Libros y colecciones

Libros y colecciones Encontrados 45 registros  anterior11 - 20siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
11.
14 p, 84.4 KB La transició secundària-universitat : l'acollida als estudiants de primer curs / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Feixas, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Guillamón Ramos, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Quinquer, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest estudi analitza els processos de transició de l'educació secundària a la universitat i, en concret, la incorporació i l'acollida dels estudiants de primer curs. L'estudi de camp realitzat a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) recull principalment les opinions de responsables institucionals, estudiants de primer curs, estudiants de secundària i organitzacions d'estudiants. [...]
Este estudio analiza los procesos de transición de la educación secundaria a la universidad y, en concreto, la incorporación y la acogida de los estudiantes de primer curso. El estudio de campo realizado en la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) recoge principalmente las opiniones de responsables institucionales, estudiantes de primer curso, estudiantes de secundaria y organizaciones de estudiantes. [...]
This study analyses the processes of transition from secondary education to the university, and specifically the induction and orientation of students in their first year of university. The field study performed at the Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) primarily compiles the opinions of institutional leaders, students in their first year, students in secondary education and student organisations. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 123-136
3 documentos
12.
12 p, 75.5 KB Confecció de materials i coordinació en el desenvolupament i l'aplicació dels programes de l'àmbit de l'organització de la titulació de Pedagogia / Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Duran-Bellonch, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Essomba Gelabert, Miquel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Feixas, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Navarro Casanoves, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Tomàs i Folch, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
La construcció de l'espai europeu d'educació superior exigeix planificar els estudis universitaris partint de la base que el protagonista n'és l'estudiant. En aquest procés el col·lectiu de professors de l'Àrea de Didàctica i Organització Educativa que imparteix matèries en la titulació vinculades amb l'àmbit de l'organització ha desenvolupat diverses accions dirigides a afavorir la qualitat de la formació dels estudiants, a partir d'una major coordinació del professorat en la confecció i el desenvolupament dels programes. [...]
La construcción del espacio europeo de educación superior exige planificar los estudios universitarios partiendo de la base de que su protagonista es el estudiante. En este proceso el colectivo de profesores del Área de Didáctica y Organización Educativa que imparte materias en la titulación vinculadas al ámbito de organización ha desarrollado diversas accionas dirigidas a favorecer la calidad de la formación de los estudiantes, a partir de una mayor coordinación del profesorado en la confección y el desarrollo de los programas. [...]
The consolidation of the European Higher Education Area requires us to plan university degrees starting from the premise that students take centre stage. In this process, the group of professors in the Area of Didactics and Educational Organisation who teach courses in the degree programme linked to the field of educational organisation have developed a variety of actions aimed at fostering the quality of students' education based on better coordination among all the faculty in drawing up and developing the curricula. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 111-122
3 documentos
13.
10 p, 78.6 KB Model de pràcticum integrador (MPI) per a unes bones pràctiques de qualificació professional / Massot, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Botey, Marçal (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En el projecte Model de Pràcticum integrador (MPI) per a la recerca i consolidació d'una xarxa de centres d'excel·lència per a unes bones pràctiques de qualificació professional es desenvolupen bàsicament dos objectius: en primer lloc, es defineixen les competències que l'estudiant en pràctiques pot desenvolupar en cadascun dels centres, tenint en compte l'àmbit al qual pertany; i en segon lloc, s'estableix una xarxa de centres de pràctiques d'excel·lència MPI que, per les seves característiques, afavoreixen el treball en equip dels estudiants de diverses titulacions.
En el proyecto Modelo de prácticum integrador (MPI) para la investigación y consolidación de una red de centros de excelencia para unas buenas prácticas de cualificación profesional se desarrollan básicamente dos objetivos: en primer lugar, se definen las competencias que el estudiante en prácticas puede desarrollar en cada uno de los centros, teniendo en cuenta el ámbito al que pertenece; y en segundo lugar, se establece una red de centros de prácticas de excelencia MPI que, por sus características, favorecen el trabajo en equipo de los estudiantes de diversas titulaciones.
The project is entitled Integrative practicum model (IPM) for the research and consolidation of a network of schools of excellence for good practices in staff qualification. Is has two overarching goals: first, to define the competences that students doing practices may develop in each of the schools bearing in mind the field from which they come; and secondly, to set up a network of outstanding IPM schools practices which, because of their characteristics, foster teamwork among students from a variety of degree programmes.

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 101-110
3 documentos
14.
12 p, 76.6 KB Publiradio.net : aplicatiu per a la creació de publicitat radiofònica en el marc de l'EEES / Balsebre, Armand (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Ricarte, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
L'experiència d'innovació docent que es presenta a continuació és el resultat de quatre anys de treball que el grup Publiradio, del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, ha dedicat a idear, dissenyar i posar en funcionament una plataforma en línia (Publiradio. [...]
La experiencia de innovación docente que se presenta a continuación es el resultado de cuatro años de trabajo que el grupo Publiradio, del Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad, ha dedicado a idear, diseñar y poner en funcionamiento una plataforma en línea (Publiradio. [...]
The teaching innovation experience that is presented in this article is the result of four years of work that the Publiradio group in the Department of Audiovisual Communication and Advertising has spent dreaming up, designing and launching an online platform (Publiradio. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 87-98
4 documentos
15.
12 p, 122.3 KB Ús del fons virtual BREVIA als estudis de Publicitat i Relacions Públiques / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Es presenta la construcció d'una plataforma digital per facilitar l'ensenyament dels estudiants de la prova pilot de Publicitat i Relacions Públiques. Aquesta plataforma es constitueix com la Biblioteca de Recursos Virtuals que els alumnes poden fer servir al llarg de tots els estudis. [...]
Se presenta la construcción de una plataforma digital para facilitar la enseñanza de los estudiantes de la prueba piloto de Publicidad y Relaciones Públicas. Esta plataforma se constituye como la Biblioteca de Recursos Virtuales que los alumnos pueden utilizar a lo largo de todos los estudios. [...]
This article presents the construction of a digital platform to facilitate the teaching of students in the pilot test on advertising and public relations. This platform was set up as a library of virtual resources that students can use throughout their entire degree programme. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 75-86
4 documentos
16.
10 p, 144.8 KB Comunitat virtual dinàmica d'integració academicolaboral en creativitat publicitària / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernàndez, Betsaida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El projecte d'una comunitat virtual dinàmica (CVD) pretén facilitar als alumnes de Publicitat i Relacions Públiques la seva incorporació al món laboral com a culminació del seu aprenentatge, a través de la vinculació de dos tipus de públics: alumnes i apallones que ja estan inserits al món laboral. [...]
El proyecto de una comunidad virtual dinámica (CVD) pretende facilitar a los alumnos de Publicidad y Relaciones Públicas su incorporación al mundo laboral como culminación de su aprendizaje, a través de la vinculación de dos tipos de públicos: alumnos y ex alumnos que ya están insertados en el mundo laboral. [...]
The project to create a DYNAMIC VIRTUAL COMMUNITY (DVC) aims to make it easier for students in Advertising and Public Relations to adapt to the working world as the culmination of their education by linking up these two audiences: students, and alumni who are already working. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 65-74
4 documentos
17.
8 p, 67.7 KB Política mundial en línia / Ballart, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
La innovació s'ha convertit en el principal repte de les societats actuals (Gopalakrishnan, S. , Damanpour, F. , 1997), que estan en permanent transformació (revolució tecnològica, economia globalitzada, internacionalització dels principals problemes socials). [...]
La innovación se ha convertido en el principal reto de las sociedades actuales (Gopalakrishnan, S. , Damanpour, F. , 1997), que están en permanente transformación (revolución tecnológica, economía globalizada, internacionalización de los principales problemas sociales). [...]
Innovation has become the main challenge facing today's societies (Gopalakrishnan, S. , Damanpour, F. , 1997). Contemporary societies are enmeshed in constant transformation (technological revolution, globalised economy, internationalisation of the main social problems), and universities' adaptation to this changing world requires changes in their main functions: research and teaching. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 55-62
4 documentos
18.
10 p, 111.1 KB Institucions polítiques de Catalunya / Pérez Francesch, Joan Lluís, 1959- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Mateu Vilaseca, Marcel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Freixes Montes, Jordi Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Guillén Lasierra, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Roig Batalla, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Fernández Amor, José Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
L'objecte d'estudi és l'Estatut d'Autonomia de Catalunya (EAC) de 2006, des d'una perspectiva jurídica, que correspon fonamentalment a l'assignatura Institucions Polítiques de Catalunya de 4t curs de la llicenciatura de Dret de la UAB. [...]
El objeto de estudio es el Estatuto de Autonomía de Cataluña (EAC) de 2006, desde una perspectiva jurídica, que corresponde fundamentalmente a la asignatura Instituciones Políticas de Cataluña de 4. [...]
The subject of this study is Catalonia's 2006 Charter of Self-Government from a legal perspective, which fundamentally corresponds to the course "Political Institutions in Catalonia» from the fourth year of the Bachelor's degree in Law at the UAB. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 43-52
4 documentos
19.
18 p, 275.0 KB Creació de presentacions multimèdia de judicis / Riba Trepat, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat) ; Teodoro, Emma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En general, l'estudi dels diferents judicis i institucions processals té un caràcter dinàmic i complex, fet que en dificulta la comprensió teòrica per part de qualsevol persona que s'hi enfronti per primera vegada. [...]
En general, el estudio de los diferentes juicios e instituciones procesales tiene un carácter dinámico y complejo, lo que dificulta la comprensión teórica por parte de cualquier persona que se enfrente a ello por primera vez. [...]
In general, studying different trials and trial institutions is a dynamic and complex affair, which makes it difficult for anyone facing it for the first time to theoretically comprehend. For this reason, as part of this project the students doing outside practices in law offices get an overall grasp of the process of a trial and are able to convey these contents by using the multimedia resources and knowledge with which they are provided. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 35-42
4 documentos
20.
10 p, 68.5 KB El foment de la creativitat i de l'esperit emprenedor en el context dels ECTS / Urbano, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Uroz, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
L'objectiu principal d'aquest projecte és fomentar la creativitat i l'esperit emprenedor entre els estudiants de primer curs de la diplomatura de Turisme de la UAB en el context dels ECTS (crèdits europeus). [...]
El objetivo principal de este proyecto es fomentar la creatividad y el espíritu emprendedor entre los estudiantes de primer curso de la diplomatura de Turismo de la UAB en el contexto de los ECTS (créditos europeos). [...]
The main goal of this project was to foster creativity and the entrepreneurial spirit among students in their first year of the Diploma in Tourism at the UAB within the context of the ECTS (European credits). [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 23-32
3 documentos

Libros y colecciones : Encontrados 45 registros   anterior11 - 20siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.