Materials acadèmics

Materials acadèmics 29 registres trobats  anterior11 - 20següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
4 p, 82.0 KB Treball de final de grau [102018] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball Fi de Grau (TFG) ha de ser un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit de la titulació. Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant pot decidir fer una recerca o una proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. [...]
The Final Year Project (FYP) involves undertaking a research project or producing innovative work in a professional area related to the Degree in Early Childhood Education. FYPs may be developed in various formats -students may decide to complete research or present a proposal for innovation contextualised in the educational setting where they completed their work placements, or they may choose a different context. [...]
El Trabajo Final de Grado (TFG) tiene que ser un proyecto orientado al desarrollo de una investigación o una innovación que se desarrolle en el campo profesional del ámbito de la titulación. Los modelos para desarrollar el TFG pueden ser variados, el estudiante puede decidir hacer una investigación; o una propuesta de innovación contextualizada en el centro donde ha realizado las prácticas; o bien puede decidir enmarcarlo en otro contexto. [...]

2017-18
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
12.
5 p, 81.0 KB Pràcticum IV [102019] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de quart (Practicum IV) estan pensades perquè l'alumnat conegui i s'integri en un projecte d'innovació o d'Aprenentatge i Servei (ApS) dissenyat entre l'escola i la facultat. Els projectes es duran a terme tant a l'Escola Bressol, com al Parvulari. [...]
Fourth practices (Practicum IV) are designed so that students know and integrated into an innovation project or Service Learning (ApS) designed between school and faculty. The projects will be carried out both centers 0-3 years, as in the Nursery School (3-6). [...]
Las prácticas de cuarto (Practicum IV) están pensadas para que el alumnado conozca y se integre en un proyecto de innovación o de Aprendizaje y Servicio (ApS) diseñado entre la escuela y la facultad. [...]

2017-18
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
13.
8 p, 102.6 KB Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques [104078] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Fortuny Guasch, Rosa ; Martorell Soldevila, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. [...]
This subject is part of the basic course: "Learning Disabilities and Developmental Disorders". In the current inclusive school framework, it requires a context in which the teacher, as agent of innovation in a diverse context, facilitate the transformation of an ordinary school in order to increase its capacity to attend all the students in the Educational centres. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado de educación infantil. [...]

2017-18
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
14.
5 p, 79.5 KB Pràcticum II [102021] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El nostre sistema educatiu contempla l'etapa de 0 a 6 anys organitzada en dos cicles: el primer de 0 a 3 anys i el segon de 3 a 6. És per això que les pràctiques de segon tenen com a objectiu fonamental que els estudiants entrin en contacte, com a futurs professionals, amb una escola bressol, és a dir, amb un centre escolar on s'eduquen infants de 0 a 3 anys. [...]
Our educational system includes the area that goes from 0 to 6 years, organized in two cycles: the first from 0 to 3 years, and the second from 3 to 6. This is why the second internship aimed that students get to know, as future professionals, a nursery school, a school that educate children from 0 to 3 years. [...]
Nuestro sistema educativo contempla la etapa de 0 a 6 años organizada en dos ciclos: el primero de 0 a 3 años, y el segundo de 3 a 6. Es por ello que las prácticas de segundo tienen como objetivo fundamental que los estudiantes entren en contacto, como futuros profesionales, con una escuela de infantil, es decir, con un centro escolar donde se educan niños de 0 a 3 años. [...]

2016-17
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
15.
8 p, 102.9 KB Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques [104078] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. [...]
This subject is part of the basic course: "Learning Disabilities and Developmental Disorders". In the current inclusive school framework, it requires a context in which the teacher, as agent of innovation in a diverse context, facilitate the transformation of an ordinary school in order to increase its capacity to attend all the students in the Educational centres. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado de educación infantil. [...]

2016-17
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
16.
4 p, 81.9 KB Treball de final de grau [102018] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball Fi de Grau (TFG) ha de ser un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit de la titulació. Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant pot decidir fer una recerca o una proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. [...]
The Final Year Project (FYP) involves undertaking a research project or producing innovative work in a professional area related to the Degree in Early Childhood Education. FYPs may be developed in various formats -students may decide to complete research or present a proposal for innovation contextualised in the educational setting where they completed their work placements, or they may choose a different context. [...]
El Trabajo Final de Grado (TFG) tiene que ser un proyecto orientado al desarrollo de una investigación o una innovación que se desarrolle en el campo profesional del ámbito de la titulación. Los modelos para desarrollar el TFG pueden ser variados, el estudiante puede decidir hacer una investigación; o una propuesta de innovación contextualizada en el centro donde ha realizado las prácticas; o bien puede decidir enmarcarlo en otro contexto. [...]

2016-17
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
17.
9 p, 50.8 KB Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques [104078] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. [...]
2015-16  
18.
5 p, 29.5 KB Pràcticum II [102021] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El nostre sistema educatiu contempla l'etapa de 0 a 6 anys organitzada en dos cicles: el primer de 0 a 3 anys i el segon de 3 a 6. És per això que les pràctiques de segon tenen com a objectiu fonamental que els estudiants entrin en contacte, com a futurs professionals, amb una escola bressol, és a dir, amb un centre escolar on s'eduquen infants de 0 a 3 anys. [...]
2015-16
Grau en Educació Infantil [847]  
19.
5 p, 107.2 KB Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament: educació inclusiva [102003] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament. En el marc de l'escola inclusiva actual es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. [...]
2014-15
Grau en Educació Infantil [847]  
20.
5 p, 102.9 KB Pràcticum II [102021] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El nostre sistema educatiu contempla l'etapa de 0 a 6 anys organitzada en dos cicles: el primer de 0 a 3 anys i el segon de 3 a 6. És per això que les pràctiques de segon tenen com a objectiu fonamental que els estudiants entrin en contacte, com a futurs professionals, amb una escola bressol, és a dir, amb un centre escolar on s'eduquen infants de 0 a 3 anys. [...]
2014-15
Grau en Educació Infantil [847]  

Materials acadèmics : 29 registres trobats   anterior11 - 20següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.