Llibres i col·leccions


No s'ha trobat cap coincidència exacta per Aldea Global, Documents 2, però canviant-lo per Aldea Global Documents 2...
Llibres i col·leccions 23 registres trobats  inicianterior14 - 23  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
14.
30 p, 2.0 MB Indústries culturals d'edició discontínua : editorial, fonogràfica, videogràfica i multimèdia / Jones, Daniel E. (Universitat Ramon Llull. Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna)
A principi del segle XXI, al Principat, les indústries culturals d'edició discontínua -editorial, fonogràfica, videogràfica i multimèdia- presenten un grau de desenvolupament i d'implantació empresarial i social força desigual. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 143-172  
15.
24 p, 1.7 MB Grups de Comunicació / Mateo, Rosario de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Bergés Saura, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Sabater, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
La diversificació multimèdia i, en menor mesura, els processos de concentració horitzontal o de desinversió han estat els moviments més rellevants dels grups de comunicació que operen a Catalunya els primers anys dos mil. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 119-142  
16.
16 p, 1.0 MB El sector cinematogràfic / Riambau, Esteve, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
A principi de segle la forta penetració de pel·lícules i distribuïdores d'origen nord-americà deixa molt poc espai al mercat per al cinema català. Tot i les polítiques de foment i l'augment de produccions de factura catalana i espanyola, durant els anys 2003 i 2004 el públic d'aquests films ha baixat. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 103-117  
17.
20 p, 1.5 MB La publicitat / Bergés Saura, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Sabater, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Catalunya es manté, el bienni 2003-2004, com un dels mercats publicitaris més importants de l'Estat. Aquest capítol analitza el sector de la publicitat al Principat, en què la premsa diària rep el major volum de la inversió, que en televisió concentra TV3, i en ràdio, les grans cadenes estatals. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 83-102  
18.
16 p, 1.1 MB La televisió / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Delgado, Matilde (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; García-Muñoz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Larrègola Bonastre, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Aquest capítol se centra en l'evolució del sistema televisiu del Principat el bienni 2003-2004, un període amb pocs canvis en la televisió hertziana convencional. En situació semblant es troba el desplegament de la TDT i el cable, amb una penetració encara simbòlica. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 67-82  
19.
16 p, 1.1 MB La ràdio / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El bienni 2003-2004 presenta una sèrie de transformacions en el sistema radiofònic català amb conseqüències difícils de preveure. D'una banda, els emissors han augmentat, fins a unes 800 freqüències el 2005, però en un context d'estancament de l'audiència i de la inversió publicitària. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 51-66  
20.
22 p, 1.5 MB La premsa / Gomez-Mompart, Josep-Lluis (Universitat de València. Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació) ; Vidal Castell, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
El bienni 2002-2003 la recuperació publicitària ha contribuït al creixement econòmic de les empreses de premsa a Catalunya, però no ha pogut pal·liar la crisi de la difusió que afecta tant diaris com revistes. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 29-49  
21.
14 p, 870.4 KB Introducció / Corominas, Maria, 1961- ; Moragas Spà, Miquel de, 1943- ; Guimerà Orts, Josep Àngel
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 13-25  
22.
4 p, 204.4 KB Presentació / Corominas, Maria, 1961- ed. ; Moragas Spà, Miquel de, 1943- ed. ; Guimerà Orts, Josep Àngel, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 9-12  
23.
358 p, 23.3 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2003‒2004 / Corominas, Maria, 1961- ed. ; Moragas Spà, Miquel de, 1943- ed. ; Guimerà Orts, Josep Àngel, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)  

Llibres i col·leccions : 23 registres trobats   inicianterior14 - 23  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.