Course materials

Course materials 284 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
11.
5 p, 84.9 KB Aspectes biopsicològics de la persona [101632] / Martinez Fernandez, J. Reinaldo ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Zárate Alva, Nair Elizabeth ; Castellano Tejedor, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...]
This course aims to bring closer students to the human reality, in terms of phylogenetic view and ontogenetic (life, development, mental processes, gender, culture, society…). The student is expected to understand and reflect critically about the psychological and biological bases, which allow describing the behavior and the mental processes of the human being and how those elements are developed across the life cycle (from the gestation to the reflection concerning the death). [...]
Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
12.
6 p, 84.1 KB Direcció i Lideratge d'Institucions Educatives [103524] / Essomba Gelabert, Miquel Àngel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura que es presenta, de tercer de la titulació de Pedagogia, és la segona part de la matèria "Coordinació i gestió d'institucions educatives" i es complementa amb l'assignatura de "Desenvolupament organitzacional d'institucions educatives". [...]
Its objectives are: 1. To analyze the nature and functions of management education. 2. Characterize the leadership and relationships with management education. 3. Apply strategies and tools related to the activity of school administrators . [...]
Los objectivoss son: 1. Analizar la naturaleza y funciones de la dirección educativa. 2. Caracterizar el liderazgo y sus relaciones con la dirección educativa. 3. Aplicar estrategias e instrumentos vinculados a la actividad de los directivos escolares. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
13.
4 p, 77.8 KB Orientació Professional [103526] / Martínez Muñoz, Màrius ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, obligatòria de tercer curs del grau de pedagogia pretén formar orientadors i orientadores professionals que treballaran en col·laboració amb els docents dels centres de secundària i en el marc de serveis, centres o programes de formació i orientació per a l'ocupació. [...]
This subject, compulsory in the third course of Pedagogy aims at training vocational guidance practitioners working in collaboration with secondary school teachers and in local employment services. The subject covers the main resources that promote development processes towards professional selfrealisation. [...]
Esta asignatura, obligatoria de tercer curso del grado de pedagogía pretende formar orientadores y orientadoras profesionales que trabajarán en colaboración con los docentes de los centros de secundaria y en el marco de servicios o programas de formación y orientación para la ocupación. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
14.
5 p, 78.1 KB Disseny, seguiment i avaluació de plans i programes [101653] / Ruíz Bueno, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb el procés d'elaboració de plans i programes de formació. 2. Analitzar models de disseny de la formació verificant els seus aspectes positius i negatius. [...]
Analyse the concepts related to the Planning elaboration process and formative programme. Analyse the educational design models testing their positive and negative aspects. Identify the elements or components that intervene in the Planning process. [...]
1. Reflexionar entorno a los conceptos relacionados con el proceso de elaboración de planes y programas de formación. 2. Analizar modelos de diseño de la formación verificando sus aspectos positivos y negativos. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
15.
6 p, 87.1 KB Educació per a la ciutadania [101661] / Santisteban Fernández, Antoni ; Nomen Recio, Jordi ; Montsalvatge Serra, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Avaluar des dels estudis socials els moviments polítics actuals que reivindiquen la revitalització de la democràcia. 2. Analitzar i valorar la concepció de l'educació per a una ciutadania democràtica a la majoria de països d'Europa i del món. [...]
1. To assess political movements for new democracy from social studies education. 2. To analyze citizenship democratic education in most of European countries and the world. 3. To interpret the role of mass media in citizenship democratic and critical thinking education. [...]
1. Evaluar desde los estudios sociales los movimientos políticos actuales que reivindican la revitalización de la democracia. 2. Analizar y valorar la concepción de la educación para una ciudadanía democrática en la mayoría de países de Europa y del mundo. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
16.
6 p, 94.5 KB Tecnologies per a l'aprenentatge i el coneixement (TAC) [101656] / Bosco Paniagua, María Alejandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Finalitats generals: • Oferir un entorn d'aprenentatge que fomenti la participació i la presa de decisions per part de l'alumnat. • Promoure una utilització dels recursos tecnològics en situacions d'ensenyament i aprenentatge, fundada en decisions educatives. [...]
General purposes: - Provide a learning environment that encourages participation and takes decision-making by students. - Promote the use of technological resources in teaching and learning situations, based on the educational decisions - Allow students to become familiar with the complexity of the processes of planning, development, application and evaluation of technological resources - Develop the professional criteria in order to facilitate decision making on the use , design and evaluation of textual and audiovisual digital media in a variety of contexts of teaching and learning Specific purposes: - Reflect on the concepts of Educational Technology and information and communication technologies in the service of learning, knowledge, and its social and educational impact. [...]
Propósitos generales: - Proporcionar un entorno de aprendizaje que fomenta la participación y toma de decisiones por parte de los estudiantes. -Promover el uso de recursos tecnológicos en situaciones de enseñanza y aprendizaje, fundado en las decisiones educativas -Permitir que los estudiantes se familiaricen con la complejidad de los procesos de planificación, desarrollo, uso y evaluación de recursos tecnológicos - Desarrollar el criterio profesional con el fin de facilitar la toma de decisiones sobre el uso, diseño y evaluación de medios textuales y audiovisuales digitales en una gran variedad de contextos dee enseñanza y aprendizaje Propósitos específicos: - Reflexionar sobre los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de información y comunicación al servicio del aprendizaje, conocimiento y su impacto social y educativo. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
17.
4 p, 73.7 KB Treball de final de grau [101628] / Navío Gámez, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball Fi de Grau (TFG) és un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es dugui a terme en el camp professional dels diferents àmbits de la pedagogia. Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant pot decidir fer una recerca o proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. [...]
The end of degree project is a project orientated to develop a piece of research or an innovation in one of the professional fields of the social education. There is also the possibility to do a theoretical study on a relevant or transversal topic. [...]
El Trabajo de Fin de Grado (TFG) es un proyecto orientado al desarrollo de una investigación o de una innovación realizada en el campo profesional de la educación social. Existe también la posibilidad de desarrollar un estudio teórico sobre un tema relevante o transversal. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
18.
4 p, 72.9 KB Deontologia i desenvolupament professional del personal pedagog [101630] / Martínez Muñoz, Màrius ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura de Deontologia i Desenvolupament Professional, optativa de quart curs, pretén aproximar l'estudiant a la dimensió ètica de la professió i a la importància del desenvolupament professional al llarg de la carrera professional. [...]
This subject, optional in 4th. grade aims at framing the ethical dimension of the profession and also the importance of lifelong professional development. To do so, it covers the deontological dimensions as a regulatory framework of the professional activity and the possibilties of developing this professional action throughout lifelong training. [...]
Esta asignatura, optativa de cuarto curso pretende aproximar al estudiante a la dimensión ética de la profesión y a la importancia del desarrollo profesional a lo largo de la carrera profesional. Para hacerlo recorre a las dimensiones deontológicas como marco regulador de la propia acción profesional y las posibilidades de abordar esta acción profesional en el marco de la formación a lo largo de la vida y de los imperativos de innovación, reciclaje y actualización de la propia competencia profesional.

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
19.
4 p, 75.2 KB El procés d'ensenyament aprenentatge [101634] / Navío Gámez, Antoni ; Mozo Llusia, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1) Analitzar aspectes que conformen realitats educatives i institucionals en contextos educatius formals i no formals 2) Analitzar necessitats educatives i formatives per tal de dissenyar processos d'ensenyament-aprenentatge. [...]
1) To analyze aspects that take part of the educational and institutional realities in formal and non-formal educational contexts 2) Analyze educational and training needs to design teaching and learning processes. [...]
1) Analizar aspectos que conforman realidades educativas e institucionales en contextos educativos formales y no formales 2) Analizar necesidades educativas y formativas para diseñar procesos de enseñanza-aprendizaje. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
20.
6 p, 87.9 KB Formació per al Treball [101631] / Mas Torelló, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1) Analitzar els contextos de la formació per al treball. 2) Relacionar les competències professionals amb els processos formatius 3) Identificar els principals elements dels processos de certificació i acreditació de competències. [...]
1) To analyse the contexts of training for work. 2) To relate the professional competences with the training processes 3) To Identify the main elements of the certification processes and competence accreditation. [...]
1) Analizar los contextos de la formación para el trabajo. 2) Relacionar las competencias profesionales con los procesos formativos 3) Identificar los principales elementos de los procesos de certificación y acreditación de competencias. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents

Course materials : 284 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.