Materials acadèmics

Materials acadèmics 7,499 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
11.
4 p, 101.6 KB Treball de Final de Màster [44115] / Monclus Blanco, Ana Belen ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet Calvet, Maria Rosa ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emilio ; Puig Gonzalez, Joaquin ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernandez, Natividad ; Llorens Maluquer, Carlos ; Fernandez Peña, Emilio ; Padilla Molina, Adrián ; Navarro Bosch, Celina ; Coromina, Òscar ; Gifreu, Arnau ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1 L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
1 The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies.
1 El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
12.
5 p, 106.3 KB Treball de Final de Màster [43969] / Crusafon Baqués, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el desenvolupament del mòdul, l'estudiant ha de realitzar una investigació dirigida i supervisada (per un/a doctor/a) que respongui a una pregunta o preguntes sobre un tema específic d'una de les àrees d'investigació previstes en el Màster i que s'emmarqui dins de les línies de treball d'un dels grups de recerca del Departament. [...]
In the development of the module, the student is required to carry out a guided and supervised research (by a Ph. D. holder) that addresses a specific question or questions on a topic within one of the research areas outlined in the Master's program and aligns with the research lines of one of the research groups in the Department. [...]
En el desarrollo de este módulo, el estudiante debe realizar una investigación dirigida y supervisada (por un/a doctor/a) que responda a una pregunta o preguntas sobre un tema específico de una de las áreas contempladas en el Programa del Máster y que se enmarque dentro de las líneas de trabajo de uno de los grupos de investigación del Departamento. [...]

2023-24
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
13.
4 p, 100.2 KB Pràctiques Professionals Externes [43968] / Crusafon Baqués, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul permet aplicar els coneixements adquirits en les assignatures del Màster sobre la innovació en continguts digitals en un entorn professional amb estades supervisades en empreses i institucions relacionades amb la comunicació i el periodisme. [...]
The module allows applying the knowledge acquired in the subjects of the Master's degree on innovation in digital content in a professional environment with supervised internships in companies and institutions related to communication and journalism. [...]
Este módulo permite aplicar los conocimientos adquiridos en las asignaturas del Máster sobre la innovación en contenidos digitales, en un entorno profesional con estancias supervisadas en empresas e instituciones relacionadas con la comunicación y el periodismo. [...]

2023-24
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
14.
6 p, 114.7 KB Taller de Producció Periodística [43966] / Peres Garzezi, Luiz ; Ortín, Pere 1968- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té l'objectiu de consolidar, de forma pràctica i innovadora, els continguts treballats en els diferents mòduls del màster dins d'una estructura de treball periodístic. Els estudiants hauran de dissenyar, produir, publicar i gestionar diferents tipus de contingut periodístic i generar propostes comunicatives innovadores en termes de formats, canals i públics. [...]
This course aims to consolidate, in a practical and innovative way, the contents worked on in the different modules of the Master within a journalistic work structure. Students must design, produce, publish and manage different types of journalistic content and generate innovative communicative proposals in terms of formats, platforms and audiences. [...]
Este módulo tiene el objetivo de consolidar, de forma práctica e innovadora, los contenidos trabajados en los diferentes módulos del máster dentro de una estructura de trabajo periodístico. Los estudiantes deberán diseñar, producir, publicar y gestionar diferentes tipos de contenido periodístico y generar propuestas comunicativas innovadoras en términos de formatos, canales y públicos. [...]

2023-24
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
15.
7 p, 122.9 KB Tecnologies i Sistemes de Producció i Gestió de Continguts Digitals [43964] / Pérez Tornero, José Manuel ; Simelio Sola, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul respon a la necessitat que el professional de la informació conegui els usos i possibilitats que la tecnologia ofereix per al desenvolupament del seu treball quotidià referit a la gestió i producció de continguts. [...]
The course responds to the need for the information professional to know the uses and possibilities that technology offers for the development of his daily work related to the management and production of digitla content. [...]
La asignatura responde a la necesidad de que el profesional de la información conozca los usos y posibilidades que la tecnología ofrece para el desarrollo de su trabajo cotidiano referido a la gestión y producción de contenidos. [...]

2023-24
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
16.
7 p, 114.5 KB Narratives Digitals [43963] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Portalés Oliva, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La ràpida evolució de les tecnologies digitals en el segle XXI planteja continus reptes a les narratives. No obstant això, els relats de l'era del storytelling incloen els elements essencials (temes, motius, estereotips, etc. [...]
The fast evolution of digital technologies in the 21st century poses continuous challenges to narratives. However, the storytelling in the digital era include the essential elements (themes, motives, stereotypes, etc. [...]
La rápida evolución de las tecnologías digitales en el siglo XXI plantea continuos desafíos a las narrativas. Sin embargo, los relatos de la era del storytelling incluyen los elementos esenciales (temas, motivos, estereotipos, etc. [...]

2023-24
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
17.
6 p, 112.7 KB Models, Estructures i Regulació dels Mitjans i el Periodisme Digitals [43962] / Crusafon Baqués, Carmina ; Silva Alcalde, José Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Analitzar l'estructura de l'ecosistema digital periodístic. Proporcionar les bases de les dinàmiques de l'entorn digital i les eines per a la seva comprensió. Explicar els principals conceptes i tipologies d'empreses i productes periodístics digitals, així com el marc regulador i els nous perfils professionals.
OBJECTIVES: Analyze the structure of the news digital ecosystem. Provide the basis of the dynamics of the digital environment and the tools for its understanding. Explain the main concepts and typologies of companies and digital journalistic products, as well as the regulatory framework and new professional profiles.
Analizar la estructura del ecosistema digital periodístico. Proporcionar las bases de las dinámicas del entorno digital y las herramientas para su comprensión. Explicar los principales conceptos y tipologías de empresas y productos periodísticos digitales, así como el marco regulador y los nuevos perfiles profesionales.

2023-24
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
18.
6 p, 110.9 KB Narratives Digitals i Nous Formats [42448] / Vidal Castell, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme, una moderna activitat industrial vinculada al desenvolupament tecnològic i a la capacitat humana de la paraula, travessa un moment de transformació especialment rellevant, directament relacionat amb les últimes evolucions d'aquests dos àmbits que el caracteritzen: una formidable revolució digital que ha transformat els suports del periodisme i de la comunicació, així com el consum i la producció, d'una banda, i una innegable crisi lingüística i discursiva que repercuteix en la credibilitat de les paraules. [...]
Journalism, a modern industrial activity linked to technological development and the human capacity of the word, is going through a particularly relevant moment of transformation, directly related to the latest developments in these two areas that characterize it: a formidable digital revolution that has transformed media of journalism and communication, as well as consumption and production, on the one hand, and an undeniable linguistic and discursive crisis that affects the credibility of words. [...]
El periodismo, una moderna actividad industrial vinculada al desarrollo tecnológico ya la capacidad humana de la palabra, atraviesa un momento de transformación especialmente relevante, directamente relacionado con las últimas evoluciones de estos dos ámbitos que lo caracterizan: una formidable revolución digital que ha transformado los soportes del periodismo y de la comunicación, así como el consumo y la producción, por un lado, y una innegable crisis lingüística y discursiva que repercute en la credibilidad de las palabras. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
19.
4 p, 102.6 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluis ; Martori, Aida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
1. To know the dynamics of the markets in the communication industry and the role that this plays in the business management techniques 2. Understand that the functioning and dynamics of communication companies are generated over time by agents, social relationships, political, economic, technological, needs, interests, and rational actions that are reactive in relation to the context parameters in they are located.
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
20.
5 p, 106.1 KB Epistemologia i Metodologia de la Recerca en Comunicació [42443] / Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Coneixement i aplicació dels mètodes i tècniques de recerca en comunicació.
Knowledge and usage of communication research methods and techniques.
Conocimiento y aplicación de los métodos y técnicas de investigación en comunicación.

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents

Materials acadèmics : 7,499 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.