Libros y colecciones

Libros y colecciones Encontrados 30 registros  anterior11 - 20siguiente  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
11.
30 p, 426.5 KB Terrassa. L'ús de tres variables estratègiques : proximitat, zonificació i planificació / Tarabini-Castellani, Aina
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2012 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 78)
Municipis contra la segregació, 2012, p. 111-140  
12.
30 p, 260.4 KB Les formes familiars i de convivència de la població immigrada / Ajenjo, Marc, 1965- ; Blanes, Amand ; Fundació Jaume Bofill ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona
En aquest capítol s'analitzen les estructures familiars i de convivència de la población nascuda fora d'Espanya a partir de tres temes de caràcter molt general. En primer lloc, i tenint en compte les característiques i els trets diferenciadors que presenta la tipología de les llars i les famílies on resideixen, es descriu com conviu aquesta població. [...]
Barcelona Fundació Jaume Bofill [etc.] 2008 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 63)
Les condicions de vida de la població immigrada a Catalunya, 2008, p. 17-46  
13.
32 p, 188.5 KB L'educació als mitjans de comunicació (2004-2006) / Cardús i Ros, Salvador, 1954-
En la mesura que l'educació, i l'escola en particular, és vista com un espai de representació dels conflictes socials -i, paradoxalment, com a panacea per resoldre'ls- i no com un món a banda, aquesta ha anat esdevenint, cada vegada més, objecte d'interès informatiu. [...]
Barcelona Fundació Jaume Bofill : Mediterrània 2008 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 61)
L'estat de l'educació a Catalunya. Anuari 2006, Vol. 2, 2008, p. 149-180  
14.
76 p, 979.3 KB Desigualtats en el desenvolupament de les competències al llarg de la vida / Miret, Pau, 1964-
La finalitat d'aquest capítol és esbrinar si les competències lectores i matemàtiques experimenten un deteriorament al llarg de la vida i, en cas afirmatiu, si hi ha característiques que prevenen o empitjoren aquesta pèrdua competencial. [...]
Barcelona Fundació Jaume Bofill 2015 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 83)
Els reptes en matèria de competències de la població adulta. Una comparativa internacional a partir de les dades PIAAC, 2015, p. 89-164  
15.
27 p, 170.6 KB Immigració i diversitat religiosa : les novetats permanents / Gómez Segalà, Joan ; Griera i Llonch, Ma. del Mar 1978- ; Iglesias Sala, Agustí
Barcelona Fundació Jaume Bofill : Mediterrània 2005 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 47)
La immigració a Catalunya avui : anuari 2004, 2005, p. 353-379  
16.
401 p, 2.6 MB L'Estat de l'educació a Catalunya : anuari 2005 / Bonal, Xavier ; Fundació Jaume Bofill
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2006 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 53)  
17.
20 p, 139.5 KB L'escola i el territori com a sistema de lluita contra el fracàs escolar / García Gracia, Maribel
Barcelona, Catalunya Fundació Jaume Bofill : Mediterrània 2006 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 53)
L'estat de l'educació a Catalunya: anuari 2005, 2006, p. 375-394  
18.
17 p, 120.7 KB La consolidació del Servei Públic d'Educació / Bonal, Xavier ; Larios, María Jesús
Barcelona, Catalunya Fundació Jaume Bofill : Mediterrània 2006 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 53)
L'estat de l'educació a Catalunya: anuari 2005, 2006, p. 357-373  
19.
16 p, 119.4 KB Una política educativa per combatre la dualització / Bonal, Xavier ; Larios, María Jesús
Barcelona, Catalunya Fundació Jaume Bofill : Mediterrània 2006 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 53)
L'estat de l'educació a Catalunya: anuari 2005, 2006, p. 341-356  
20.
22 p, 405.9 KB Formació al llarg de la vida / Bonal, Xavier ; Albaigés, Bernat
Barcelona, Catalunya Fundació Jaume Bofill : Mediterrània 2006 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 53)
L'estat de l'educació a Catalunya: anuari 2005, 2006, p. 149-170  

Libros y colecciones : Encontrados 30 registros   anterior11 - 20siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.