Llibres i col·leccions

Llibres i col·leccions 197 registres trobats  inicianterior135 - 144següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
135.
20 p, 122.9 KB Les polítiques de comunicació / Blasco Gil, José Joaquín (Institut de la Comunicació. Observatori Polítiques de Comunicació)
Durant el bienni 2009-2010 s'han produït canvis rellevants en el camp de les polítiques públiques de comunicació amb incidència a Catalunya. L'aprovació de la llei audiovisual espanyola -que preveu la creació d'una autoritat audiovisual independent- i de la llei catalana del cinema són dues de les principals fi tes. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 235-254  
136.
24 p, 141.7 KB La comunicació local / Domingo, David (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Guimerà Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Llamero, Lluïsa (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Montagut Calvo, Marta (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Rabadán Perea, José Vicente (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Observatori de la Comunicació Local
En el context de crisi econòmica, els grups multimèdia de proximitat han pogut mantenir en bona mesura el seu teixit empresarial, però s'ha alentit el desplegament de les noves concessions d'FM i la implantació de la TDT s'ha completat amb molts problemes i menys operadors dels previstos inicialment. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 211-234  
137.
14 p, 432.6 KB Les telecomunicacions / Fernández Alonso, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest capítol s'ocupa de l'estat de les infraestructures que permeten la prestació de serveis de telefonia, internet de banda ampla i ràdio i televisió hertzianes. També aborda el grau de penetració d'aquests serveis a Catalunya i apunta quines són les principals empreses que els ofereixen. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 197-210  
138.
19 p, 113.0 KB Internet / Domingo, David (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació)
El bienni 2009-2010 ha estat de consolidació d'internet com a eina de comunicació quotidiana. L'eclosió de les xarxes socials ha fomentat l'ús diari i l'audiència de les webs informatives s'ha arribat a doblar en molts casos. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 177-195  
139.
20 p, 125.4 KB Indústries culturals d'edició discontinua : editorial, fonográfica, videogràfica i multimèdia / Cubeles, Xavier (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació) ; Corbella, Joan M. (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
Durant el bienni objecte d'aquest estudi ha seguit avançant la redefinició dels models de negoci i de les cadenes de valor de les indústries culturals d'edició discontínua. Com a conseqüència d'això, la producció i la comercialització de les obres culturals d'aquestes activitats tendeixen a canalitzarse progressivament per internet. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 157-176  
140.
20 p, 132.1 KB Grups de comunicació / Almiron, Núria (Universitat Pompeu Fabra. Facultat de Comunicació)
Aquest capítol fa un recorregut per l'estat del cinema a Catalunya durant el bienni 2009-2010. Si bé durant 2009 s'han mantingut, respecte a anys anteriors, les xifres relatives als àmbits de la producció, la distribució i l'exhibició cinematogràfi ques, el 2010 ha estat un període marcat per la crisi econòmica en què està sumit el país i, en el cas concret del sector cinematogràfi c, per la creixent competència que en aquest àmbit suposa el consum domèstic de productes audiovisuals a través de les cada vegada més diverses fi nestres i eines de descàrrega i de reproducció. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 137-156  
141.
17 p, 121.3 KB El sector cinematogràfic / Cerdán, Josetxo (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Quílez Esteve, Laia (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació)
Aquest capítol fa un recorregut per l'estat del cinema a Catalunya durant el bienni 2009-2010. Si bé durant 2009 s'han mantingut, respecte a anys anteriors, les xifres relatives als àmbits de la producció, la distribució i l'exhibició cinematogràfi ques, el 2010 ha estat un període marcat per la crisi econòmica en què està sumit el país i, en el cas concret del sector cinematogràfi c, per la creixent competència que en aquest àmbit suposa el consum domèstic de productes audiovisuals a través de les cada vegada més diverses fi nestres i eines de descàrrega i de reproducció. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 119-135  
142.
20 p, 148.8 KB La publicitat / Bergés Saura, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Prat Sabater, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
La crisi econòmica encetada el 2007 ha provocat una forta contracció de la demanda publicitària, que se suma als canvis en les estratègies dels anunciants i a la reestructuració de la indústria de la comunicació per dibuixar una situació que es pot descriure com de crisi en el sistema publicitari, tant per les difi cultats més conjunturals que s'afronten com pels canvis estructurals que s'estan produint. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 99-118  
143.
17 p, 140.7 KB La televisió / Guimerà Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Alonso, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest capítol descriu i analitza en detall la transformació del mapa de la televisió hertziana a Catalunya en el context de l'apagada analògica, sense oblidar l'evolució experimentada durant el bienni per les plataformes de satèl·lit, cable, IPTV i televisió mòbil. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 81-97  
144.
21 p, 124.7 KB La ràdio / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El sector de la ràdio a Catalunya durant el bienni 2009-2010 ha estat sota la llarga ombra de la crisi econòmica. El descens dels ingressos publicitaris ha repercutit en un descens de la facturació i de l'ocupació, però ha estat insufi cient per endegar una reestructuració del mercat radiofònic català i, en canvi, ha provocat freqüents confl ictes entre operadors privats i reguladors. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 59-79  

Llibres i col·leccions : 197 registres trobats   inicianterior135 - 144següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.