla la informació econòmico-financera, l'estructura de la propietat, el grau de diversificació i internacionalització i les principals estratègies que segueixen. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 127-149  
19.
14 p, 1.2 MB El sector cinematogràfic / Riambau, Esteve, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Aquest capítol analitza l'evolució del cinema el bienni 2007-2008, en què contrasta un augment en la producció de films amb la tendència a la baixa en l'assistència d'espectadors a les sales a Catalunya. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 113-126  
20.
24 p, 1.2 MB La publicitat / Bergés Saura, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Sabater, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Aquest capítol analitza el mercat de la publicitat a Catalunya, el segon de l'Estat per volum d'inversió i dimensió de la indústria publicitària. En un moment marcat per la crisi econòmica que afecta de ple les inversions publicitàries, el text ofereix algunes claus per valorar l'impacte que pot tenir sobre la viabilitat dels mitjans de comunicació catalans. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 89-112  

Llibres i col·leccions : 26 registres trobats   anterior11 - 20següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.