Llibres i col·leccions

Llibres i col·leccions 40 registres trobats  inicianterior28 - 37següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
28.
29 p, 574.8 KB Sistemas de formación profesional y reconocimiento de cualificaciones y competencias profesionales / Planas, Jordi, 1950-
Madrid Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo 2003 (Estudios (Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo) ; 1)
La interrelación entre los tres subsistemas de Formación Profesional en España, 2003, p. 29-57  
29.
29 p, 131.5 KB El fenomen de la transició laboral / Sala, Guillem ; Planas, Jordi, 1950- ; Masjuan, Josep M. ; Enciso Rodríguez, Pere
La transició de l'escola al treball o transició laboral dels joves constitueix un dels fenòmens més determinants en la construcció de la vida adulta de les persones. El seu estudi, per tant, s'inscriu en l'interès per part dels científics socials per descriure i interpretar el procés a través del qual els joves deixen de ser joves. [...]
Barcelona Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya 2007
Educació superior i treball a Catalunya : anàlisi dels factors d'inserció laboral, 2007, p. 9-39  
30.
94 p, 711.3 KB Itineraris de formació i inserció laboral dels joves a Catalunya / Merino Pareja, Rafael ; García Gracia, Maribel ; Fundació Jaume Bofill
La participació dels joves en l'educació secundària postobligatòria a Catalunya és substancialment inferior a la d'altres països del nostre entorn. Aquest és un problema clau per al futur del nostre país, tant per les repercussions que té sobre el mercat laboral l'oferta de joves poc qualificats, com per les dificultats que tenen aquests joves per construir els seus itineraris formatius i, en conseqüència, per la seva inserció social i laboral futura. [...]
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2007 (Informes breus ; 4)  
31.
14 p, 89.5 KB Reglament de règim intern de l'Escola de Doctorat de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Doctorat i de Formació Continuada
2013  
32.
256 p, 1.6 MB La Interrelación de los tres subsistemas de formación profesional en España / Casal, Joaquim (Casal Bataller) (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Colomé, Francesc ; Comas, Mercè ; Planas, Jordi, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Fons Social Europeu
Madrid : Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo, 2003 (Estudios (Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo) ; 1)  
33.
227 p, 3.1 MB Consolidación y desarrollo de la formación continua en España : retos para la formación continua y sus instituciones en un futuro próximo / Planas, Jordi, 1950- ; Rifà, Judit ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball
[Madrid] : Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo, 2003 (Documentos e informes (Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo) ; 1)  
34.
65 p, 661.0 KB CLIL FAQs. : Orientacions per introduir l'anglès en la docència universitària / Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Valdés Sánchez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Recull d'orientacions per al professorat universitari que ha d'introduir una llengua estrangera a la seva assignatura. Aquestes orientacions parteixen de l'experiència i de la reflexió del grup de docents implicats en el projecte MQD 2010: 'Desenvolupament de material didàctic en anglès per a la integració de les competències lingüístiques i científiques en assignatures dels graus d'Educació Infantil i Primària'.
2015  
35.
267 p, 5.3 MB Avaluació de la transferència de la formació a l'administració pública de Catalunya / Pineda i Herrero, Pilar, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Moreno Andrés, Maria Victoria ; Escola d'Administració Pública de Catalunya
Barcelona : Generalitat de Catalunya, Escola d'Administració Pública de Catalunya, 2011 (Estudis de recerca digitals ; 2)
3 documents
36.
12 p, 1.4 MB L'assignatura Cos Humà i Salut en la formació de mestres / Carrió, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Barquinero, Joan Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El motiu pel qual s'ha escollit fer aquest projecte d'innovació docent en la formació dels futurs professionals de l'educació és que són els que treballaran per atendre a les noves realitats en el sector de la població infantil sobre, el qual actuen uns factors determinants de la salut (com els estils de vida i les influències socials), associats al fet que les edats del desenvolupament dels infants són un moment clau per a l'adquisició d'hàbits i actituds. [...]
El motivo por el que se ha decidido desarrollar este proyecto de innovación docenteen el ámbito de la formación del futuro profesional de la educación es que los maestros son los que trabajarán para atender las nuevas realidades en relación con la población infantil, sobre la que actúan una serie de factores determinantes de la salud, como son los estilos de vida y las influencias sociales. [...]
The reason why we decided to conduct this project on teaching innovation in thetraining of future education professionals is because they are the ones who have to tend to the new realities among our children, over which factors that determine health play a role, such as lifestyles and social influences associated with the fact that the childhood development years are a key point for the acquisition of habits and attitudes. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 113-124
4 documents
37.
93 p, 3.4 MB L'estudiantat des d'una perspectiva integral. Una proposta de formació per a desenvolupar un projecte de tutories entre iguals a la Universitat / Chancel Valente, Gabriel (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic) ; Jordana Santiago, Mirentxu (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Els canvis que implica l'adaptació a l'Espai Europeu d'Educació Superior ens ofereixen la possibilitat d'enriquir la nostra tasca i de reflexionar al voltant de les demandes dels i les estudiants que han gaudit i gaudeixen, durant aquests anys, dels diferents serveis d'assessorament psicopedagògic que ofereix la UAP. [...]
Bellaterra Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2011 (Reculls)  

Llibres i col·leccions : 40 registres trobats   inicianterior28 - 37següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.