Materials acadèmics

Materials acadèmics 30 registres trobats  anterior11 - 20següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
10 p, 108.8 KB Societat, ciència i cultura [101658] / Barrera Fusté, Jaume ; Bach Plaza, Joan ; Martínez Ribas, Ricard ; Torras Francés, Meri ; Barquinero, J. F. (Joan Francesc) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Montiel Rayo, Francisca ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Martín Jiménez, Sergi ; Sánchez Aguilar, Agustín ; Puigsech Farràs, Josep ; Álvarez Cobo, Iolanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Cuadrado Ciuraneta, Sergi ; Dot Jutgla, Esteve ; Puente Rodríguez, Silvia ; Haas, Carlos ; Saura Mas, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; González Vilalta, Arnau ; Faciaben Lago, Jessica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que ha configurat el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
The subject must provide to the students the knowledge, analysis and understanding of the socio-cultural, scientific and humanistic context that has shaped the present, enabling it to take a critical and constructive stance on the current reality and the transformations that have occurred in all of these areas during the last periods. [...]
La asignatura debe facilitar a los estudiantes el conocimiento, el análisis y la comprensión del contexto sociocultural, científico y humanístico que ha configurado el presente, posibilitándole la toma de una postura crítica y constructiva ante la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todos estos ámbitos en los últimos periodos. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
12.
5 p, 84.9 KB Art i llenguatges audiovisuals en educació infantil [101996] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització Recursos per l'ensenyament i coneixement de les arts visuals i plàstiques a educació infantil en l'àmbit dels llenguatges audiovisuals. En el món-imatge en el que vivim, és necessari conèixer tots aquells llenguatges i eines que construeixen gran part de la imatgeria que ens envolta, amb l'objectiu de despertar l'esperit crític davant aquest allau d'imatges, i per tal d'aprendre estratègies per poder utilitzar els diferents llenguatges que les formen. [...]
Context Resources for education and knowledge of the visual arts education to children in the field of audiovisual languages. In the world-image in which we live, it is necessary to know all the languages and tools that build much of the imagery that surrounds us, in order to awaken the critical spirit before this avalanche of images, and order learn strategies to use different languages that form. [...]
Contextualización Recursos para la enseñanza y conocimiento de las artes visuales y plásticas en educación infantil en el ámbito de los lenguajes audiovisuales. En el mundo-imagen en el que vivimos, es necesario conocer todos aquellos lenguajes y herramientas que construyen gran parte de la imaginería que nos rodea, con el objetivo de despertar el espíritu crítico ante este aluvión de imágenes, y con el fin de aprender estrategias para poder utilizar los diferentes lenguajes que las forman. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
13.
6 p, 84.0 KB Desenvolupament cultural comunitari [101665] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Serret Vidal, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura optativa forma part de la matèria Educació Socio-comunitària del grau d'Educació Social. El seu principal objectiu és abordar la reconceptualització, la reflexió crítica i la intervenció en l'àmbit del Desenvolupament Cultural Comunitari. [...]
This elective course is part of the Socio-Community Education itinerary in the Social Education degree. Its main objective is to reconceptualise, and produce critical reflections and actions in the field of Community Cultural Development. [...]
Esta asignatura optativa forma parte de la materia Educación Socio-comunitaria del grado de Educación Social. Su principal objetivo es abordar la reconceptualización, la reflexión crítica y la intervención en el ámbito del Desarrollo Cultural Comunitario. [...]

2017-18
Grau en Educació Social [827]
3 documents
14.
5 p, 85.2 KB Educació de les arts visuals en educació infantil I [101992] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Verger Fransoy, Emilia Maria ; Marugan Oliva, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els principals objectius d'aquesta assignatura són: Conèixer els fonaments del llenguatge visual i plàstic. Usar el llenguatge visual i plàstic per a l'expressió personal i col·lectiva i la comprensió de les cultures. [...]
The main objectives of this course are: To know the components of art and visual language. Using art and visual language to express personal and collective understanding of cultures. To perceive, interpret, create, express and produce art and visual languages Applying learning and teaching strategies in the field of visual arts: image, object and space. [...]
Los principales objetivos de esta asignatura son: Conocer los fundamentos del lenguaje visual y plástico. Usar el lenguaje visual y plástico para la expresión personal y colectiva y la comprensión de las culturas. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
15.
7 p, 91.9 KB Valors i Diversitat a l'Escola: Investigar des de l'Art i l'Educació Física [43216] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest mòdul s'estudiaran les epistemologies, metodologies i processos d'investigació sobre diversitat i valors en l'educació de les arts visuals i l'educació física a l'escola. Es considerarà els contextos escolars de les investigacions que abarquen els diferents nivells dels sistemes educatius i també la formació docent, plantejant la idea de comunitat i canvi social des de les nostres àrees en relació amb la diversitat de participants (nens, joves, adults, dones, persones migrades, amb capacitats diverses) i les oportunitats d'aprenentatge Els objectius del mòdul són: a) promoure la reflexió i el debat per a repensar les arts i l'activitat física en la societat actual i en l'educació; b) analitzar críticament les desigualtats i formes d'exclusió en els discursos de l'escola i dels mitjans de comunicació; i c) promoure projectes i models d'investigació que incorporin la diversitat social, cultural i de gènere, i es basin en la intervenció educativa a través i per a les arts i l'activitat física. [...]
En este módulo se estudiarán las epistemologías, metodologías y procesos de investigación sobre diversidad y valores en la educación de las artes visuales y la educación física en la escuela. [...]

2016-17
3 documents
16.
5 p, 83.0 KB Cartografies del Gènere: Transicions i Identitats en la Recerca [43218] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul planteja una mirada transdisciplinar cap als problemes, epistemologies i metodologies de la investigació en educació des dels estudis de gènere, els estudis postcolonials i la teoria crítica. [...]
Este módulo plantea una mirada transdisciplinar hacia los problemas, epistemologías y metodologías de la investigación en educación desde los estudios de género, los estudios poscoloniales y la teoría crítica. [...]

2016-17
3 documents
17.
6 p, 88.2 KB Educació de les arts visuals en educació infantil II [101991] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: 1. Conèixer i desenvolupar el currículum d'expressió visual i plàstica per l'educació infantil. 2. Adquirir criteris per l'avaluació i la comprensió de les arts i la seva aplicació didàctica en l'etapa d'educació infantil. [...]
Learning objectives: 1. To understand and develop the curriculum of visual arts education for early childhood. 2. To acquire criteria for the assessment and understanding of the arts and their application in teaching in early childhood education. [...]
Objetivos formativos: 1. Conocer y desarrollar el currículum de expresión visual y plástica para la educación infantil. 2. Adquirir criterios para la evaluación y la comprensión de las artes y su aplicación didáctica en la etapa de educación infantil. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
3 documents
18.
5 p, 85.2 KB Art i llenguatges audiovisuals en educació infantil [101996] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització Recursos per l'ensenyament i coneixement de les arts visuals i plàstiques a educació infantil en l'àmbit dels llenguatges audiovisuals. En el món-imatge en el que vivim, és necessari conèixer tots aquells llenguatges i eines que construeixen gran part de la imatgeria que ens envolta, amb l'objectiu de despertar l'esperit crític davant aquest allau d'imatges, i per tal d'aprendre estratègies per poder utilitzar els diferents llenguatges que les formen. [...]
Context Resources for education and knowledge of the visual arts education to children in the field of audiovisual languages. In the world-image in which we live, it is necessary to know all the languages and tools that build much of the imagery that surrounds us, in order to awaken the critical spirit before this avalanche of images, and order learn strategies to use different languages that form. [...]
Contextualización Recursos para la enseñanza y conocimiento de las artes visuales y plásticas en educación infantil en el ámbito de los lenguajes audiovisuales. En el mundo-imagen en el que vivimos, es necesario conocer todos aquellos lenguajes y herramientas que construyen gran parte de la imaginería que nos rodea, con el objetivo de despertar el espíritu crítico ante este aluvión de imágenes, y con el fin de aprender estrategias para poder utilizar los diferentes lenguajes que las forman. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
3 documents
19.
5 p, 85.2 KB Educació de les arts visuals en educació infantil I [101992] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els principals objectius d'aquesta assignatura són: Conèixer els fonaments del llenguatge visual i plàstic. Usar el llenguatge visual i plàstic per a l'expressió personal i col·lectiva i la comprensió de les cultures. [...]
The main objectives of this course are: To know the components of art and visual language. Using art and visual language to express personal and collective understanding of cultures. To perceive, interpret, create, express and produce art and visual languages Applying learning and teaching strategies in the field of visual arts: image, object and space. [...]
Los principales objetivos de esta asignatura son: Conocer los fundamentos del lenguaje visual y plástico. Usar el lenguaje visual y plástico para la expresión personal y colectiva y la comprensión de las culturas. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
3 documents
20.
6 p, 84.0 KB Desenvolupament cultural comunitari [101665] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura optativa forma part de la matèria Educació Socio-comunitària del grau d'Educació Social. El seu principal objectiu és abordar la reconceptualització, la reflexió crítica i la intervenció en l'àmbit del Desenvolupament Cultural Comunitari. [...]
This elective course is part of the Socio-Community Education itinerary in the Social Education degree. Its main objective is to reconceptualise, and produce critical reflections and actions in the field of Community Cultural Development. [...]
Esta asignatura optativa forma parte de la materia Educación Socio-comunitaria del grado de Educación Social. Su principal objetivo es abordar la reconceptualización, la reflexión crítica y la intervención en el ámbito del Desarrollo Cultural Comunitario. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
3 documents

Materials acadèmics : 30 registres trobats   anterior11 - 20següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
8 Rifà, Montse
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.