Materials acadèmics

Materials acadèmics 142 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
11.
5 p, 105.6 KB Estructura i Transmissió d'Informació [104751] / Vergara Carreras, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els principals objectius de l'assignatura són: • Assolir una visió general dels conceptes relacionats amb les xarxes d'ordinadors i amb la interconnexió de xarxes heterogènies, en especial Internet. [...]
The main objectives of the course are: • Achieve a general vision of the concepts related to computer networks and the interconnection of heterogeneous networks, especially the Internet. • Understand the operation of the protocols related to the operation of interconnected networks. [...]
Los principales objetivos de la asignatura son: • Alcanzar una visión general de los conceptos relacionados con las redes de ordenadores y con la interconexión de redes heterogéneas, en especial Internet. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
12.
5 p, 107.4 KB Escenaris i Usos de Big Data [104749] / Giraldo Luque, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és l'estudi i la pràctica de les arquitectures Big Data, així com la presentació de solucions al cloud i a partir de la captació i el tractament de dades. Es treballarà igualment el desenvolupament d'aplicacions pràctiques del Big Data amb relació a la intel·ligència geogràfica i l'analítica social. [...]
The objective of the course is the study and practice of Big Data architectures, as well as the presentation of solutions in the cloud and based on data collection and processing. The course will be also oriented to discover practical applications of Big Data in relation to geographic intelligence and social analytics. [...]
El objetivo de la asignatura es el estudio y la práctica de las arquitecturas Big Data, así como la presentación de soluciones en el cloud y a partir de la captación y tratamiento de datos. Se trabajará, igualmente, el desarrollo de aplicaciones prácticas del Big Data con relación a la inteligencia geográfica y la analítica social. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
13.
6 p, 113.0 KB Introducció Al Big Data [104748] / Bernardi, Alessandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal de l'assignatura és introduir els i les estudiants en els conceptes bàsics i en les pràctiques principals del Big Data. Així mateix, el curs té els següents objectius específics: 1. [...]
The main objective of the course is to introduce students to the basic concepts and main practices of Big Data. The course also has the following specific objectives: 1. To develop a propaedeutic knowledge for the further development of Business Intelligence applications: the development of big data solutions for business intelligence and its influence on decision making. [...]
El objetivo principal de la asignatura es introducir a los y las estudiantes en los conceptos básicos y en las prácticas principales del Big Data. Asimismo, el curso tiene los siguientes objetivos específicos: 1. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
14.
6 p, 109.7 KB Emprenedoria i Creació d'Empreses [104747] / Lecha Salvador, Mercedes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a desenvolupar un pla d'empresa a partir d'una idea pròpia. Trobar oportunitats en un mercat donat a partir del seu estudi i del maneig de tècniques de foment de la creativitat. Conèixer els aspectes jurídics i legals essencials de l'àmbit de les empreses. [...]
Learning to develop a business plan based on one's own idea. Find opportunities in a given market based on their study and the use of techniques to promote creativity. To learn the essential legal and juridical aspects of business. [...]
Aprender a desarrollar un plan de empresa a partir de una idea propia. Encontrar oportunidades en un mercado dado a partir de su estudio y del manejo de técnicas de fomento de la creatividad. Conocer los aspectos jurídicos y legales esenciales del ámbito de las empresas. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
15.
5 p, 107.7 KB Emmagatzematge i Recuperació d'Informació [104746] / Gonzalez Quesada, Alfonso ; Jimenez Lopez, Maria Angeles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els principals objectius de l'assignatura són: Conèixer l'evolució de les tecnologies per a l'emmagatzematge i recuperació de la informació. Distingir les característiques dels principals sistemes de gestió de bases de dades. [...]
The main objectives of the course are the following: Know the evolution of technologies for information storage and retrieval. Distinguish the characteristics of the main database management systems. [...]
Los principales objetivos de la asignatura son: Conocer la evolución de las tecnologías para el almacenamiento y recuperación de la información. Distinguir las características de los principales sistemas de gestión de bases de datos. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
16.
5 p, 105.4 KB Sonorització [104745] / Tio Coma, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer aspectes tecnològics relacionats amb el so per a productes audiovisuals. - Conèixer els fonaments de l'edició i post-producció sonora. - Conèixer els components del llenguatge sonor: semántica i estètica de la veu, música, efectes sonors i silenci. [...]
- To know the technological aspects related to sound for audiovisual products. - To know the fundamentals of sound editing and post-production. - To know the components of sound language: semantics and aesthetics of voice, music, sound effects and silence. [...]
- Conocer aspectos tecnológicos relacionados con el sonido para productos audiovisuales. - Conocer los fundamentos de la edición y post-procción sonora. - Conocer los componentes del lenguaje sonoro: semántica y estética de la voz, música, efectos sonoros y silencio. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
17.
4 p, 101.7 KB Animació Avançada [104744] / Domingo Soler, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprofundir en el coneixement de les tècniques d'animació 3D.
Improve knowledge of 3D animation techniques.
Profundizar en el conocimiento de las técnicas de animación 3D.

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
18.
6 p, 108.3 KB Fonaments de l'Animació [104743] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer: L'evolució tecnològica de les tècniques de creació d'animació. Els principis teòrics de l'animació audiovisual. La complexitat del procés de producció d'una peça d'animació. La importància de les diferents fases prèvies que intervenen abans de començar a animar. [...]
To know: L'evolució tecnològica de les tècniques de creació d'animació. The theoretical principles of audiovisual animation. The complexity of the production process of a piece of animation. The importance of the different phases that intervene before starting to animate. [...]
Conocer: La evolución tecnológica de las técnicas de creación de animación. Las principales teorías de la animación audiovisual. La complejidad del proceso de producción de una obra de animación. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
19.
5 p, 106.9 KB Automatització del Màrqueting [104742] / Recoder, Maria Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius d'aquesta assignatura són: 1. Introduir a l'alumnat als canals i activitats del màrqueting no convencionals, ja que no produeixen els resultats esperats, i potenciar l'automatització on es descobreixen oportunitats engrescadores de màrqueting . [...]
The objectives of this subject are: 1. Introduce the students to unconventional marketing channels and activities, as they do not produce the expected results and promote automation where promising marketing opportunities are discovered. [...]
Los objetivos de esta asignatura son: 1. Introducir al alumnado en los canales y actividades del marketing no convencionales, puesto que no producen los resultados esperados y potenciar la automatización donde se descubren oportunidades de marketing prometedoras. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
20.
5 p, 109.5 KB Màrqueting Digital [104741] / Lecha Salvador, Mercedes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
• Introduir a l'alumnat en l'estudi de les principals estratègies de comercialització digital de productes, serveis i marques en l'àmbit de la comunicació. • Aprofundir en l'anàlisi de l'ecosistema digital i ús de les principals aplicacions de màrqueting digital: plataformes, tècniques i recursos web. [...]
To introduce students to the study of the main digital marketing strategies for products, services and brands in the field of communication. To deepen the analysis of the digital ecosystem and the use of the main digital marketing applications: platforms, techniques and web resources. [...]
Introducir al alumnado en el estudio de las principales estrategias de comercialización digital de productos, servicios y marcas en el ámbito de la comunicación. Profundizar en el análisis del ecosistema digital y uso de las principales aplicaciones de marketing digital: plataformas, técnicas y recursos web. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents

Materials acadèmics : 142 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.