Llibres i col·leccions

Llibres i col·leccions 852 registres trobats  inicianterior736 - 745següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
736.
10 p, 68.5 KB El foment de la creativitat i de l'esperit emprenedor en el context dels ECTS / Urbano, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Uroz, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
L'objectiu principal d'aquest projecte és fomentar la creativitat i l'esperit emprenedor entre els estudiants de primer curs de la diplomatura de Turisme de la UAB en el context dels ECTS (crèdits europeus). [...]
El objetivo principal de este proyecto es fomentar la creatividad y el espíritu emprendedor entre los estudiantes de primer curso de la diplomatura de Turismo de la UAB en el contexto de los ECTS (créditos europeos). [...]
The main goal of this project was to foster creativity and the entrepreneurial spirit among students in their first year of the Diploma in Tourism at the UAB within the context of the ECTS (European credits). [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 23-32
3 documents
737.
12 p, 1.4 MB Disseny i aplicació d'una plataforma digital per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat / Pallarès Parejo, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Sahagún Padilla, Miguel A. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Díez Piñol, Miriam (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Baguè Webermann, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Martínez González, Maite (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Jofré Sarmiento, Miguel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Bria Ramírez, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
La finalitat del projecte ha estat la creació d'una plataforma multimèdia, que mitjançant l'estratègia didàctica del cas permetés optimitzar el seguiment dels aprenentatges de l'alumnat, millorar els materials de docència i promoure l'autoresponsabilitat i l'autoaprenentatge. [...]
La finalidad del proyecto ha sido la creación de una plataforma multimedia, que mediante la estrategia didáctica del caso permitiera optimizar el seguimiento de los aprendizajes del alumnado, mejorar los materiales de docencia y promover la auto-responsabilidad y el autoaprendizaje. [...]
The purpose of the project was to create a multimedia platform, which by means of the strategy teaching of the case would enable monitoring of students' learning to be optimised, teaching materials to be improved and which would self-promote independent responsibility and independent learning. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 235-246
4 documents
738.
12 p, 1.4 MB Disseny del portafolis per a incrementar la motivació acadèmica i convergir amb l'EEES / Gomà-i-Freixanet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Puntí Vidal, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Grande Pérez, Inma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Albiol i Matamoros, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Wismeijer Philips, Andreas (Universiteit van Tilburg. Departement Psychologie en Gezondheid) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquesta experiència s'emmarca en una assignatura troncal de primer cicle de la llicenciatura de Psicologia, Psicologia de la Personalitat. El projecte, guiat per les directrius de l'espai europeu d'educació superior (EEES), consta del disseny i aplicació del portafolis de l'estudiant en el procés d'ensenyament-aprenentatge. [...]
Esta experiencia se enmarca en una asignatura troncal de primer ciclo de la licenciatura de Psicología, Psicología de la Personalidad. El proyecto, guiado por las directrices del espacio europeo de educación superior (EEES), consta del diseño y aplicación del portafolio del estudiante en el proceso de enseñanza-aprendizaje. [...]
This experience is part of Psychology of Personality, the core subject in the 1st cycle of the Psychology Degree Course. The project, based on European Higher Education Area (EHEA) guidelines, consists of the design and application of the student's portfolio in the teaching-learning process. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 223-234
3 documents
739.
10 p, 1.4 MB Disseny i aplicació d'una activitat per a integrar coneixement i autoavaluar competències metodològiques / Portell Vidal, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Boixadós Anglès, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Vives Brosa, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En el marc de l'adaptació de la matèria Mètodes, Dissenys i Tècniques d'Investigació Psicològics a l'espai europeu d'educació superior, es proposa una activitat per a fomentar la integració en el procés d'adquisició de competències metodològiques i l'autoavaluació. [...]
En el marco de la adaptación de la materia Métodos, Diseños y Técnicas de Investigación Psicológicos al espacio europeo de educación superior, se propone una actividad para fomentar la integración en el proceso de adquisición de competencias metodológicas y la autoevaluación. [...]
As part of the adaptation of the "Psychological research methods, design and techniques" subject to the European Higher Education Area, an activity to promote integra tion in the process of acquiring methodological skills and their self-assessment was proposed. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 213-222
3 documents
740.
10 p, 1.4 MB Desenvolupament i avaluació de competències de l'estudiant mitjançant l'ús de carpetes virtuals d'aprenentatge (CAVI) / Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jimenez Pelay, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Segura Aliaga, Didac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquest treball es presenta la implementació d'una innovació docent portada a terme a la UAB per un grup de cinc professors de cinc titulacions diferents. L'experiència consisteix en la implementació de carpetes d'aprenentatge virtuals (CAVI) per tal de millorar l'ensenyament, l'aprenentatge i l'avaluació de competències generals i especifiques en el context de l'espai europeu d'educació superior, tot incorporant metodologies innovadores de suport no presencial basades en les tecnologies de la informació i la comunicació. [...]
En este trabajo se presenta la implementación de una innovación docente llevada a cabo en la UAB por un grupo de cinco profesores de cinco titulaciones diferentes. La experiencia consiste en la implementación de carpetas de aprendizaje virtuales (CAVI) con el fin de mejorar la enseñanza, el aprendizaje y la evaluación de competencias generales y específicas en el contexto del espacio europeo de educación superior, incorporando metodologías innovadoras de apoyo no presencial basadas en las tecnologías de la información y la comunicación. [...]
This work presents the implementation of a teaching innovation undertaken at the UAB by a group of five teachers from five different courses. The experience consists of the implementation of Virtual Learning Files (VLFs) in order to improve the teaching, learning and assessment of general and specific skills in the context of the European Space for Higher Education, while including innovative non-classroom support methodologies based on Information and Communication Technologies. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 203-212
3 documents
741.
10 p, 1.4 MB Laboratori virtual de psicologia bàsica : l'experiència com a clau de l'aprenentatge / Maiche Marini, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Vilaró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Aparici Aznar, Melina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Munar, Enric (Universitat de les Illes Balears. Departament de Psicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El Laboratori Virtual de Psicologia Bàsica (LVPB) és una eina que acompanya l'estudiant en un recorregut a través d'experiments que s'han convertit en clàssics de la Psicologia Cognitiva. La plataforma reprodueix experiments provinents de l'estudi de l'atenció, l'emoció, el llenguatge, la memòria, la motivació, el pensament i la percepció. [...]
El Laboratorio Virtual de Psicología Básica (LVPB) es una herramienta que acom-paña al estudiante en un recorrido a través de experimentos que se han convertidoen clásicos de la Psicología Cognitiva. [...]
The Virtual Basic Psychology Laboratory (VBPL) is a tool that accompanies thestudent on a journey through experiments that have become classics in the Cognitive Psychology field. The platform reproduces experiments from the study ofemotion, language, memory, motivation, thought and perception. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 193-202
4 documents
742.
12 p, 1.4 MB La Salut el Segle XXI : una Responsabilitat per Compartir. Una experiència per crear cultura de treball interprofessional / Caminal, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Martínez Vidal, Àlvar (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Història de la Ciència) ; Aradilla, Amor (Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat") ; Cònsul Giribet, Maria (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Gutiérrez Rosado, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Huguet, Teresa (Consejo Superior de Investigaciones Científicas. Fundació Milà i Fontanals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
La Salut el Segle XXI: una Responsabilitat a Compartir és una assignatura d'universitat que pretén capacitar els estudiants de diferents titulacions a comprendre i construir els conceptes de salut i benestar des d'una perspectiva global i a donar respostes interdisciplinàries als problemes de salut més freqüents. [...]
La Salud el Siglo XXI: una Responsabilidad a Compartir es una asignatura de universidad que pretende capacitar a los estudiantes de diferentes titulaciones a comprender y construir los conceptos de salud y bienestar desde una perspectiva global y a dar respuestas interdisciplinarias a los problemas de salud más frecuentes. [...]
Health in the Twenty-First Century: a Shared Responsibility is a university course that aims to provide students studying various courses with the skills to understand and construct the concepts of health and welfare from an overall perspective and to provide interdisciplinary answers to the most frequent health problems. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 179-190
4 documents
743.
10 p, 1.4 MB Creació de vídeos de tècniques de bioquímica i de bases de dades de preguntes comentades / Sabrià i Pau, Josefa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Ortiz de Pablo, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Claro Izaguirre, Enrique (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Moreno, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Robles, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Lizcano de Vega, José Miguel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Picatoste, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Aguilera, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Saura Antolín, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Unzeta López, Mercedes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Castellano López, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El treball dut a terme s'emmarca en un objectiu general de producció de materials perquè s'utilitzin com a eines per afavorir l'autoaprenentatge en un entorn de docència semipresencial. S'han fet dos vídeos de dues tècniques experimentals fonamentals en bioquímica: la cromatografia i la fixació de radiolligands. [...]
El trabajo llevado a cabo se enmarca en un objetivo general de producción de materiales para que se utilicen como herramientas para favorecer el autoaprendizaje en un entorno de docencia semipresencial. [...]
The general objective of this project is the production of materials for use as toolsfor promoting independent learning in a semi-distance learning environment. Two videos were produced of two basic experimental techniques in Biochemistry: chromatography and radioligand binding. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 169-177
5 documents
744.
12 p, 1.5 MB Informatització i digitalització de casos de necròpsia reals com a base de l'autoaprenentatge en patologia veterinària / Marco Valle, Alberto (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Es descriu breument el procediment pel qual a partir dels casos de necròpsia remesos a un servei de diagnòstic públic de patologia veterinària es programa: 1. Un mòdul de pràctiques de necròpsia amb casos reals. [...]
Se describe brevemente el procedimiento por el cual a partir de los casos de necropsia remitidos a un servicio de diagnóstico público de patología veterinaria se programa: 1. Un módulo de prácticas de necropsia con casos reales. [...]
A brief description is given of the procedure by which the autopsy cases sent to a public veterinary pathology diagnostic service are used to programme: 1. A module of autopsy practical sessions carried out with real cases; 2. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 155-166
4 documents
745.
12 p, 1.5 MB Elaboració de recursos docents en línia per a l'ensenyament i l'aprenentatge de l'anatomia veterinària / López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; López Béjar, Manel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Mayor Aparicio, Pedro Ginés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Garcia-Ispierto, Irina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Els atles d'anatomia adaptats a l'entorn web són eines de consulta permanent i de suport a l'estudi que permeten fer front als problemes de l'ensenyament tradicional de l'anatomia veterinària. En la preparació es va crear un banc d'imatges digitals a partir de proseccions de qualitat. [...]
Los atlas de anatomía adaptados en el entorno web son herramientas de consulta permanente y de apoyo al estudio que permiten hacer frente a los problemas de la enseñanza tradicional de la anatomía veterinaria. [...]
Anatomy atlases adapted to the web environment are tools for permanent consultation and support for study which enable the problems of traditional teaching onthe Veterinary Anatomy course to be overcome. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 143-154
4 documents

Llibres i col·leccions : 852 registres trobats   inicianterior736 - 745següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.