Materials acadèmics

Materials acadèmics 77 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
2 p, 1.4 MB Psicologia de l'educació, de la intel·ligència humana i artificial [5077] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1989-90
Llicenciat en Psicologia [444]  
12.
2 p, 1.5 MB Psicologia escolar [4378] / Monereo, C. ; Castelló i Tarrida, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1989-90
Llicenciat en Psicologia [444]  
13.
3 p, 1.7 MB Psicologia de l'Educació (I) [2080] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Gotzens Busquets, Concepció ; Monereo, C. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1990-91
Llicenciat en Psicologia [444]  
14.
2 p, 1.3 MB Intel·ligencia Humana i Artificial en Processos Instruccion [21156] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1997-98
Llicenciat en Psicologia [444]  
15.
4 p, 118.7 KB Psicologia evolutiva I: infància [101728] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
- Conèixer les línies generals del desenvolupament humà des del naixement fins a la pre-adolescència - Determinar les principals fites que s'assoleixen en les diferents etapes del desenvolupament. [...]
- Knowing the general lines of human development from birth to pre-adolescence. - Determining the main milestones in the developmental process. - Knowing the processes involved in the development in a variety of sociocultural contexts.
- Conocer las líneas generales de desarrollo humano desde el nacimiento hasta la pre-adolescencia. - Determinar los principales hitos que se alcanzan en las distintas etapas del desarrollo. - Conocer los procesos implicados en el desarrollo en distintos contextos socioculturales.

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
16.
4 p, 100.9 KB Comunicació i llenguatge oral en l'escola inclusiva [101688] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1. Conèixer les interaccions comunicatives que s'esdevenen en el sí d'una aula 2. Relacionar conceptes relatius a la comunicació en el context de l'aula inclusiva 3. Dissenyar estratègies per optimitzar les interaccions comunicatives a l'aula 4. [...]
1. Knowing the communicative interations that take place within the classroom. 2. Setting up the concepts concerning communication in the context of the inclussive classroom. 3. Designing strategies oriented to communicative interactions improvement. [...]
1. Conocer las interacciones comunicativas que ocurren dentro del aula. 2. Relacionar los conceptos relativos a la comunicación con el contexto del aula inclusiva. 3. Diseñar estrategias para optimizar las interacciones comunicativas en el aula. [...]

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
17.
5 p, 104.2 KB Intel·ligència i Processos Cognitius [102597] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El coneixement de la manera en què les persones produeixen i utilitzen representacions és la base explicativa de l'activitat mental humana. Un conjunt de grans processos (com l'aprenentatge, la comprensió, el raonament o la presa de decisions) es fonamenten en representacions i operacions sobre les mateixes. [...]
Knowledge about the way people create asnd operate with representations is the basis for explaning human mental activity. A number of large processes (such as learning, comprehension, resoning or decision making) sustain on representations and operations involving representations. [...]
El conocimiento de la manera en que las personas producen y utilizan representaciones es la base explicativa de la actividad mental humana. Un conjunto de grandes procesos (como el aprendizaje, la comprensión, el razonamiento o la toma de decisiones) se fundamentan en representaciones y operaciones sobre las mismas. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
18.
6 p, 110.2 KB Psicologia Evolutiva II [102549] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Cladellas, Ramon ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Muro Rodríguez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització L'objectiu principal de l'assignatura és el de proporcionar uns coneixements teòrics i pràctics sobre els processos de canvi en els àmbits de socialització, desenvolupament emocional, cognitiu, d'identitat i de valors, des d'una perspectiva temporal . [...]
Contextualization The main objective of the subject is to provide theoretical and practical knowledge about the cyclical processes (of stabilization and change) in the fields of socialization, emotional, affective-sexual development, identity and moral values. [...]
Contextualización El objetivo principal de la asignatura es el de proporcionar unos conocimientos teóricos y prácticos sobre los procesos cíclicos (de estabilización y de cambios) en los ámbitos de socialización, de desarrollo emocional, afectivo-sexual, de identidad y de valores morales . [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
19.
2 p, 1.0 MB Psicologia de l'educació, de la intel·ligència humana i artificial [5077] / Castelló i Tarrida, Antoni
1988-89
Llicenciat en Psicologia [444]  
20.
2 p, 1.1 MB Intel·ligencia Humana i Artificial en Processos Instruccion [21156] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1995-96
Llicenciat en Psicologia [444]  

Materials acadèmics : 77 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.