Materiales académicos

Materiales académicos Encontrados 139 registros  inicioanterior130 - 139  ir al registro: La búsqueda tardó 0.02 segundos. 
130.
5 p, 86.7 KB Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques [102059] / Vanegas Muñoz, Yuly Marsela ; Fortuny Aymemí, Josep Maria ; Guinjoan Francisco, Marc ; Clemente Ciscar, Francisco ; Tinoco Balongo, Juan Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
It is a compulsory third year course that focuses on the development of skills of teaching and mathematical analysis, based on real situations of primary mathematics classroom, which allows students to design, manage and evaluate of innovative, interdisciplinary and diversified mathematical activities in their future teaching. [...]
Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir de situaciones reales del aula de matemáticas en primaria, que los permita a los estudiantes el diseño, gestión y evaluación de actividades matemáticas innovadoras, interdisciplinarias y diversificadas en su futura tarea docente. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
131.
5 p, 82.0 KB Educació física i la seva didàctica I [102051] / Estrada Aguilar, Joan ; Galera Pérez, Antonio D. ; Lopez Cancho, Judith ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura es desenvolupa a tercer curs i dóna continuïtat a l'assignatura d'Educació Física en l'Etapa Primària de 5 crèdits que es va realitzar a segon curs del Grau de Magisteri d'Educació Primària. [...]
This module takes place in the third year and is a continuation to the 5-credit module Physical Education in the Primary Stage, which the students took in the second year of their programmein teaching in primary education. [...]
Esta asignatura se desarrolla en el tercer curso y da continuidad a la asignatura de Educación Física en la Etapa Primaria de 5 créditos que se realizó en segundo curso del Grado de Magisterio de Educación Primaria. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
132.
5 p, 79.6 KB Llenguatges i contextos I [103699] / Campà Guillem, Àngels ; Panyella Ferreres, Ramon ; Pérez Vallverdú, Eulàlia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura és la primera que troben els alumnes en la matèria «Ensenyament i aprenentatge de les llengües», i proporciona uns coneixements que serviran de fonament per a les altres assignatures. [...]
This course is the first to find students on the subject "Teaching and learning of languages" and provides knowledge that will serve as the foundation for other subjects. Objectives: -Offering a broad perspective of the knowledge involved in the use and learning of languages -Encouraging collaboration of teachers of all languages in achieving the objectives of language training -Help develop strategies to continue to learn independently outside the classroom -Understand texts curriculum of primary education in French - Analyze literary texts as a basis for the expressive possibilities of language.
Esta asignatura es una de las primeras que cursan los alumnos en la materia «Enseñanza y aprendizaje de las lenguas» y proporciona unos conocimientos que servirán de fundamento para las otras asignaturas. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
133.
7 p, 96.7 KB Aprenentatge i desenvolupament I [102085] / Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Weise, Crista ; Mejías Macías, Esperanza ; Fuentes Agustí, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
The course Learning and Development I is part of the subject Basic Formation: Learning and Development of Personality (Ministry Order ECI/3857/2007). It is a basic and compulsory formation, related to the basic subjects of the Social and Juridical Sciences: Education and Psychology area. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo (I) forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden Ministerial ECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área del conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
134.
6 p, 91.0 KB Pràcticum I [102065] / García Gracia, Maribel ; Troiano Gomà, Helena ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Muñoz Moreno, José Luís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres 1 aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. Students will be assigned to different schools in groups of 5 and will carry out a general observation of three fundamental aspects: the social context of the school, the school's organization and classroom life. [...]
Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la 1 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
135.
4 p, 74.7 KB Treball de fi de grau [102047] / Marbà Tallada, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball Fi de Grau (TFG) ha de ser un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit del Grau d'Educació Primària. Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant pot decidir fer una recerca o proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. [...]
The Final Year Project (FYP) involves undertaking a research project or producing innovative work in a professional area related to the Degree in Primary Education. FYPs may be developed in various formats -students may decide to complete research or present a proposal for innovation contextualised in the educational setting where they completed their work placements, or they may choose a different context. [...]
El Trabajo de Fin de Grado (TFG) tiene que ser un proyecto orientado al desarrollo de una investigación o una innovación que se desarrolle en el campo profesional del ámbito del Grado de Educación Primaria. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
136.
7 p, 93.1 KB Context social i gestió escolar [102069] / Rodríguez Gómez, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius que pretén l'assignatura de Context Social i Gestió Escolar són: 1. Analitzar la relació entre l'entorn social i l'escolar i les relacions socials que es donen en el si de l'escola. [...]
The objectives of the course Social Context and School Management are: 1. Analyse the relation between social and school contexts and the social relations that occur within schools. 2. Apply the sociological perspective to the analysis of educational reality and of the different social contexts. [...]
Los objetivos que pretende la asignatura de Contexto Social y Gestión Escolar son: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
137.
6 p, 83.7 KB Llenguatges i contextos II [103700] / Garriga Escribano, Cecilio ; Prats Carreras, Sònia ; Oliver del Olmo, Sonia ; Borras Comes, Joan Manel ; Planells Medina, Samanta ; Prat Sabater, Marta ; Gutierrez Gonzalez, Yurena Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura és una de les primeres que troben els alumnes en la matèria «Ensenyament i aprenentatge de les llengües», i proporciona uns coneixements que serviran de fonament per a les altres assignatures. [...]
This is one of the first subjects taken by students within "Ensenyament i aprenentatge de les llengües" ( Language Teaching and Learning), and provides an understanding of the ambit that will serve as a basis for all the other subjects. [...]
Esta asignatura es una de las primeras que cursan los alumnos en la materia «Enseñanza y aprendizaje de las lenguas», y proporciona unos conocimientos que servirán fundamentalmente para las demás asignaturas. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
138.
6 p, 82.5 KB Educació musical i visual [102036] / Gonzalez Martin, Cristina ; Lopez Garcia, Gemma ; Menen Ortin, Berta ; Dosaiguas Canal, Marta ; González Martín, Cristina ; Martin Martinez, Almudena ; Olaya Plaza, Sandra ; Cepria Honorato, Joan Lluís ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre la naturalesa dels processos artístics (performativa de les arts i música) i els seus recursos per a ser formalitzats. Conèixer intervencions educatives en l'àmbit de: imatge, objecte i espai. [...]
To understand the nature of artistic processes (performation fo the arts and music) and resources to be executed. To be sensible of educational interventions in the field of: image, object and space. [...]
Comprender la naturaleza de los procesos artísticos (performativa de las artes y música) y sus recursos para ser formalizados. Conocer intervenciones educativas en el ámbito de: imagen, objeto y espacio. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
139.
5 p, 85.8 KB Didàctica i desenvolupament curricular [102068] / Olmos Rueda, Patricia ; París Mañas, Georgina ; Aranega Español, Susana ; Salles Domenech, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La didàctica i el desenvolupament curricular a la titulació de primària està orientada a comprendre els processos d'ensenyament i aprenentatge en el context de l'educació primària i a analitzar els plantejament curriculars, des del punt de vista del seu disseny i desenvolupament, més permitent i actuals en aquesta etapa d'ensenyament. [...]
During this year, student teachers will learn about teaching and learning processes and they will analyse, on the one hand, curricular approaches within learning and teaching methods and, on the other, the curriculum perspective in primary education. [...]
Los contenidos de la asignatura de Didáctica y desarrollo curricular, en la titulación de primaria, están orientados a comprender los procesos de enseñanza y aprendizaje en el contexto de la educación primaria y a analizar los planteamientos curriculares desde el punto de vista de su diseño y desarrollo más actuales en esta etapa de enseñanza. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 139 registros   inicioanterior130 - 139  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.