Materials acadèmics

Materials acadèmics 174 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
11.
3 p, 70.2 KB Treball de fi de grau [101628] / Navío Gámez, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball Fi de Grau (TFG) és un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es dugui a terme en el camp professional dels diferents àmbits de la pedagogia. Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant pot decidir fer una recerca o proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. [...]
The end of degree project is a project orientated to develop a piece of research or an innovation in one of the professional fields of the social education. There is also the possibility to do a theoretical study on a relevant or transversal topic. [...]
El Trabajo de Fin de Grado (TFG) es un proyecto orientado al desarrollo de una investigación o de una innovación realizada en el campo profesional de la educación social. Existe también la posibilidad de desarrollar un estudio teórico sobre un tema relevante o transversal. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
12.
5 p, 84.1 KB Aspectes biopsicològics de la persona [101632] / Martinez Fernandez, J. Reinaldo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...]
This course aims to bring closer students to the human reality, in terms of phylogenetic view and ontogenetic (life, development, mental processes, gender, culture, society…). The student is expected to understand and reflect critically about the psychological and biological bases, which allow describing the behavior and the mental processes of the human being and how those elements are developed across the life cycle (from the gestation to the reflection concerning the death). [...]
Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
13.
3 p, 71.8 KB Educació en entorns virtuals (e-learning) [101629] / Alvarez Canovas, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura pretén apropar als/les estudiants als diferents contextos virtuals que tot professional de l'Educació ha de conèixer per tal de poder exercir, amb esperit crític, valoracions i aplicacions finals. [...]
This subject seeks to make sure students understand and know from diferent virtual world settings that any Educator should know how to implement in their future with critical reflection, serious thinking and final applicability. [...]
Esta asignatura pretende acercar a los estudiantes a los diferentes contextos virtuales que todo profesional de la Educación tiene que conocer para poder ejercer con espíritu crítico, valoraciones y apliaciones finales. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
14.
4 p, 72.6 KB Deontologia i desenvolupament professional del personal pedagog [101630] / Martínez Muñoz, Màrius ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura de Deontologia i Desenvolupament Professional, optativa de quart curs, pretén aproximar l'estudiant a la dimensió ètica de la professió i a la importància del desenvolupament professional al llarg de la carrera professional. [...]
This subject, optional in 4th. grade aims at framing the ethical dimension of the profession and also the importance of lifelong professional development. To do so, it covers the deontological dimensions as a regulatory framework of the professional activity and the possibilties of developing this professional action throughout lifelong training. [...]
Esta asignatura, optativa de cuarto curso pretende aproximar al estudiante a la dimensión ética de la profesión y a la importancia del desarrollo profesional a lo largo de la carrera profesional. Para hacerlo recorre a las dimensiones deontológicas como marco regulador de la propia acción profesional y las posibilidades de abordar esta acción profesional en el marco de la formación a lo largo de la vida y de los imperativos de innovación, reciclaje y actualización de la propia competencia profesional.

2016-17
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
15.
5 p, 77.3 KB Orientació Escolar [103525] / Martínez Muñoz, Màrius ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, obligatòria de tercer curs del grau de pedagogia pretén formar orientadors i orientadores escolars que treballaran en col·laboració amb mestres, famílies i professionals vinculats al món escolar del territori. [...]
This subject, compulsory in the third course of Pedagogy aims to train guidance practitioners working at schools in collaboration with teachers, families and other professionals linked with the school and the territory. [...]
Esta asignatura, obligatoria de tercer curso pretende sentar las bases de la orientación escolar y académica en las etapas obligatorias del sistema educativo. Proporcionará los fundamentos y principales estrategias para desarrollar acciones de orientación escolar en colaboración con lso docentes, las famílias y otros profesionales del territorio. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
16.
4 p, 73.3 KB Educació i cooperació per al desenvolupament [101646] / Puente Rodríguez, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'eix central de l'assignatura és la mirada internacional sobre els fenòmens educatius en els països en desenvolupament, així com les estratègies i programes educatius per a la cooperació internacional. [...]
The purpouse of this subject is to offer an internatiomal perspective on the educational phenomena and the international cooperation. The main goals of the course are: 1. Understanding different theoretical approaches of the concept of development. [...]
El eje central de la asignatura es la mirada internacional de los fenómenos educativos en los paises en desarrollo, así como las estrategias y programas educativos en el ámbito de la cooperación internacional. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
17.
5 p, 86.1 KB Formació per al Treball [101631] / Mas Torelló, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1) Analitzar els contextos de la formació per al treball. 2) Relacionar les competències professionals amb els processos formatius 3) Identificar els principals elements dels processos de certificació i acreditació de competències. [...]
1) To analyse the contexts of training for work. 2) To relate the professional competences with the training processes 3) To Identify the main elements of the certification processes and competence accreditation. [...]
1) Analizar los contextos de la formación para el trabajo. 2) Relacionar las competencias profesionales con los procesos formativos 3) Identificar los principales elementos de los procesos de certificación y acreditación de competencias. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
18.
5 p, 76.8 KB Comunicació i interacció educativa I [103682] / Gassull Bustamante, Cecilia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura té l'objectiu de millorar la competència de cada estudiant a l'hora d'expressar-se davant d'un grup, i també per escrit. Aquesta millora li serà útil en l'àmbit acadèmic actual i en el seu futur professional. [...]
1 TRANSLATION PENDING REVIEW The course aims to improve the competence of each student at the time to express themselves in front of a group and writing. Learn and experience the importance of body and voice as a medium for communication and interaction in education. [...]
La asignatura tiene el objetivo de mejorar la competencia de cada estudiante a la hora de expresarse ante un grupo, y también por escrito. Esta mejora le será útil en el ámbito académico actual y en su futuro profesional. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
19.
5 p, 79.7 KB Educació en contextos de diversitat [101636] / Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de les següents mencions: Menció en "Orientació educativa" de la titulació de Pedagogia. Menció en "Educació de nens i joves" de la titulació d'Educació Social. [...]
This coure is included in: Mención en "orientación educativa" of Pedagogy degree. Mención en "educación de niños y jóvenes" of Social Education degree. It is an open course to all students who want to do it. [...]
Esta asignatura forma parte de las siguientes menciones: Mención en "orientación educativa" de la titulación de Pedagogia. Mención en "educación de niños y jóvenes" de la titulación de Educación Social. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
20.
5 p, 82.9 KB Pràcticum I [103686] / Navío Gámez, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El pràcticum I és el primer contacte que tenen els alumnes amb la realitat professional i, per tant, configurarà l'espai per a la posada en pràctica de les competències fins ara desenvolupades i d'aquelles que s'aniran desenvolupant en els moments de la realització del mateix. [...]
Internships are the first contact that students have with the professional working world, and a unique space to develop and put into practice their competences. It also constitutes an interesting space to reflect and connect the practical intervention carried out in the centres with the courses of the degree. [...]
El practicum I es el primer contacto que tienen los estudiantes con la realidad profesional, y un espacio oportuno para poder poner en práctica las competencias desarrolladas y las que se irán desarrollando durante su realización; también constituye un espacio idóneo para poder reflexionar y conectar la intervención en el centro con las asignaturas teóricas de la titulación. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents

Materials acadèmics : 174 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.