Books and collections

Books and collections 316 records found  beginprevious64 - 73nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
64.
12 p, 1.1 MB Canvis en els hàbits de consum / Sabaté i Salazar, Joan (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna)
Els hàbits de consum de l'audiència s'estan transformant gràcies a la portabilitat de les tecnologies de la comunicació i a les xarxes socials, que donen una rellevància més gran al moment i el lloc d'accés, així com també al fet que creem i compartim continguts amb altres persones. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 219-229  
65.
9 p, 1.1 MB El videojoc / Contreras, Ruth S.. (Ruth Sofhía) (Universitat de Vic. Departament de Comunicació) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En el bienni 2015-2016, el sector del videojoc ha experimentat un creixement sostingut en la seva facturació global. S'està consolidant un teixit industrial a Catalunya, gràcies en bona part a l'aparició de nous estudis de producció de capital local. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 197-205  
66.
12 p, 997.2 KB La música / Gendrau, Lluís (Grup Enderrock)
La indústria musical catalana ha recuperat la capacitat d'inversió en el bienni 2015-2016. Tot i això, mentre el negoci de la música en directe ha anat en auge amb un increment del 29% de la facturació -fet al qual se suma un important creixement d'espectadors i concerts-, el sector discogràfic s'ha enfonsat en la crisi més profunda de la seva història, amb una caiguda del 25% en els darrers dos anys. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 185-196  
67.
12 p, 708.4 KB El llibre / Cubeles, Xavier (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
L'evolució del sector del llibre els anys 2015 i 2016 mostra certs indicis de recuperació de la crisi econòmica iniciada el 2008. En un context de canvi de les activitats culturals i de la comunicació, conseqüència de la revolució digital, també s'observen transformacions rellevants en certes esferes de la producció i la difusió de llibres, tot i que aquestes no han avançat (almenys fins ara) a la velocitat que es preveia inicialment.
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 173-184  
68.
16 p, 835.0 KB El cinema / Caballero Molina, Juan José (Universitat de Barcelona. Departament de Filologia Hispànica, Teoria de la Literatura i Comunicació) ; Jariod, Daniel (Universitat de Barcelona. Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya)
Immers en el marc d'un mercat globalitzat i digitalitzat de manera creixent, durant el bienni 2015- 2016 el sector cinematogràfic s'esforça a assolir una cobejada estabilitat. El creixement s'albira darrere les xifres positives que es registren en algunes variables: nombre d'espectadors, volum productiu, nombre d'empreses… Alguns dels fets més destacables del bienni han estat continuació del conflicte instal·lat entre el Govern de la Generalitat i l'executiu del Partit Popular a l'entorn de l'anomenada taxa de connectivitat, i la nova llei de finançament, que ha entrat en vigor el 2016. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 157-172  
69.
23 p, 1.6 MB La televisió / Besalú Casademont, Reinald, 1983- (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
Durant el bienni 2015-2016 la televisió va recuperar ingressos i va deixar enrere la crisi econòmica, però el sector va seguir concentrant-se i consolidant el predomini dels tres principals operadors espanyols privats de televisió en obert i de pagament, tot i l'entrada de nous grups llicenciataris de televisió digital terrestre. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 133-155  
70.
18 p, 1.2 MB La ràdio / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
L'anàlisi de la ràdio a Catalunya durant el bienni 2015-2016 mostra un panorama doble. D'una banda, i després d'anys de forta crisi, la situació econòmica del mitjà experimenta una millora: pugen lleugerament els ingressos publicitaris i l'ocupació del sector, tot i que ho fan partint d'una base molt baixa. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 115-132  
71.
27 p, 1.2 MB La premsa / Corbella, Joan M. (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
La indústria de la premsa a Catalunya va mantenir en el bienni 2015-2016 la dinàmica de recessió que arrossega des de l'any 2007. Tot i la superació de la fase més accentuada de la crisi econòmica global, els ingressos per publicitat no es van recuperar com en altres mitjans, cosa que, sumada a la constant pèrdua de circulació d'exemplars i d'audiència dels diaris i revistes en paper, dibuixava un panorama pessimista, com en la majoria dels països de l'entorn. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 87-113  
72.
16 p, 1.3 MB L'entorn tecnològic / Vidal Villoria, Miquel (Blackpool Digital)
Vivim en una societat digital. Encara no som plenament conscients de l'abast real de la revolució que van suposar diversos avenços tecnològics dels darrers anys del segle XX. En aquest capítol es contextualitza en detall l'entorn tecnològic que ha possibilitat molts dels canvis d'ús de la comunicació. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 69-84  
73.
17 p, 776.1 KB Economia i finançament de la comunicació / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
L'economia del sector de la comunicació a Catalunya i Espanya va mantenir durant el bienni 2015- 2016 la tendència moderadament positiva que ja s'entreveia al 2014, per bé que amb uns nivells d'ingressos per publicitat i aportacions dels usuaris molt lluny dels rècords assolits el 2007. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 51-67  

Books and collections : 316 records found   beginprevious64 - 73nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.