Materials acadèmics

Materials acadèmics 64 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
5 p, 79.9 KB Direcció estratègica, màrqueting i política de l'empresa [101759] / Perdrix Vidal, Guillem ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Desenvolupar activitats d' aprenentatge y aplicació de coneixements en les àrees d' estrategia empresarial i de desenvolupament del màrketing i altres tècniques de comercialització i coneixement del client.
2018-19
Grau en Gestió Aeronàutica [829]  
12.
5 p, 81.7 KB Fonaments de Màrqueting [104675] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l´empresa. [...]
Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. [...]

2018-19
1416 [1416]
3 documents
13.
5 p, 87.4 KB Màrqueting I [102353] / Eusebio, Rossano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting representa una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret de la gestió del departament de màrqueting i del departament de la Direcció Comercial. [...]
Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...]
El marketing representa una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de empresas porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto de la gestión del departamento de marketing y del departamento de la Dirección comercial. [...]

2018-19
1407 [1407]
3 documents
14.
3 p, 70.8 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / Castellano Tejedor, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer a l'alumne des d'un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des del procés de compra -quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent-, fins al final d'aquest procés, així com les implicacions que cadascuna de les variables del consumidor i del màrqueting té per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
2018-19
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
15.
5 p, 84.6 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2017-18
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
16.
6 p, 84.7 KB Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931] / López Sintas, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]
2017-18
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
17.
4 p, 76.3 KB Màrqueting [102138] / Gallo Martínez, Rosalía ; Turull, Agustin ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'assignatura de màrqueting representa una matèria bàsica dins els estudis tant de Comptabilitat i Finances com d'Empresa i Tecnologia perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret de la gestió comercial. [...]
Marketing is a basic component of both the Accounting & Finance and Business & Information Technology degrees because it forms students in basic business management issues, specifically in basic marketing management issues. [...]
La asignatura de Marketing representa una materia básica dentro de los estudios tanto de Empresa y Tecnología cómo de Contabilidad y Finanzas porque forma al alumno en aspectos fundamentales de la gestión empresarial, en concreto de la gestión comercial. [...]

2017-18
Grau en Comptabilitat i Finances [947]
Grau en Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
18.
4 p, 74.4 KB Màrqueting de Serveis i Intangibles [102137] / Gallo Martínez, Rosalía ; Eusebio, Rossano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els objectius de Màrqueting de Serveis i Intangibles són familiaritzar a l'alumne amb la pràctica del màrqueting més directament relacionada amb la seva formació; la comptablitat i les finances són serveis, intangibles, tant interns (departament de comptabilitat, departament financer, gestió patrimonial) com externs (auditoría, banca, serveis externalitzats de comptabilitat, gestoria). [...]
Los objetivos de Marketing de Servicios e Intyangibles son familiarizar al alumno con la práctica del marketing más directamente relacionada con su formación; la comntabilidad y las finanzas son servicios, intangibles , tanto internos (departamento de contabilidad, departamento financiero, gestiñon patrimonial) como externos (auditoría, banca, externalizados de contabilidad, gestoría). [...]

2017-18
Grau en Comptabilitat i Finances [947]
2 documents
19.
4 p, 74.2 KB Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, clarificar al alumno el papel de los modernos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de Marketing. De otra, explicitar el contenido y el proceso de desarrollo del mismo, en una organización de tamaño medio, dotando al alumno de los conocimientos básicos de los modernos Sistemas de Información. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
20.
5 p, 83.7 KB Màrqueting I [102353] / Eusebio, Rossano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting representa una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret de la gestió del departament de màrqueting i del departament de la Direcció Comercial. [...]
Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...]
El marketing representa una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de empresas porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto de la gestión del departamento de marketing y del departamento de la Dirección comercial. [...]

2017-18
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
3 documents

Materials acadèmics : 64 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.