Materials acadèmics

Materials acadèmics 125 registres trobats  inicianterior103 - 112següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
103.
5 p, 82.6 KB Gènere, Comunicació i Canvi Social [42444] / Gallego Ayala, Joana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul "Gènere, Comunicació i canvi social" se centra en l'estudi, la reflexió i l'anàlisi dels tres conceptes continguts en l'enunciat de l'assignatura. Posa en relació la identitat de gènere amb el món de la comunicació i com aquesta dialèctica dificulta o afavoreix el canvi social. [...]
El módulo "Género, comunicación y cambio social" se centra en el estudio, la reflexión y el análisis de los tres conceptos contenidos en el enunciado de la asignatura. Pone en relación la identidad de género con el mundo de la comunicación, y cómo esta dialéctica dificulta o favorece el cambio social. [...]

2016-17
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
104.
4 p, 75.8 KB Polítiques Culturals en el Capitalisme Global [42450] / Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El curs estudia el progressiu desplegament des de les administracions públiques occidentals de polítiques de foment de l'activitat cultural i de protecció dels propis sectors industrials, com una manera d'intervenir sobre àmbits com ara: la defensa del patrimoni lingüístic i cultural, la construcció de l'hegemonia interna i la vertebració de la "consciència nacional", l'assoliment d'influència internacional, l'assoliment d'uns nivells universals de coneixements i referències concebuts com una clau del desenvolupament econòmic, com a factor de les polítiques de benestar o com a base imprescindible per a la qualitat democràtica d'una societat. [...]
2016-17
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
105.
3 p, 69.4 KB Treball de Fi de Màster [42452] / Montero Sánchez, María Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització individual d'un treball de recerca que sigui una aportació original a l'àmbit científic en l'àrea de la comunicació. Cada alumne serà dirigit per un professor del Màster durant el procés de realització del seu treball.
Realización de un trabajo individual de investigación que sea una aportación original al ámbito científico en el área de la comunicación. Cada alumno será dirigido por un profesor del Máster durante todo el proceso de realización de su trabajo.

2016-17
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
106.
93 p, 1.9 MB Máster Universitario en Medios, Comunicación y Cultura / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universidad Javeriana de Bogotá (Colòmbia) ; Universidad Iberoamericana de México (Mèxic) ; Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Occidente, ITESO (Guadalajara, Mèxic) ; Universidad de Lima (Perú)
El màster en Mitjans, Comunicació i Cultura facilita les eines conceptuals per a analitzar i comprendre de forma crítica els principals problemes derivats de la interacció entre la comunicació, la societat i la cultura en un context d'accelerada transformació mediàtica.
Bellaterra 2012 (Màsters)
5 documents
107.
3 p, 23.2 KB Narratives i Imaginaris Col·lectius [42449] / Chillón Asensio, Lluís Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Comprendre les principals narratives mediàtiques i imaginaris col·lectius a la llum de l'antropologia filosòfica i de l'hermenèutica.
2015-16
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
108.
3 p, 23.0 KB Treball de Fi de Màster [42452] / Montero Sánchez, María Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització individual d'un treball de recerca que sigui una aportació original a l'àmbit científic en l'àrea de la comunicació. Cada alumne serà dirigit per un professor del Màster durant tot el procés de realització del seu treball.
2015-16
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
109.
4 p, 27.4 KB Sistemes de Mitjans Comparats [42451] / Díez Jiménez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El concepte de sistema de mitjans fa referència, segons el nostre parer, al conjunt d'actors econòmics, polítics i socials que contribueixen a l'articulació dels processos de comunicació de masses en un determinat territori (normalment un Estat) i a les interrelacions constants que s'estableixen entre ells. [...]
2015-16
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
110.
3 p, 25.8 KB Mitjans de Comunicació, Responsabilitat Social i Ciutadania [42447] / Ferré Pavia, Carme 1969- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Reflexionar sobre la desigualtat en el tractament de la informació i pensar propostes dinamitzadores per a aprofundir en l'exercici de la responsabilitat periodística i de la responsabilitat de les empreses de comunicació.
2015-16
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
111.
5 p, 47.5 KB Identitats, Diversitat i Convivència Intercultural [42446] / Giró Martí, Francesc Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els col·lectius humans es veuen sovint implicats en conflictes i al llarg del seu desenvolupament construeixen les seves identitats a partir de les seves vivències i de les representacions d'aquestes en els discursos socials. [...]
2015-16
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
112.
3 p, 23.8 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / de Mateo Pérez, María Rosario ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económmicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]
2015-16
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents

Materials acadèmics : 125 registres trobats   inicianterior103 - 112següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.